• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۲۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401111915298
  • خبرنگار : 50348

زارع: فکر نکنم عمرم به VAR کفاف دهد

زارع: فکر نکنم عمرم به VAR کفاف دهد

سرمربی ملوان می‌گوید وجود VAR فشار را از روی داورها بر می‌دارد و برخی تصمیمات عجیب و غریب گرفته نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، ملوان در دیدار خارج از خانه در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف ذوب آهن رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت. مازیار زارع، سرمربی ملوان در خصوص بازی اظهار کرد: فکر می کنم واقعا بچه‌ها تلاش زیادی کردند. با توجه به این که سفر خیلی عجیب و غریبی داشتیم و ساعت دو شب به اصفهان رسیدیم، بچه ها نشان دادند هیچ چیزی روی آنها تاثیر ندارد و تمام تلاش خود را کردند.

بیشتر بخوانید

ذوب آهن بازی را روی هوا برد

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: به شخصه فکر می‌کنم اگر چهار ۹۰ دقیقه دیگر هم بازی می‌کردیم از ذوب‌آهن گل نمی‌خوردیم. اینکه روی یک صحنه‌هایی و در اکثر دقایق بازی توپ روی هوا بود، به تیم ذوب آهن و مربی محترمشان بر می‌گردد که در حیطه کاری من نیست در مورد ایشان و تیمش صحبت کنیم. بازی به این شکل بود و طبیعی است خطراتی هم ایجاد شود. در هر صورت به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. در نیمه اول هیچ موقعیتی به حریف ندادیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم. در توپ گیری در زمین خود و همچنین یکی دو صحنه دیگر. به هرحال فکر می‌کنم نتیجه به اتفاقات داخل بازی نزدیک بود. ما یکی، دو موقعیت داشتیم و یکی، دو موقعیت هم حریف در شلوغی و پرتاب و ضربه ایستگاهی داشت.

کنایه مازیار به عملکرد داورها

زارع درباره عملکرد داور و اعتراض او در بین دو نیمه به داور گفت: به گواه کارشناسان تلویزیونی سه پنالتی صد درصد ما در بازی‌های گذشته گرفته نشد. واقعا فشار زیادی روی ما است و به همین دلیل درباره داور صحبت می‌کنیم. صحنه‌هایی می‌بینیم که شاید داورهای عزیز هم نمی‌بینند. نمی‌دانم VAR به فوتبال ما می‌آید یا نه اما فکر نکنم به عمر ما کفاف بدهد و ببینیم. به هیچ وجه از داوری آقای راکی راضی نبودم. کاملا دوستانه این صحبت را مطرح می‌کنم. در خیلی از صحنه‌ها برخوردهای پنجاه - پنجاه ما را نمی‌دید. در آن صحنه هم که بین دو نیمه به داور اعتراض کردم، خودتان در تلویزیون دیدید که او باید به بازیکن ذوب‌آهن کارت زرد می‌داد اما متاسفانه خطایی گرفت که می‌توانست منجر به گل شود.

وی ادامه داد: هرچقدر هم کمک داور و داور چهارم به او می گفتند خطا نبود، می‌گفت «تصمیمی است که گرفته و نمی‌تواند کاری کند.» داور حق دارد؛ او تصمیمش را گرفته بود و نمی‌توانست برگرداند. اما اگر VAR وجود داشت، آن وقت می‌توانست ببیند و تصمیمش را برگرداند. ما مربیان هم آنقدر حرص و جوش نخوردیم. این همه از فوتبال روز دنیا عقب هستیم. VAR فشار را از تیم‌ها و داوران و فدراسیون کم می‌کند و اتفاقات عجیب و غریب رخ نمی‌دهد. امیدوارم حق به حق‌دار برسد ولی به عمر ما کفاف نمی‌دهد. امیدوارم VAR را بیاورند تا فوتبال ما ضرر نکند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha