• یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1401111612394
  • خبرنگار : 71342

همزمان با جشنواره فیلم فجر مطرح شد:

نشستی با چاشنی قربان صدقه و تاکید بر عدم تعطیلی کارهای هنری

نشستی با چاشنی قربان صدقه و تاکید بر عدم تعطیلی کارهای هنری

نشست پرسش و پاسخ فیلم «بعد از رفتن» در شرایطی برگزار شد که گروه سازنده این فیلم ،چند دقیقه به قربان صدقه رفتن از یکدیگر مشغول شدند و مدیر جلو های بصیری هم تاکید کرد که اهل کثیف کاری نیست.

به گزارش ایسنا، رضا نجاتی، نویسنده و کارگردان، محمود بابایی، تهیه کننده و بعضی دیگر از گروه سازنده فیلم" بعد از رفتن" عصر امروز ، یکشنبه ۱۶ بهمن ماه بعد از نمایش این فیلم در پردیس سینمایی ملت در جلسه پرسش پاسخ ان حاضر شدند.

در این نشست، نجاتی، نویسنده و کارگردان فیلم گفت که بهترین تهیه کننده جهان را داشته است.

او با ارایه توضیحاتی درباره روند ساخت این فیلم ، مهمترین چالش همه کارگردان ها را انتخاب بازیگر دانست که به دلیل انبوه تولیدات نمایش خانگی، کار را برای فیلمسازان سخت می کند.

نجاتی مساله اصلی فیلمش را خانواده خواند و ادامه داد: از اول قصد داشتم فیلمی شریف بسازم و می خواستم از جریان حال حاضر سینمای ایران دور باشم.

محمود بابایی، تهیه کننده این فیلم نیز گفت: ۶ اذر ماه تازه ساخت فیلم را کلید زدیم و جزو آخرین گروه هایی بودیم که فیلم مان را برای جشنواره آماده کردیم.

او درباره حضور بازیگران چهره در فیلم و در عین حال غیبت آنان در نشست پرسش و پاسخ جشنواره توضیح داد: این اشل کوچکی از دموکراسی است. به آنان برای نشست امروز اطلاع دادیم ولی تلاشی نکردیم که حتما بیایند. درست است که فیلم در دوران التهاب ها ساخته شده و در ان زمان بحث فیلم ساختن و نساختن مطرح بود اما من تاکید داشتم که کار فرهنگی تعطیل بردار نیست و به همین دلیل این فیلم را ساختیم.

محمد برادران، مدیر جلوه های ویژه با انتقاد از وضعیت جلوه های ویژه در چند سال گذشته در سینمای ایران گفت: در این چند سال جلوه های ویژه به دستمالی تبدیل شده بود که نواقص کار را تمیز کند در حالیکه ویژوال باید چیزی به فیلم اضافه کند. به همین دلیل در همه پروژه ها می گفتم اهل کار کثیف نیستم. فرار است جلوه های ویژه به فیلمنامه کمک کند نه اینکه در خدمت جیب تهیه کننده باشد. ارمان فیاض، مدیر فیلمبرداری، امیرحسین حداد، طراح صحنه و میرخانجانی، طراح لباس فیلم هم توضیحاتی درباره همکاری خود با این فیلم ارایه کردند.

 در این نشست که با حضور محمدرضا مقدسیان برگزار شد، پرسش های گوناگونی از سوی اصحاب رسانه درباره پایان بندی این فیلم مطرح شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha