• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1401111914516
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

مسابقات فوتسال دانش‌آموزی دختران کشور آغاز شد

مسابقات فوتسال دانش‌آموزی دختران کشور آغاز شد

ایسنا/هرمزگان روز نخست مسابقات فوتسال دانش‌آموزی دختران کشور با پیروزی مدعیان همراه بود و تیم فوتسال هرمزگان که با تیم های مدعی تهران، آذربایجان غربی و بوشهر گروه دشواری را تشکیل دادند، بازی اول را واگذار کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان صبح امروز (۱۹ بهمن ماه) در حاشیه برگزاری این مسابقات، افزود: ۴۲۰ نفر در قالب ۲۸ تیم فوتسال دختران قهرمانی مدارس کشور یادواره شهدای دانش آموزی مدارس زینیه و ثارالله میانه و ۱۷۶ شهید دانش آموزی استان هرمزگان در بندرعباس حضور دارند.

محمد قویدل افزود: تیمها در قالب ۴ گروه چهار تیمه و ۴ گروه سه تیمه قرعه کشی شدند که تیم های مدعی هرمزگان، تهران، بوشهر و آذربایجان غربی در گروه پنجم این مسابقات برای صعود کاری بس سخت و نفس گیر در پیش رو دارند.

وی خاطرنشان کرد: تیم هرمزگان در گام نخست نتواست از سد تیم خوب و مدعی تهران بگذرد و با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و تا چشم به بازی های آینده داشته باشد و در دیگر بازی این گروه، دیدار دو تیم آذربایجان غربی و بوشهر با برتری ۵ بر ۲ بوشهر به پایان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: در گروه اول مسابقات، تیم خراسان جنوبی در تقابل با تیم فوتسال و خراسان رضوی با نتیجه دو بر ۱ شکست خورد و اردبیل نیز با نتیجه ۶ بر۲ از سد تیم استان گلستان گذشت.

قویدل ادامه داد: رقابت در گروه دوم مسابقات نیز جذاب دنبال شد و خوزستان توانست یک گل از سد تیم زنجان بگذرد و تیم قم نیز در این گروه سه تیمی با استراحت روبرو شد.

این مقام عالی مسابقات اضافه کرد: با آغاز دیدار دو تیم فوتسال چهار محال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، بازی های گروه سوم نیز پیگیری شد این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و شهرستانهای تهران نیز با قرعه استراحت روبرو شد.

قویدل اظهار کرد: در گروه چهارم که سه تیم فارس، گیلان و لرستان همگروه هستند، تیم فارس توانست با سه گل تیم گیلان را با شکست بدرقه کند. وی افزود: دیدار تیم های البرز و کرمانشاه از گروه ششم مسابقات نیز پرگل آغاز شد و تیم البرز در دیدار نفس گیر و جذاب با نتیجه ۵ بر ۳ از سد حریف خود گذشت و تیم یزد از این گروه نیز استراحت داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در گروه هفتم مسابقات نیز ابتدا تیم ایلام توانست با سه گل از سد تیم همدان بگذرد و دیدار دو تیم قزوین و کرمان با برتری یک گل به سود تیم قزوین به پایان رسید.

قویدل اضافه کرد: استان اصفهان در گروه هشت مسابقات با دو گل تیم مرکزی را پشت سر گذاشت و تیم کردستان با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم سیستان و بلوچستان گذشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha