• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401112015601
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان در مهدیشهر اعلام کرد:

انعقاد قرارداد خرید ۳۰۰ دستگاه اتوبوس گردشگری در سمنان/ایجاد ۱۳هزار فرصت شغلی در استان

انعقاد قرارداد خرید ۳۰۰ دستگاه اتوبوس گردشگری در سمنان/ایجاد ۱۳هزار فرصت شغلی در استان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان به فعال‌سازی بخش تولید و صنعت در استان با حمایت های دولت سیزدهم پرداخت و گفت: قرارداد خرید بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس گردشگری از استان روز گذشته منعقد شد.

سیدمحمدرضا هاشمی ۲۰ بهمن ماه در آیین افتتاح همزمان پروژه های شهرستان مهدیشهر که در سالن اجتماعات فرهنگسرای نیستان مهدیشهر در حال برگزاری است ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ورود به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: دولت سیزدهم از همه توان و ظرفیت خود برای کمک به تولید و اشتغال بهره می‌گیرد.

وی به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و نقش آن در نظام بین‌الملل پرداخت و افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب باعث شد تا جهان از قدرت دوقطبی بین آمریکا و شوروی سابق، خارج شود و نظام جمهوری اسلامی توانست امروز تمامی معادلات سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی را برهم زده و سرآمد کشور های جهان بویژه کشور های مسلمان باشد.

استاندار سمنان ادامه داد: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران امروز در همه معادلات سیاسی، اجتماعی، فضایی، نظامی، پزشکی، علمی و... دنیا موثر است.

هاشمی با بیان اینکه نعمت ولایت و امنیت دو نعمت بسیار ارزشمند هستند اضافه کرد: این دو نعمت بالاترین دستاورد نظام‌ جمهوری اسلامی ایران بوده و به برکت پیروزی انقلاب به دست آمدند.

وی با بیان اینکه جهاد یک اقدام مردمی فراگیر است،تصریح کرد: همانطور که‌ مقام معظم رهبری واژه جهاد را برای تبیین استفاده نمودند، باید همگان در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی عملکرد و دستاورد های نظام گام بردارند.

استاندار سمنان به دستاوردهای سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی و تسهیلات اقتصادی از محل سفر رئیس‌جمهوری به استان اختصاص یافت.

وی گفت: کسب رتبه اول استان در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید، بازگشت به چرخه تولید ۷۲ واحد راکد که ۶ واحد متعلق به شهرستان مهدیشهر است، رشد بیش از ۱۱۶ درصدی اعتبارات دهیاری های استان، فعالیت ۱۱۰ شرکت دانش بنیان، ایجاد بالغ بر ۱۳ هزار فرصت شغلی، کاهش نرخ بیکاری استان و... از جمله اقدامات ارزنده صورت گرفته در استان طی امسال بوده  است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تا به امروز در ایام الله مبارک دهه فجرمیزبان سه وزیر نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری در استان بودیم و پروژه های ارزشمندی به‌بهره برداری رسید.

وی با اشاره به کوهستانی بودن شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: بزرگترین پروژه‌ گازرسانی استان در حوزه کوهستانی و برای گاز رسانی به روستاهای چاشم و خطیرکوه شهرستان مهدیشهر در حال انجام است.

این مقام ارشد استانی به معدنی بودن استان سمنان اشاره و بیان کرد: در حال حاضر تعداد معادن فعال در حوزه فرآوری در سطح استان رشد مطلوب و چشمگیری داشته که این‌ تعداد در حال افزایش است.

وی از طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به مهدیشهر نام برد و گفت: بحث راه اندازی مجتمع  دامپروری شهرستان مهدیشهر از محل سفر ریاست جمهوری به استان در دست اقدام است.

هاشمی تاکید کرد: دغدغه مردم شهرهای مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین در خصوص تامین‌ مسکن در حوزه طرح‌نهضت ملی مسکن، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

استاندار سمنان اظهار کرد: تدبیر ارزنده مقام‌ معظم رهبری در خصوص عفو زندانیان وقایع اخیر، توطئه دشمنان را نقش برآب نمود و رونمایی از پایگاه زیرزمینی ارتش جمهوری اسلامی نیز از دیگر دستاوردهای ارزنده نظام است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha