• سه‌شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401111814381
  • خبرنگار : 50228

تاوارس: مطمئنم راه بقا در لیگ برتر را پیدا می‌کنیم

تاوارس: مطمئنم راه بقا در لیگ برتر را پیدا می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت تیمش راه بقا در لیگ برتر را پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، ادسون تاوارس در نشست خبری قبل از بازی چهارشنبه تیمش با پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به اینکه سپاهان در بازی با فولاد برنده شده است، پرسپولیس با تمام قوا فردا مقابل نفت آبادان بازی خواهد کرد تا از قافله عقب نماند. ما هم در شرایط سختی قرار داریم و باید در کارمان بسیار جدی باشیم.

او درباره بقای تیمش در لیگ برتر عنوان کرد: هر بازی برای ما مشکل است و زمان سختی برای باشگاه است و کار سختی را می‌طلبد اما تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم موفق باشیم و مطمئنم راه بقا در لیگ برتر را پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایطی که در آن قرار داریم تا اندازه‌ای سخت است که نمی‌توان با دو جمله در خصوص آن توضیح دهم. زمانی که من به صنعت نفت آمدم سعی من بر این بود که مشکلات سه‌ خط حمله، دفاع و هافبک را حل کنم. همچنین زمانی که من آمدم، دو مهاجم‌مان جراحی کرده بودند و مصدوم بودند.

او ادامه داد: با تدابیری که داشتیم تعداد گل‌های دریافتی‌مان نسبت به نیم‌فصل اول کم‌تر شد اما در خط میانی به مشکل برخوردیم و سعی‌مان بر این بود که این مشکل را حل کنیم.

تاوارس در ادامه با بیان اینکه بحث جذب بازیکن در آبادان با آنچه در تیم‌های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد خوزستان اتفاق می‌افتد، فرق دارد، ادامه داد: این تیم‌ها در کسری از ثانیه می‌توانند بازیکن دو میلیون دلاری به خدمت بگیرند.

او در پاسخ به این سوال که آیا هواداران نفت فردا می‌توانند شاهد برد تیمشان باشند، گفت: اگر دوست دارید پیش‌بینی کنیم باید یک گوی در دست بگیرم که خوشتان بیاید.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: امید خالدی و فاخر تهامی از بند مصدومیت رها شده‌اند و می‌توانیم روی آنها برای بازی‌های آینده حساب باز می‌کنیم. از زمانی که به آبادان آمده‌ام تاکنون تیم را صد درصد در اختیار نداشته‌ام اما در هفته‌های آینده تیم را به طور کامل در اختیار دارم تا بتوانیم روی بازیسازی حساب باز کنیم.

تاوارس همچنین گفت: من نگفته‌ام که می‌خواهم فصل را در میانه‌های جدول تمام کنم اما اگر در پایان فصل یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار بگیریم، خدا را شکر می‌کنم. به هر حال تیمی که می‌جنگد، سقوط نخواهد کرد.

او در ادامه عنوان کرد: روز گذشته صحبت رییس کمیته داوران درخصوص بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک شنیدم که گفته بود یک پنالتی بدهکار پرسپولیس هستیم که من از شنیدن چنین حرفی سوپرایز شدم. کمیته داوران باید به ما هم بدهکار باشند زیرا یک پنالتی در بازی با استقلال و ذوب آهن برای ما نگرفتند. به هر حال چطور می شود فردی که در فدراسیون سمت دارد این حرف را بزند و بیشتر شوخی است تا یک حرف جدی.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در طول هفته گذشته هم فیلم بازی که حسین ساکی به اشتباه کارت زرد گرفت برای فدراسیون فرستادیم اما تا الان جوابی به ما نداده‌اند. فکر می‌کنم بازیکن از این به بعد نباید ریش بگذارد چون داوران به اشتباه می‌افتند و به بازیکنی که مقصر نبوده است کارت می‌دهند.

او در پاسخ به این سوال آیا منظورش این است که فردا کمیته داوران با این صحبت می‌خواهد برای پرسپولیس جبران کند، خاطر نشان کرد: من خیلی نمی‌خواهم به این مسائل وارد شوم و ممکن است در آینده خطرناک و برای من و باشگاه دردسرساز باشد.

تاوارس عنوان کرد: از آن دسته مربیانی نیستم که اگر تصمیمی عمدی نباشد در طول بازی از نحوه قضاوت داوران شکایت داشته باشم. باشگاه ما کادر فنی و بازیکنان را ملزم کرده است که به هیچ عنوان اجازه اعتراض و دخالت در تصمیمات داور را ندارند.

او در واکنش به این سوال که اینجا ایران است و اگر کنار خط هیاهو نداشته باشید کار سخت می‌شود، گفت: خیر این اشتباه است. در زمان‌های قدیم و زمان آقای علی پروین اینطور نبود که مربیان با داور درگیر شوند و فوتبال زیبایی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد: به هر حال خواسته من از هواداران نفت این است که با تمام وجود حمایت کنند. الان زمان سختی است و تنها راه نجاتمان از این بحران این است که همه ما باید از هم حمایت کنیم و زمان اهانت به مربی، بازیکن و باشگاه نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha