• جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401112116245
  • خبرنگار : 50310

معاون استاندار مطرح کرد: 

افتتاح ۴۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در ایام‌الله دهه فجر در لرستان

افتتاح ۴۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در ایام‌الله دهه فجر در لرستان

ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۴۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح شد.

سیروس ابراهیمی بیست و یکم بهمن ماه در آیین افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان دورود اظهار کرد: در این ایام ۴۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح شد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ما مجتمع غذایی گهر دورود است که امروز افتتاح می‌شود.

ابراهیمی افزود: این مجموعه در سال ۱۳۸۷ توسط گروه امیرمنصور آریا ایجاد شد که مساحت آن ۳۵ هکتار بوده و دارای سوله‌هایی به مساحت ۶ هکتار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: این پروژه توسط بانک ملی به دلیل بدهکاری‌های بانکی تملیک شد که این بانک هم نتوانست برای این مجموعه کاری انجام دهد بنابراین با سرمایه گذاری مجموعه گلرنگ مجموعه غذایی گهر دورود واگذار شد که این مجموعه برخی از نواقص را برطرف کردند اما کافی نبود.

وی تصریح کرد: طب مذاکرات با مجموعه گلرنگ به این نتیجه رسیدیم که یک خط تولید کامل را در مجموعه غذایی گهر راه‌اندازی کند که برای این موضوع ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری لازم است.

ابراهیمی ادامه داد: این مجموعه در فاز اول می‌تواند تا ۵۰۰ نفر اشتغال به صورت مستقیم و هزاران نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد کند.

معاون استاندار لرستان افزود: این مجموعه توان صادراتی نیز خواهد داشت، ما دنبال این هستیم که طبق توافقی که با مدیر عامل داشتیم این مجموعه به یک شهرک صنعتی خصوصی تبدیل شود که در این صورت بعد از شهرک صنعتی خصوصی پتروشیمی دومین شهرک صنعتی خصوصی استان خواهد بود و امیدواریم بتوانیم یک مجموعه مرتبط با هم در این شهرک ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: ما در استان نقطه استراتژیک‌تر از شهرستان دورود نداریم زمین‌های حاصلخیز کشاورزی دارد و این مجموعه در کنار خطوط راه آهن است و کریدور شرق به غرب کشور و عتبات عالیات است و در مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha