• دوشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۷:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401111712542

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات کارآفرینان فارس در شیراز

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات کارآفرینان فارس در شیراز
عکس آرشیوی است

ایسنا/فارس به همت کمیته امداد و با همکاری و حمایت سپاه فجر و بسیج سازندگی فارس، نمایشگاه عرضه محصولات کارآفرینان استان در شیراز برپا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در حاشیه برپایی نمایشگاه عرضه محصولات کارآفرینان این نهاد حمایتی به خبرنگاران گفت: رویکرد محوری کمیته امداد در عرصه خدمتگزاری به جامعه اسلامی، توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته امداد فارس، مرتضی موصلی با بیان اینکه این نمایشگاه ویژه بانوان سرپرست خانوار است، از همکاری سپاه فجر و بسیج سازندگی فارس قدردانی و اضافه کرد: این نمایشگاه همزمان با شیراز در ۶ شهرستان فارس برپا شده است.

موصلی خاطرنشان کرد که این نمایشگاه در شیراز با ۵۲ غرفه و با اولویت بانوان سرپرست خانوار و با همکاری بیش از ۷۰ کارآفرین برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۷ هزار فرصت شغلی و با ارائه تسهیلات به مبلغ یک هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان در فارس ایجاد شده است.

او با بیان اینکه فارس در راه‌اندازی اشتغال های خرد در کشور جزو استان‌های پیشتاز بوده است؛ گفت: در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۱۰ هزار نفر با فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موفق به ایجاد شغل شدند.

موصلی خاطرنشان کرد: اعتباری که برای ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان اختصاص یافت ۱۵۵۰ میلیارد تومان بود که پیش بینی می‌شود این میزان اعتبار و شغل با همت کارآفرینان استان و همکاری بانک‌های عامل تا اسفندماه به صورت ۱۰۰ درصدی جذب و محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha