• یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401111612428
  • خبرنگار : 71404

در گفت‌وگو با ایسنا

خوشحالی ابوالفضل پورعرب از فرمان عفو ملی

خوشحالی ابوالفضل پورعرب از فرمان عفو ملی

ابوالفضل پورعرب ـ بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ـ از اینکه عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان از سوی رهبر انقلاب مورد موافقت قرار گرفته است، ابراز خوشحالی کرد و گفت: الهی شکر که این اتفاق افتاد؛ اگر آشتی ملی هم صورت بگیرد عالی می‌شود تا بتوانیم لب‌های خندان مردم را ببینیم.

پورعرب در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی احساسش پس از شنیدن خبر موافقت با عفو و تخفیف مجازاتِ جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، با اظهار خوشحالی و مسرت فراوان از این اتفاق، گفت: خوشحالم از اینکه این اتفاق افتاد. اتفاقی که افتاده باعث مسرت و خوشحالی است.
او افزود: من خواهش می‌کنم این عفو ملی به آشتی ملی تبدیل شود که واقعاً به جامعه‌مان فرصتی بدهیم تا بتوانیم لب‌های خندان همه مردم را ببینیم و با هم باشیم؛ چون ما هرکاری که می‌کنیم با مردم هستیم و برای مردم است.

پورعرب تاکید کرد: ما همیشه با مردم خندیده‌ایم، لذت برده‌ایم، با هم گریه کرده‌ایم، جنگیده‌ایم و با هم تاریخ داریم. دلم می‌خواهد واقعا این خواهشم که آشتی ملی است، اتفاق بیفتد. خواهش می‌کنم از همه مردم و مسوولان که اگر این آشتی ملی هم صورت بگیرد، خیلی عالی می‌شود و فبهاالمراد است.

او با اشاره به سخنان چندی پیش روی آنتن زنده درباره عفو جوان‌های بازداشتی و آشتی ملی، خاطرنشان کرد: من آن شب در تلویزیون، آبرویم را گرو گذاشتم و ممنونم که این اتفاق افتاده است. خیلی باور ندارم که این اتفاق به خاطر حرف‌های آدمی مثل من بیفتد؛ ولی خواهشم را به خاطر خانواده‌ها، پدر و مادرها و جوانان مطرح کردم که در این اعتراضات خواسته و ناخواسته درگیر شده بودند. حالا هرچه که بوده، ما به یک آشتی ملی نیاز داریم. ممنون از شما که این مطالب را پوشش می‌دهید. خیلی خوشحال شدم، الهی شکر که این عفو ملی صورت پذیرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۶ ۲۲:۵۴

بیخود کرد پورعرب کجای اعتراضات اخیر بوده

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۷ ۰۰:۴۴

عفو بابت چی ؟

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۷ ۰۸:۱۴

بابت ایجاد آشوب و ناامنی

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۷ ۰۱:۳۰

چشم سلطان فقط،قبل آشتی یه زحمتی بکش یه دلار تا ۳۰ تومن هم بیاری قانعیم یه زمین و ملکم متری کمترش کن تهش اگر گوشت و مرغ و به جیب ملت یکی کنی که عقدو خوندیم و عروسی هم میگیریم

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۷ ۰۸:۴۴

ممنون ازحسن نیت اقلی پورعرب عزیزالبته رهبرعزیزمون همیشه درمناسبتهای مختلف تعدادی اززندانیان راموردعفوقرارمیدهندولی ازاونطرف هم بگواقای پورعرب جواب این همه لطف جمهوری اسلامی رابادرست زندگی کردن وتخلف نکردن بدهندودیگرشاهد قانون شکنی وتخلفات این چنینی نشوندوبه این همه بزرگواری رهبرعزیزونظام مقدس ارج بگزارند

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۷ ۱۱:۴۶

چقدر ساده ورود باوری

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۷ ۱۴:۱۷

درود بر شرفت مرد بزرگ

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۷ ۱۵:۳۴

قاتل لطفا از عفو معاف کنید