• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401112016009
  • خبرنگار : 50039

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان عنوان کرد:

بازی سختی را بردیم/ شجاعت بازیکنان عامل پیروزی تیم ما بود

بازی سختی را بردیم/ شجاعت بازیکنان عامل پیروزی تیم ما بود

ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه همه بازی‌ها برای تیم صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی سخت است، گفت: شجاعت عامل پیروزی بازیکنان در دیدارهای سخت است.

مهران حاتمی شامگاه امروز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ پس از پایان دیدار دو تیم شهرداری گرگان و کاله آمل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همه بازی‌ها برای تیم شهرداری گرگان به عنوان تیم صدرنشین و قهرمان دو دوره لیگ برتر بسکتبال کشور سخت است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بازیکنان تیم مثل همیشه شهامت و شجاعت خود را نشان دادند، ادامه داد: آمادگی بازیکنان سبب شد تا نشان دهند برای روزهای سخت آماده هستند.

وی در خصوص وضعیت تیم در آستانه برگزاری پنجمین دیدار در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا خاطرنشان کرد: نگه داشتن شرایط فیزیکی بازیکنان در شرایطی که همیشه در بالای جدول باشد خیلی سخت است.

حاتمی با تأکید بر اینکه متأسفانه در این شرایط با تعطیلی یک ماهه لیگ مواجه هستیم تصریح کرد: قطعاً این تعطیلی به ضرر تیم است و به دنبال راهکاری هستیم تا تیم را در شرایط ایده‌آل حفظ کنیم.

وی برگزاری بازی‌های تدارکاتی در تعطیلی یک ماهه لیگ را غیرممکن دانست و توضیح داد: برای مراحل بعدی پیگیر برگزاری دیدارهای تدارکاتی هستیم.

به گزارش ایسنا، تیم شهرداری گرگان موفق شد در چارچوب هفته دوم رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم کاله آمل را شکست داد.

این دیدار از ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار شد و نماینده استان گلستان موفق شد با نتیجه ۹۴ بر ۷۲ میهمان خود کاله آمل را مغلوب کند.

گفتنی است، مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با حضور ۱۲ تیم در ۳ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در گروه A با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، کاله مازندران و پالایش نفت آبادان هم گروه است.

تیم شهرداری گرگان در مرحله اول مقدماتی با ۴۲ امتیاز صدرنشین شد و بازی‌های این مرحله به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha