• یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۲۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401111612449
  • خبرنگار : 50040

فرماندار لنگرود عنوان کرد

ارزش ۱۶۱ میلیاردی پروژه های افتتاح شده لنگرود در دهه فجر

ارزش ۱۶۱ میلیاردی پروژه های افتتاح شده لنگرود در دهه فجر

ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۱۳۳ پروژه با ارزش ۱۶۱ میلیارد تومان در دست افتتاح داریم که فقط دو پروژه در شلمان کلنگ زنی بوده و مابقی به بهره برداری خواهد رسید.

محمدرضا جلالی امروز، ۱۶ بهمن ماه در حاشیه بهره برداری از پروژه های عمران شهری در شهرستان لنگرود همزمان با ایام الله دهه فجر، به اقدامات مثبت یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: از دهه فجر گذشته تا دهه فجر امسال پروژه هایی با اعتبار ۳۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده  است.

وی با بیان اینکه پروژه های زیادی با اعتبار چندصد میلیارد تومانی در دست اجراست، افزود: این پروژه ها نیز که در بخش های عمرانی و اشتغالزایی است تا پایان سال و یا تا اواسط سال آینده افتتاح می شود.

فرماندار لنگرود از تخصیص اعتبارات قابل توجه در بخش های اشتغالزایی و محرومیت زدایی خبر داد و اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال ۱۶۱ میلیارد تومان پروژه در دست افتتاح داریم که فقط دو پروژه در شلمان کلنگ زنی بوده و مابقی به بهره برداری خواهد رسید.

جلالی، از شورا و شهرداری لنگرود خواست در حوزه عمران شهری پروژه های بیشتر و بزرگتری را در دستور کار قرار دهند و متذکر شد: آسفالت کوچه ها جزو مطالبات مهم مردم لنگرود بوده و لذا موفق به تامین اعتبار لازم جهت تهیه قیر کردیم.

وی با اشاره به تکمیل فاز سوم رینگ شهری آب آشامیدنی لنگرود و تقویت فشار آب شرب، عنوان کرد: به زودی مشکل روستاهای چاف و چمخاله که در ایام تعطیلات و تابستان با بی آبی مواجه بودند، رفع می شود.

فرماندار لنگرود همچنین از افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله در دهه فجر امسال و بهره برداری از بندر چمخاله تا تابستان ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: تکمیل کنارگذر لنگرود جهت رفع مشکل ترافیک شهرستان و مدیریت پسماند و تفکیک زباله شهرستان نیز در دستور کار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha