• دوشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401111713099
  • خبرنگار : 50300

کسب دو مدال توسط خوزستانی‌ها در نخستین دوره مسابقات مهارت کارگران ایران

کسب دو مدال توسط خوزستانی‌ها در نخستین دوره مسابقات مهارت کارگران ایران
عکس تزئینی است.

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از کسب دو مدال توسط کارگران خوزستانی در نخستین دوره مسابقات مهارت کارگران ایران خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران با حضور ۱۱۰ کارگر ماهر از ۲۸ شرکت و بنگاه اقتصادی سراسر کشور در ۱۰ رشته به مدت دو روز در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در استان البرز برگزار شد که خوزستان با ۱۳ شرکت‌کننده از شرکت‌های شیر پگاه خوزستان، شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر، شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) شوشتر، گروه ملی صنعتی فولاد ایران و شرکت ملی حفاری ایران حضور یافت.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این مسابقات، محمد حجت‌خواه از شرکت ملی حفاری ایران مدال طلای رشته طراحی قطعات صنعتی با نرم‌افزار Solid works و ابراهیم برومندنیا از گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز مدال نقره  رشته تراشکاری یونیورسال این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: افزایش بهره‌وری و کارایی، تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت را از مزایای برگزاری این مسابقات است.

وی ادامه داد: شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی از دیگر مزایای برگزاری مسابقات است که می‌تواند فرصتی را برای معرفی بنگاه‌های اقتصادی متعهد به مهارت‌آموزان فراهم‌کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین‌المللی شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان یادآور شد: با توجه به وجود صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در استان خوزستان برای حضور پر قدرت در دومین این مسابقات در سال آینده برنامه‌ریزی جامعی صورت خواهد گرفت. در این مسابقات مدال طلا، نقره و برنز به همراه جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر رشته، از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت کارگران ایران داده شد. علاوه بر آن برای برگزیدگان، کارت مربی‌گری و آزمون‌نگری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و گواهینامه حضور در مسابقات صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران در ۱۰ رشته مشتمل بر رشته‌های تراشکاری یونیورسال، فرزکاری یونیورسال، تراشکاری CNC و فرزکاری CNC در گروه ماشین‌کاری صنعتی و جوشکاری SMAW، جوشکاری با گاز محافظ CO۲ و جوشکاری با گاز محافظ آرگون در گروه جوشکاری و طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار SOLIDWORKS، طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار CATIA و برنامه‌نویسی PLC در گروه مهندسی به مدت دو روز و به میزبانی استان البرز برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha