• دوشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401111713421
  • خبرنگار : 50416

فرمانده سپاه همدان:

افسران جنگ اقتصادی گروه‌های جهادی هستند

افسران جنگ اقتصادی گروه‌های جهادی هستند

ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه امروز بسیاری از مشکلات را در انقلاب پشت سرگذاشته‌ایم اما دشمن در فضای مجازی با تمام توان ورود کرده و برای کشور و جوانان مشکل ساز شده‌است، گفت: اقتصاد یکی از گره های موجود در کشور است که برای رفع آن باید مردم پای کار بیایند.

سردار مظاهر مجیدی دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه در همایش گروه‌های جهادی شهرستان ملایر، اقتصاد مقاومتی را زمینه اصلی فعالیت گروه‌های جهادی دانست و ادامه داد: افسران جنگ اقتصادی گروه‌های جهادی هستند؛ اقتصاد مقاومتی باید بومی شود تا همه مردم بتوانند روی پای خود بایستند و تکانه‌های اقتصادی دنیا برای کشور مشکل‌ساز نشود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد: گروه‌های جهادی که اثرگذاری بالایی دارند در پیشبرد اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی پیشرو هستند.

مجیدی به خدمات گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی اشاره و تصریح کرد: بسیجیان فعال در گروه‌های جهادی همچون سربازان کشور برای آبادانی و پیشرفت کشور خدمت کردند.

وی با اشاره به دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب‌اسلامی، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بارها شاهد اقدامات ضدامنیتی در کشور بودیم که نمونه آن در صحرای طبس رخ داد اما با عنایت خدا دشمن شکست خورد.

مجیدی به اغتشاشات اخیر اشاره و مطرح کرد: با وجود اینکه در استان‌های مختلف مشکلات امنیتی رخ داد به برکت خون شهدا و شهید مدافع امنیت، در استان همدان کمترین مشکل امنیتی را داشتیم.

وی با بیان اینکه امروز یک فرد جامع شرایط رهبری انقلاب اسلامی را به دست گرفته است، افزود: ما در دورانی زندگی می‌کنیم که یک حکومت اسلامی در کشور برقرار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان مهمترین وظیفه امروز را حفاظت از انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب دانست و بیان کرد: روزانه یک میلیون بشکه نفت در دریاهای آزاد به فروش می‌رسد این در حالیست که در گذشته نفت ایران به سختی فروخته می شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha