• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401112015555
  • منبع : نمایندگی سمنان

امام جمعه مهدیشهر:

مردم امروز در شرایط سخت معیشتی هستند

مردم امروز در شرایط سخت معیشتی هستند

ایسنا/سمنان امام جمعه مهدیشهر گفت: مردم امروز در شرایط سخت معیشتی هستند و ضرورت دارد تا بیشترین برنامه‌ریزی‌ها به سمت ارتقاء معیشت و رفاه مردم سوق داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد بارانی در آیین افتتاح همزمان پروژه های شهرستان مهدیشهر که امروز ۲۰ بهمن ماه با حضور استاندار سمنان در حال برگزاری است با تمجید از مقاومت‌های مردم انقلابی ایران اظهار کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند.

 امام‌ جمعه مهدیشهر با اشاره به رشادت‌های مردم ایران در انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و در بیش از چهار دهه گذشته گفت: ایمان و معنویت یکی از عناصر اصلی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و استمرار این انقلاب بوده است.

وی افزود: حضور مردم در صحنه و اتحاد و همچنین ولایت فقیه و در راس آن امام عظیم الشان، دو عنصر دیگری است که باعث پیروزی انقلاب شد.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی خود این ۳ عنصر را مورد هدف قرار داده است افزود: دشمن امروز در توطئه‌های خود نقاط مثبت‌ انقلاب را در عرصه‌های‌ مختلف کمرنگ‌ کرده و بر نقاط ضعف تاکید دارد.

وی تصریح کرد: تزریق یاس و ناامیدی به آینده در بین جوانان و القای ناکارآمدی از طریق فضای مجازی از دیگر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان مهدیشهر اظهار کرد: ضرورت دارد تا مدیران در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی عملکرد نظام‌جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب به خوبی اهتمام ورزند.

امام جمعه مهدیشهر، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مبتلابه مردم بر حل این مشکلات به عنوان یک اولویت تاکید و تصریح کرد: حل مشکلات معیشتی باید در اولویت مدیران باشد.

وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیران استان برای حل مشکلات مردم تصریح کرد: استاندار سمنان به صورت شبانه‌روزی و با تلاش جهادی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و اطلاع رسانی عملکردهای ارزنده نظام‌ جمهوری اسلامی و دولت مردمی گام بر می دارد که بسیار ارزنده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha