• دوشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401111713124
  • خبرنگار : 30147

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

فریضه جهاد تبیین بر همگان واجب کفایی است

فریضه جهاد تبیین بر همگان واجب کفایی است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: فریضه فوری و ضروری جهاد تبیین که از لسان رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شده، بر همگان واجب کفایی است.

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده صبح امروز، ۱۷ بهمن، در مراسم چهلمین روز دفن شهید گمنام دانشگاه تربت‌ حیدریه اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه قدرت تحلیل و محاسبه صحیح در طراحی نقشه‌های خود نداشته‌اند.

وی عنوان کرد: عدم شناخت دشمنان از مردم ایران باعث شده که در اغتشاشات اخیر دوباره طمع کرده و به مانند همیشه با شکست مواجه شوند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی این نکته اساسی را هیچ‌گاه درک نمی‌کنند که رمز پیروزی و استمرار این نظام ایمان، جهاد، شهادت و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شاخصه‌های ایمان، جهاد، شهادت و ولایت فقیه تا تشکیل تمدن بزرگ اسلامی به راه خود ادامه می‌دهد، گفت: دشمنان خودشان اعتراف کردند که بهترین طراحی‌ها و بسیج همه امکانات و تجهیزات برای یک توطئه، برنامه‌ریزی دقیق می‌شود اما با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی این نقشه‌ها نقش بر آب می‌شود.

یوسفعلی‌زاده افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر محاسبات غلط داشتند و قدرت تحلیل صحیح صحنه را نداشتند چون برخی موضوعات را لحاظ نکرده بودند؛ نقشه اخیر آن‌ها هم با شکست مواجه شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمن در صدد است جوانان را از صف انقلاب خارج کند، تصریح کرد: وجوب جهاد تبیین یعنی هر کس در هر کجا با قلمش، زبانش، رفتار و کردارش و به هر اندازه‌ای که می‌تواند باید در این جهاد تبیین همانند دفاع مقدس حضور مستمر و مثمر داشته باشد.

وی گفت: درست همانند گذشته در شرایطی که دشمن دائم فتنه‌انگیزی و تنفر ایجاد کرده بود، حضور شهدا همانند ابر رحمتی بر همه جای کشور بارید و غبار فتنه، اختلاف و دودستگی را شستشو داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha