• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401111914557
  • منبع : نمایندگی همدان

سایه سنگین دوندگان همدانی در اردوهای تیم ملی؛

قهرمانی همدان در مسابقات صحرانوردی جوانان کشور

قهرمانی همدان در مسابقات صحرانوردی جوانان کشور

ایسنا/همدان مسابقات صحرانوردی جوانان کشور که به منظور انتخابی تیم ملی صحرانوردی در مسابقات آسیایی نپال برگزار شد، با عملکرد چشمگیر دوندگان جوان همدانی روبرو شد و دو نفر از چهار عضو تیم ملی در مسابقات آسیایی نپال همدانی خواهند بود.

به گزارش ایسنا، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۳۴ دونده برتر جوان از ۱۳ استان کشور در پیست صحرانوردی شیراز برگزار شد که در بخش انفرادی "سمیر اقبالی" از تهران اول و "پوریا اسحاقی" و "متین شهبازی" هر دو از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند و دونده ای از استان فارس به مقام چهارم رسید.

تیم صحرانوردی همدان در بخش تیمی با امتیاز منفی ۱۵ قهرمان شد و تیم‌های فارس و زنجان در رده‌های بعدی قرار گرفتند؛ "امیرحسین ملامیر" مقام دهم و "سجاد موسالو" مقام هجدهم این رقابت‌ها را کسب کردند.

در رده بزرگسالان نیز "مهدی لقمانی ادهم" مقام یازدهم و "علی ترابی" مقام نوزدهم را برای استان همدان کسب کردند.

دکتر علی سموات شریف قهرمان و ملی پوش سابق و عضو تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی تهران به عنوان مربی و سیداصغر ذوقی‌احسن دبیر هیات دوومیدانی استان به عنوان سرپرست، همراه و یاری دهنده این تیم قهرمان در شیراز بودند.

از نکات عجیب این مسابقات می‌توان به باران شدید آسمان شیراز اشاره کرد که ۱۲ ساعت به صورت متناوب در حال بارش بود و هیات برگزاری پس از برگزاری چندین جلسه تصمیم به برگزاری مسابقات گرفتند که باران شدید و در پی آن ایجاد گل و لای منجر به مصدومیت چند دونده شد.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان استانی و نمایندگان فدراسیون و جمعی از قهرمانان و بزرگان این رشته در هتل المپیک شیراز با اهدا جوایز و کاپ قهرمانی به برندگان برگزار شد؛ حضور "غلامحسین پیروانی" چهره و پیشکسوت شناخته شده فوتبال کشور در این مراسم از نکات قابل توجه مراسم اختتامیه بود و برگزارکنندگان مسابقات و کارشناسان این رشته در پایان با تقدیر از اقدامات بنیادین و پایه‌ای هیات ورزشی دوومیدانی استان همدان در حوزه سخت افزاری دوندگان استان همدان به این مراسم پایان دادند.

گفتنی است؛ برترین‌های این مسابقات، اسفندماه امسال به رقابت‌های قهرمانی آسیا در نپال اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha