• جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1401112116485
  • خبرنگار : 71452

همزمان با برگزاری ششمین سمپوزیوم بین‌المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک؛

برگزاری دو کارگاه آموزشی توسط معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان

برگزاری دو کارگاه آموزشی توسط معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان

معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان، دو کارگاه آموزشی "انجماد تخمک و جنین" و "جداسازی فولیکول از تخمدان منجمدشده انسانی" را در اسفندماه برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ایام برگزاری ششمین سمپوزیوم بین‌المللی کرایوبیولوژی و بیوبانک (مشترک ایران-ترکیه) که روز چهارشنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ (۲۲ فوریه ۲۰۲۳) برگزار می‌شود، چند کارگاه آموزشی از سوی معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

کارگاه یک‌روزه "انجماد تخمک و جنین" با هدف آشنایی با تکنیک انجماد تخمک و جنین بر روی کرایوتاپ به روش انجماد شیشه‌ای روز سه‌شنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

اصول پیپت‌کشی و جابجا کردن جنین؛ اصول ثبت اطلاعات بیمار روی نی­‌های فریز؛ اساس انجماد و انواع روش‌های انجمادی؛ محلول­‌های انجمادی؛ فریز جنین به روش انجماد شیشه‌­ای با استفاده از کرایوتاپ؛ محلول­‌های ذوب؛ ذوب جنین، سرفصل‌های این کارگاه آموزشی است.

دکتر بهار موقر، دبیر علمی و مریم جهانگیری، دبیر اجرایی کارگاه "انجماد تخمک و جنین" هستند. هزینه ثبت‌نام در این کارگاه ۷۰۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه به این لینک مراجعه کنند.

همچنین کارگاه یک‌روزه "جداسازی فولیکول از تخمدان منجمدشده انسانی" با هدف آشنایی با روش‌های آنزیمی و مکانیکی هضم بافت تخمدان انسان و جداسازی فولیکول روز سه‌شنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

معرفی روش‌های انجماد بافت تخمدان انسان؛ اصول ذوب بافت تخمدان انسانی؛ اصول هضم آنزیمی و مکانیکی بافت تخمدان انسانی؛ جداسازی و جابه جایی فولیکول‌های جداسازی‌شده تخمدان انسان، سرفصل‌های این کارگاه آموزشی است.

دکتر روح‌الله فتحی، دبیر علمی و فرناز تاج‌بخش، دبیر اجرایی کارگاه "جداسازی فولیکول از تخمدان منجمدشده انسانی" هستند. هزینه ثبت‌نام در این کارگاه ۵۰۰ هزار تومان است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کارگاه به این لینک مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha