• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401111915355
  • خبرنگار : 71575

کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس + فیلم

کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس + فیلم

تورج حق‌وردی معتقد است پیام حیدری قضاوت خوبی را در دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس نداشت.

تورج حق‌وردی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس با قضاوت پیام حیدری عنوان کرد: حیدری در این دیدار ۲ اشتباه تاثیرگذار داشت و در نتیجه نمی‌توان گفت که او قضاوت خوبی داشته است. گل دوم پرسپولیس اشتباه بود و یک بازیکن صنعت نفت باید اخراج می‌شد.

او درباره صحنه‌های حساس و مهم این بازی توضیح داد: در صحنه گل اول پرسپولیس، ضربه اسدبیگی تبدیل به گل نشد و تمام توپ از تمام خط رد نشد و تصمیم داور در این خصوص درست بود. در دقیقه ۲۵، بازیکنان پرسپولیس معترض بودند که دروازه‌بان صنعت نفت توپ را بیرون از محوطه جریمه جمع کرده اما چنین چیزی نبود و او روی خط توپ را برداشت.

این کارشناس اضافه کرد: گل دوم پرسپولیس درست نبود زیرا دیاباته در آفساید بود و کمک داور اشتباه کرد. در دقیقه ۶۲، بازیکن صنعت نفت با لگد به صورت بازیکن پرسپولیس زد که داور باید او را اخراج می‌کرد اما به اشتباه به کارت زرد بسنده کرد. در دقیقه ۶۶، اعلام خطای بازیکن صنعت نفت روی صادقی درست بود و کارت زرد کافی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۱۹ ۲۲:۱۸

میگم شما ها حالا که داور منصفانه قضاوت کرده کاسه داغ تر از آش شدی

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۰ ۰۰:۰۳

سالیانه ساله که تو لیگ فوتبالمون از تاکتیک این به اون در استفاده میشه ... صنعت نفت به فولاد

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۰ ۱۱:۵۱

فشاردوهفته روی داوری بخاطر عدم نتیجه بلاخره کارسازی الان دیگه یحیی مشکلش حل شد بازیکنای امید روهم توی زمین دیدیم

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۰ ۱۲:۱۹

مگه با آفساید بتونید از برزیلی که حتی اجازه نمیده یه تماشاگران از شماها وارد استادیوم بشه امتیاز بگیرید. اگه روزی اومد و تونستید فقط یه تماشگر با خودتون به آبادان بیارید توی استادیوم اون روز بردید. با شماها هستم قرمزها و آبی ها. دنیا فقط زرد طلایی حتی اگه رده ی آخر دنیا باشه

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۰ ۱۵:۱۲

جناب آقای حق وردی،ازامروز تا کارشناسی بعدی خود،که به نفع تیم پرسپولیس باشد، شما مورد غضب این تیم و کادرفنی هستید، لذا حوادث و حاشیه هایی که در دو بازی اخیر توسط سرمربی تیم پیروزی انجام شد، بلاشک در قضاوت آقای حیدری تاثیرداشت. و قطعا ضررش دامنگیر تیمهایی مانند صنعت نفت آبادان است. وخداوند بهترین و برترین قضاوت کننده است.

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۱ ۰۸:۳۰

نیازبه کارشناسی برای گل دوم نبودبوضوح مشخص بودکمک درخط افسایدبودودیاباته کاملا"در افساید بود. پیروزی کثیفی بود. احساسات مردم ابادان را برای اینکه در صدرجدول باشید،به بازی گرفتیدریشه عقب افتادگی فوتبال ما ساختارباطلی است که ناظرین ومتولیان چشم روی این تخلفات می گذارند