• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401112015519
  • خبرنگار : 50040

مدیرکل راهداری گیلان:

ارتفاع برف در اسالم - خلخال به ۴۵ سانت رسید/ بارش برف در ۹ محور مواصلاتی

ارتفاع برف در اسالم - خلخال به ۴۵ سانت رسید/ بارش برف در ۹ محور مواصلاتی

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، از بارش شدید برف در ۹ محور مواصلاتی گیلان خبر داد و گفت: بارش برف در شهرستان های لاهیجان، سیاهکل، املش، فومن، شفت و رضوانشهر بارش برف آغاز شده است.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، به آخرین وضعیت ترافیکی در راه های مواصلاتی استان گیلان به دنبال بارش برف و باران اشاره کرد و گفت: هم اکنون شاهد بارش شدید برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال، سیاهکل - دیلمان، فومن - ماسوله، ماسال - گیلوان، بلوردکان - خصیب دشت، شوک - ملکوت، زیاز - شوک و بره سر - قوشه لانه - کلیشم هستیم.

وی ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال را ۴۵ سانت و در محور پونل - خلخال را ۳۰ سانت دانست و افزود: ارتفاع در محورهای سیاهکل - دیلمان و فومن - ماسوله و ماسال - گیلوان و بره سر - قوشه لانه - کلیشم به ۲۰ سانت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش ۵۰ سانتی برف در محور بلوردکان - خصیب دشت، اضافه کرد: در محورهای شوک - ملکوت و زیاز - شوک نیز ۱۰ سانت برف باریده است.

نیک فهم از بارش خفیف برف در محورهای بهارستان - آقچای، رودسر - لات محله، رستم آباد - حشمت آباد و شفت - امامزاده ابراهیم - امامزاده اسحاق خبر داد و عنوان کرد: ارتفاع در این محورها بین ۱۰ تا ۲۰ سانت است.

وی با اشاره به بارش شدید برف و کولاک در گردنه الماس تا ارتفاع ۴۵ سانت، گفت: در گردنه حیران و گردنه کوهین نیز شاهد بارش خفیف برف هستیم؛ همچنین در شهرستان های لاهیجان، سیاهکل، املش، فومن، شفت و رضوانشهر بارش برف آغاز شده است.

مدیرکل راهداری گیلان از انسداد فصلی محور پونل - خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن خبر داد و خاطرنشان کرد: کلیه راه ها باز و ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان در جریان است.

وی با بیان اینکه ۶۰ اکیپ راهداری آماده برفروبی و بازگشایی محورها هستند، خاطرنشان کرد: رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha