• دوشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401111712647
  • منبع : نمایندگی سمنان

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۶۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شاهرود

 افتتاح و بهره‌برداری از ۱۶۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شاهرود

ایسنا/سمنان معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۶۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

دکتر ابوطالب جلالی، ۱۷ بهمن ماه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود که با حضور هاشمی استاندار سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین رضوی، امام جمعه بسطام، حجت الاسلام والمسلمین احمدی، امام جمعه بیارجمند حجت الاسلام و المسلمین اصلانی، امام جمعه مجن، مدیران کل ستادی و اجرایی استان و مدیران شهرستان شاهرود در سالن پور سینا، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر طرح های مختلف عمرانی و اقتصادی به میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد که از این میزان ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۷۰۰میلیارد تومان در حوزه اقتصادی است.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال طرح ها و پروژه های مختلف به ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی، ۵۳۰ میلیارد تومان در بخش بسطام ، ۸۰ میلیارد تومان در بخش بیارجمند و ۷۰۰ میلیارد تومان در شهر شاهرود به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به دستاوردهای سفر دولتمردان به شاهرود و تحقق بخشی از مصوبات گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان بالغ بر ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان شاهرود اختصاص یافت که  ۴۵۰ میلیارد تومان از این منابع، تخصیص یافته است.

وی همچنین به مصوبات سفر کمیسیون عمران مجلس به شاهرود اشاره و عنوان کرد: اعتبارات مناسبی از محل اعتبارات سفر کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی به مجموع اعتبارات شهرستان شاهرود تزریق شد.

 حجت الاسلام رضوی، امام جمعه بسطام نیز در این آیین با تسلیت رحلت شهادت گونه حضرت زینب (س) گفت: سردار بی بدیل جهاد تبیین و سردار جنگ نرم ، زینب کبری (س) است. 

وی با بیان اینکه امروزه فرزندان ما با جنگ نرم دست و پنجه نرم می کنند افزود: باید همه ما و به ویژه مدیران ، سربازان جنگ نرم باشیم و خدمات و دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم. 

امام جمعه بسطام بر لزوم جذب حداکثری مردم تاکید و خاطرنشان کرد: ما با اخلاق می توانیم مردم را جذب کنیم. مردم مهمترین سرمایه های نظام و کشور هستند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha