• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401112216787
  • خبرنگار : 71210

ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

از کُرد و لُر تا گیل و بلوچ؛ همه آمدند

از کُرد و لُر تا گیل و بلوچ؛ همه آمدند

ایسنا/تهران ۲۲ بهمن فرا رسید؛ روزی که نه مسلسل و نه تفنگ و نه همراهی غرب و شرق با سلطنت شاه چاره کار نکرد، چرا که ملت ایران از خود گذشتند تا آزادی و نجات میهن از زیر آوار ستم، استبداد و فساد فراگیر خاندان پهلوی با آبیاری خونشان جوانه زند و این شود که امروز پس از ۴۴ سال جشن ملی و خانوادگی ملت ایران برگزار شود و در کنار هم جشن بگیرند؛ روز تاریخی پیروزی حق بر تاریکی را و با هم بخوانند سرود انقلابی به یادماندنی.

"ای ایران ای مرز پر گهر/ای خاکت سرچشمه هنر/دور از تو اندیشه بدان/ پاینده مانی و جاودان..."

از اول صبح شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در سراسر کشوربه صورت همزمان در بیش از  هزار و ۴۰۰  شهر و بیش از ۳۸ هزار روستای کشور به مکان های تعیین شده برای راهپیمایی آمدند و با صدایی بلند فریاد می زنند "نظام شاهنشاهی، عامل هر فساد است / جمهوری اسلامی، مظهر عدل و داد است"، "به گفته خمینی پیش به سوی وحدت - شعله ور و جاویدان آتش رزم ملت/ خمینی بت شکن رهبر انقلاب است

و سلام بگویند به رهبر معظم انقلاب و با هم یکصدا بخوانند "ای رهبر آزاده‌ آماده‌ایم، آماده/ دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست/ خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست".

گرفتن عکس یادگاری خانوادگی در راهپیمایی، دست نوشته به زبان و گویش اقوام ایرانی از آذری و لری و عرب تا کرمانچی و مازنی و گیلکی و بلوچی، توزیع پوسترها و تراکتهای تبلیغاتی، ساخت آدمک های استکباری و تهیه عکس، کاریکاتور با مضمون مبارزه با استکبار، همراهی مداحان با خواندن شعارهای انقلابی، برپایی غرفه های فرهنگی برای تشویق جوانان و مردم و تشکر از آنان برای حضورشان به عنوان یک تکلیف دلی از جلوه های ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال(۱۴۰۱) است.

رسانه های خارجی مقیم با حدود ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار و بیش از ۶ هزار ۵۰۰ عوامل رسانه ای داخلی و در مجموع بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار در حال پوشش خبری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور هستند. همچنین به قاعده هر سال، سخنرانان ملی به مراکز استانها اعزام شده اند و به ایراد سخن برای راهپیمانان می پردازند.

آنچه بعد از دو سال محدودیتهای کرونایی و رژه های عمدتا خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن، در راهپیمایی امسال مشهود است، حضور به ویژه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها به شکل خانوادگی در بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است؛ راهپیمایان با در دست داشتن پرچم ایران و پرچم های مزین به شعارهای انقلابی، تصاویر امام و رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی حضور یافته و جلوه ویژه‌ای به این مراسم بزرگ و مهم بخشیده اند.

مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح شنبه (۲۲ بهمن) همزمان در سراسر کشور برگزار شد. در این ویدیو تصاویری از راهپیمایی مردم و اقشار مختلف شهرهای گلستان، کرمان، کردستان، فارس و خوزستان مشاهده می‌کنید.

اجرای سرودهای متنوع دانش آموزی در مسیر راهپیمایی شهر تبریز

از آذربایجان شرقی به عنوان یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین استانهای شمال غرب ایران آغاز می کنیم؛ با وجود سرمای شدید، مردم تبریز بار دیگر به تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و امامین انقلاب به پا خواسته و راس ساعت ۱۰ صبح از محلات و مساجد، با سردادن شعارهای ضداستکباری به راهپیمایی پرداخته و به سمت میدان نماز، محل تجمع اصلی حرکت کرده اند.

راهپیمایان از نقاط مختلف تبریز مسیرهای تعیین شده را طی کرده و در میدان نماز و مقابل جایگاه تعیین شده گردهم‌ آمده و شعارهای دشمن‌شکن سر خواهند داد تا بار دیگر حماسه حضور و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشته و فریاد استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان برسانند.

در مسیرهای مختلف راهپیمایی، برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی غرفه‌هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، خدمات دولت و همچنین ایستگاه نقاشی، کتابخانه سیار، اجرای سرودهای متنوع دانش آموزی و... تدارک دیده شده است.

جمعی از دختران نوجوان که چادرهای سفید با گل‌های رنگی بر سر کرده و به طور دسته جمعی سرود "دختران حاج قاسم" را زمزمه می‌کنند، رو به تماشاگران فریاد می‌زنند: این که می‌بینی چند بچه نیست، نسل قاسم سلیمانیه... و راهپیمایان تبریزی در پاسخ به سرودخوانان، پرچم سه رنگ ایران را به حرکت درآورده و با شعار "تا زنده‌ایم، رزمنده‌ایم" به شور انقلابی آنان پاسخ می‌دهند.

سخنران امروز راهپیمایی تبریزی ها، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس است که دیروز برای بازدید از زلزله زده های خوی و سخنرانی در تبریز به این استان آمده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم خدای نکرده ضعف‌های خود را در سایه دین پنهان نکنیم و ضعف خود را به خاطر نجابت مردم مورد غفلت قرار ندهیم.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریز با اشاره به اهمیت کارآمدی به موقع توسط مسئولان، اظهار کرد: باید بتوانیم به موقع، قدرت حل مسئله داشته و مشکلات را با اولویت مصالح، حل و فصل کرده و تلاش کنیم موضوعات را حل کرده و کارهای اشتباه را توجیه نکنیم.

حمل پلاکاردهایی از عکس امام راحل در راهپیمایی ارومیه

به آذربایجان غربی و همسایه آذربایجان شرقی و کشورهای ترکیه و عراق می رویم؛ شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیر خیابان امام خمینی ارومیه با حمل پلاکاردهایی از عکس امام راحل، بنرهای " انقلاب ما انفجار نور بود"، "۲۲ بهمن مبارک" و پرچم ایران اسلامی به سمت میدان انقلاب حرکت کرده و با مشتهای گره کرده شعارهای "مرگ بر آمریکا "،"مرگ بر انگلیس "،"مرگ بر منافق " را سردادند. 

در بین جمعیت، شوق و شعف عجیبی در چهره نوجوانان و دانش آموزانی موج می زد که در کنار همسن و سالهای خود و با دست داشتن پرچم ایران عزیز و پلاکاردهایی که شعارهای"ماهمه سرباز توییم خامنه ای،گوش به فرمان توییم خامنه ای"،"یاد امام خمینی پاینده باد"،"خامنه ای خمینی دیگر است،ولایتش ولایت حیدر است" برآنها نوشته شده بود؛ آنها هم آمده بودند تا با رهبری میثاق ببندند. 

با شروع راهپیمایی از میدان ولایت فقیه، مردم با مشتهای گره کرده در حالیکه بدلیل شدت سوز و سرما خود را لباسهای گرم پوشانده بودند با سردادن شعارهای"نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست"،"مرگ بر منافق"،"مرگ بر انگلیس" در طول خیابان امام خمینی شهر، لرزه بر تن دشمنان نظام می انداختند. 

علی نیکزاد، نائب رییس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ایران نهال نوپای انقلاب را با پایبندی به شعارهای انقلاب و رهبری به درختی تنومند تبدیل کردند که دیگر هیچ طوفانی نمی تواند این درخت تنومند را ریشه کن کند.

گرد هم آمدن بانوان با شوری وصف‌ناشدنی پیش از آغاز راهپیمایی در اردبیل

اردبیل نیز در مسیرهای راهپیمایی اش مملو از جمعیتی است که دست‌نوشته، پرچم و پلاکاردهایی با عنوان‌های حمایت از رهبری، استکبارستیزی و گرامیداشت جشن انقلاب در دست دارند.

  حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس عقیدتی، سیاسی ارتش، قدرت ایمان بر قدرت شیطانی ظلم غلبه می‌کند، گفت: راه غلبه بر دشمن حفظ وحدت و انسجام در پرتو اطاعت از رهبری است. 

او، امروز در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در اردبیل با اشاره به سابقه پنج هزار ساله اردبیل و خدمات آن در کشور برای احیای فرهنگ شیعی و انسجام ایران اظهار کرد: این استان کانون پرورش سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام است به طوری که شهید مرحمت بالازاده، برزگر، یسری، غفور جدی و ۴۸ شهید دوران انقلاب از برجستگی‌های عزتمند این دیار در وفاداری به انقلاب اسلامی است.

برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی همزمان با اجرای سرود ملی، جلوه‌ای زیبا از جشن انقلاب در استان البرز

به نزدیک پایتخت و استان همسایه اش البرز سری می زنیم؛ جایی که به محلی برای اجتماع اقوام مختلف تبدیل شده است و امروز با اتحادی فراگیر در خیابان های کرج دور هم جمع شده اند تا پیروزی انقلاب را جشن بگیرند.

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و روستاهای استان البرز با حضور اقشار مختلف برگزار و مراسم پایانی رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز شد.در مرکز استان البرز مردم مانند هر سال از مسیرهای مختلفی که از پیش اعلام شده بود به سمت میدان جمهوری اسلامی رفتند تا چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی همزمان با اجرای سرود ملی، جلوه‌ای زیبا به این جشن انقلاب داده بود.

ذوالنوری: مشکلات اقتصادی روز به روز کمتر خواهد شد

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: یقین بدانید که آینده از آن شماست و مشکلات اقتصادی هم به حول و قوه الهی و با همکاری دولت و مجلس روز به روز کمتر خواهد شد و دشمن هم آرزوی سلطه بر این کشور را به گور خواهد برد.

به گزارش ایسنا، مجتبی ذوالنوری در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج گفت: آمریکا از فتنه شهریور به بعد مذاکرات برجامی وین را تعطیل کرد چون امید داشت با رهبران و لیدرهای اغتشاشگران پای میز مذاکره بنشینند ولی امروز وزیر خارجه قطر درخواست آمریکا برای مذاکره را به ایران اعلام می‌کند؛ آنها می‌دانند شکست خورده‌اند.

پیر و جوان خود را به میدان امام اصفهان رسانده اند

به اصفهان، نصف جهان می رویم تا از حال و هوای جشن انقلاب در این استان تاریخی کشور برایتان گزارش کنیم؛ اقشار مختلف مردم اصفهان از صبح امروز و از مسیرهای مختلف خود را به میدان امام رساندند تا جشن چهل‌ وچهارسالگی انقلاب را جشن بگیرند و حماسه‌ای دیگر در تاریخ اصفهان رقم بزنند. 

حضور پرشور دختران و پسران دانش‌آموز و دانشجو در راهپیمایی امروز در اصفهان قابل توجه بود. 

دادستان کل کشور: وحدت و یکپارچگی باعث شکست دشمن می‌شود

 دادستان کل کشور گفت: اختلاف‌نظر و سلیقه سیاسی طبیعی است، اما برای شکست دشمن باید، مثل امروز وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، ظهر امروز(شنبه، ۲۲ بهمن) در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن در جمع مردم شهر اصفهان ضمن تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و همه کسانی که نهال انقلاب را با مجاهدت‌های خود کاشته و با خون و تلاش خود آبیاری کردند، امروز شاهد حضور پرشور و حماسی مردمی هستند که همواره مدافع انقلاب و ارزش‌ها بوده‌اند. 

مردم ایلام آمدند تا نشان دهند که هنوز بر همان عهدند که بسته‌اند

به استان ایلام برویم، جایی که گهواره فرهنگی ایرانیان بوده‌است و در ناحیه‌ای کوهستانی و نیمه گرم قرار گرفته‌است؛ مرکز این استان، شهر ایلام است و از غرب با کشور عراق، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از شمال با استان کرمانشاه همسایه‌ است.

مردم ایلام نیز برای گرفتن جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی به خیابان‌های شهر آمده‌اند تا نشان دهند که هنوز بر همان عهدند که بسته‌اند؛ راهپیمایی مردم ایلام در مرکز استان از میدان ٢٢ بهمن تا میدان شهید کشوری ادامه خواهد داشت و سخنران این مراسم "حمیدرضا حاجی‌بابایی" رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

حاجی‌بابایی: با اراده‌ی مردم فتنه‌ها به نتیجه‌ای نرسید/ در گلایه‌ها حق با مردم است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن همه میدان‌های اقتصادی را به جنگ تبدیل وحتی داروها را تحریم کرد اما در همه جا شکست خورد و علی‌رغم همه‌ی سختی‌هایی که وجود دارد مردم امروز به صحنه آمدند.

دکتر «حمیدرضا حاجی‌بابایی» در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در ایلام ، اظهار کرد:۴۴ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ، ۴۴ سال مبارزه با جنایت‌ها و۴۴ سال دفاع جانانه از ارزش‌های این انقلاب اسلامی گذشت و مردم ایران برنده‌ی اصلی ۴۴سال زندگی این انقلاب بودند.

مردم در بوشهر یکصدا فریاد "الله اکبر، خامنه‌ای رهبر"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر منافق" سرمی‌دهند

به بوشهر، سرزمین نخل و آفتاب برای دیدن مردم خونگرم جنوب سفر کنیم؛ جایی که تا چشم کار می کند خلیج همیشه فارس دیده می شود و عظمت ایران به رخ جهانیان کشیده می شود. بوشِهْر از شهرهای بندری ایران است که مرکز استان بوشهر محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش خبرنگاران ایسنا از شهرستان‌های مختلف استان، مردم شیعه و سنی در نقاط مختلف استان با حضور پرشور خود بار دیگر آمده‌اند تا برگی زرین در دفتر حماسه‌آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند؛ براساس برنامه‌ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۰ شهر و بیش از ۲۵۰ روستای استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فراجا: نظام جمهوری اسلامی ایران زنده است

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: نظام جمهوری اسلامی و پرچم آن به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید و حضور امروز مردم نشان داد این نظام زنده است و مردم پای انقلاب و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در جمع مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن بوشهر به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ایران امروز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد و شکرگزار این نظام هستند، چون می‌دانند این انقلاب خط پایانی بر استکبار و سلطه در این کشور بود.

راهپیمایان در شهرکرد در حال حرکت به سوی مصلی امام خمینی(ره)

به سرزمین مردمان غیور بختیاری در استان چهارمحال و بختیاری می رویم که در بخش‌های کوهستانی فلات مرکزی ایران قرار گرفته است؛ راهپیمایی در شهرکرد از ساعت ۱۰ از میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) آغاز شده است و در خیابان ولی‌عصر شمالی، سه راه سینما، سعدی غربی، چهار راه فردوسی، چهار راه بوعلی و خیابان طالقانی ادامه می‌یابد.

سپس راهپیمایان در مراسم محوری در مصلی امام خمینی(ره) که با سخنرانی حجت الاسلام علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار می‌شود حضور خواهند یافت.

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع : آینده انقلاب اسلامی از امروز آن زیباتر است

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع گفت: آینده این انقلاب از امروز آن زیباتر است، دشمن در جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و امنیتی در طول ۴۴ سال گذشته شکست خورده و با عزم این دولت مردمی بازهم شکست خواهد خورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد با اشاره به اینکه امروز شاهد چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: امروز عید سربلندی، استقلال و آزادی ملت ایران است، مردم ایران در ۴۴ سال گذشته در چنین روزی تحت زعامت امام خمینی (ره) پرچم ظلم را پایین کشیدند و نظام طاغوت را ساقط کردند.

۲۲ بهمن؛ نماد وحدت و همدلی‌ در خراسان شمالی

مردم دیار ولایت مدار خراسان شمالی در تمامی شهرها به خیابان‌ها آمده و با انقلاب باری دیگر عهد بستند.

 امروز بار دیگر مردم این استان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حضور و همبستگی ملی خود به رهبری و امام را عنوان کردند. همه آمده بودند پیر و جوان، زن و مرد شیعه و سنی با همه مشکلاتی که داشتند به جمهوری اسلامی آری گفتند و پس از ۴۴ سال بار دیگر اعلام کردند که برای اسلام انقلاب کرده اند نه صرفا برای نان.

معاون سیاسی سپاه پاسداران: تاریخ با انقلاب اسلامی در حال رقم و ورق خوردن است

به گزارش ایسنا، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در بجنورد اظهار کرد: ملت ایران امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن تفسیر کردند که نسبت مردم در دهه پنجم انقلاب با انقلاب اسلامی، با جمهوری اسلامی، با ولایت فقیه و با آرمان های امام چگونه است که باید این روز را مورد مطالعه قرار دهند.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان جنوبی

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر بیرجند، از دقایقی پیش با حضور پرشور مردم از میدان شهدا آغاز شده و پس از طی مسیر خیابان شهدا ، میدان ابوذر، خیابان ارتش و خیابان پاسداران به میدان قدس منتهی خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور: پیشرفت کشور نیازمند مدیریت جهادی و همت مردم است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای پیشرفت کشور تنها مدیریت جهادی دولت و مدیران کافی نیست، بلکه همت مردم و بخش خصوصی نیز لازم است.

سید محمد حسینی، امروز شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند اظهار کرد: از ابتدای انقلاب حوادثی تحت شعارهای قومیتی و ترور توسط بدخواهان شکل گرفت، اما مردم همواره شعار وحدت دادند.

شور و شوق جوانان و نوجوانان مشهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در بین تمام مردمی که خالصانه و در هوای سرد مشهد از استان خراسان رضوی در این راهپیمایی حضور یافته‌اند، جوانان و نوجوانان بیشتر خودنمایی می‌کنند؛ جوانانی که گرچه هیچ گاه امام را ندیده و دوران انقلاب را از نزدیک درک نکرده‌اند، اما با شور و شوقی بیشتر از سایرین آمده‌اند تا نشان دهند علی‌رغم تمام توطئه‌های رسانه‌ای، همچنان پای کار نظام هستند.

امسال نیز مردم شهرهای مختلف خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در حالی جشن چهل و چهارمین سالگرد انقلاب را فارغ از نگاه‌های سیاسی آغاز کردند که از نوزاد ۱۸ روزه تا پیرمرد ۸۰ ساله همه آمده بودند، حضوری با شکوه و بی‌نظیر که جلوه‌ای ماندگار از حماسه و وحدت و شکوه و اقتدار را خلق کرد.

در بخش پایانی مراسم امروز در مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به سخنرانی خواهد پرداخت و راهپیمایان با ورود به حرم مطهر رضوی به اقامه نماز ظهر و عصر پرداختند.

حاج علی اکبری: هرسال قله ۲۲ بهمن مرتفع‌تر می‌شود/مشکلات کشورناشی ازعدم توجه به فرامین رهبری است

 رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه تاریخ در برابر ۲۲ بهمن ۵۷ تمام قد ایستاده است، گفت: از این نقطه مسیر تاریخ عوض و معبری برای عصر ظهور گشوده شد. در زمانه‌ای که غرب و شرق در حال رو به اضمحلال بردن مسیر بشریت هستند، به یک باره انقلاب اسلامی رویه را تغییر داد و یک پیچ تاریخی اتفاق افتاد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری صبح امروز ۲۲ بهمن در مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی(ع) با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی این روز زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) است، اظهار کرد: برای اینکه عظمت این نهضت بزرگ و انقلاب اسلامی را بهتر درک کنیم، لازم است به مبنای معارفی انقلاب مراجعه کنیم.

همه در خوزستان آمده‌اند...

همه مسئولان استان، تشکل‌ها، گروه‌ها و اصناف خوزستان و نیز عشایر خوزستان از زن و مردم گرفته و دانش آموزان، حضور پرشوری در راهپیمایی امروز دارند؛ راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، همزمان در تمام شهرهای استان خوزستان با حضور باشکوه مردم در حال برگزاری است.

زاکانی: تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت ایران با شکست مواجه شد

شهردار تهران گفت: تلاش های چند ماهه دشمنان در ایران برای تجزیه طلبی، جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و ادامه خدمت به مردم با شکست مواجه شد.

علیرضا زاکانی در پایان راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در اهواز با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: امام (ره) فرمود خوزستان دین خود به اسلام را ادا کرد؛ این افق و قله ای است که همه مردم خوزستان به آن افتخار می کنند. روزی که دشمن بعثی چشم طمع به ایران و انقلاب داشت و خوزستان را مورد تجاوز قرار داد، این ملت محبوب و قومیت های مختلف خوزستان بر دهان دشمن زدند.

بندرعباسی ها برحفظ دستاوردهای انقلاب به ویژه موفقیت های هسته ای تاکید کردند

امسال همزمان در بخش ها، شهرها و شهرستانها و تمامی  روستاهای هرمزگان، مراسم گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلام برگزار و در بندرعباس نیز شهروندان بندرعباسی از ساعت ۹ صبح از مسیرهای اعلام شده به سوی بلوار ساحلی و پشت فرمانداری بندرعباس حرکت کردند و شرکت کنندگان درحالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، عکس هایی ازحضرت امام خمینی (ره)رهبر کبیر انقلاب، همچنین مقام معظم رهبری در دست داشته و شعارهای انقلابی سر می دهند، بار دیگر با امام راحل و شهدا تجدید میثاق کرده و برحفظ دستاوردهای انقلاب به ویژه موفقیت های هسته ای تاکید کردند.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور: مشکلات موجود حاصل عدم توجه به بیانات رهبری است

 رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: آنچه که از مشکلات وجود دارد حاصل عدم توجه به بیانات رهبری است وگرنه اگر بیانات معظم له اجرایی می‌شد امروز آثار آن را می‌دیدیم.

سید احمد رضا دستغیب صبح امروز (۲۲ بهمن ماه) در سخنرانی راهپیمایی شکوهمند گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بندرعباس، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: حتما با این مردم خوبی که داریم شرایط بهتر خواهد شد و ما با تکیه بر توان داخلی کارها پیش خواهیم برد چرا که تکیه کردن به دشمنان یک اشتباه بزرگ است.

راهپیمایی مردم پایتخت شور و شعور حسینی برای دفاع از آرمان‌های امام راحل

راهپیمایی مردم همیشه در صحنه زنجان در روز ۲۲ بهمن‌ماه، آغاز شد تا حرکتی برای آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار ملی باشد؛ اقتداری که قرار است مردم زنجان همگام با ملت ایران به همه یاوه‌گویی‌های بدخواهان نظام خاتمه دهند.

مردم پایتخت شور و شعور حسینی که تا به امروز و پا به پای سایر هم‌وطنان در این امتحان سرنوشت‌ساز شرکت کرده‌اند، دقایقی پیش دوباره حسینی‌وار به حمایت از آرمان‌های امام راحل و پاسداری از خون شهدا به پا خواستند.

فرمانده کل ارتش: حضور مردم نشان داد که توطئه های دشمنان خنثی شده است

امیر سرلشکر موسوی در جمع مردم زنجان، با بیان اینکه این راهپیمایی عظیم نشان داد که توطئه‍های دشمنان یکبار دیگر خنثی شده و باز هم شکست خواهند خورد، گفت: امروز بی تردید، ایران یکی از معدود کشورهای مستقل دنیا به شمار می‌آید و با گذشت چهل و چهار سال از عمر پر برکت انقلاب همچنان مستقل و مقتدر در مقابل زیاده‌خواهان و بیگانگان ایستاده است و در نظام بین الملل بویژه در منطقه و جهان اسلام از جایگاه مهم و تاثیرگذار برخوردار است.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع مردم زنجان گفت: ۲۲ بهمن، اوج قله حرکت و افتخار و یادآور پرشکوه‌ترین روز تاریخ ملت ایران است. روزی است که ملت با عزم و اراده، عزت از دست داده خود را از طاغوت و نظام سلطه پس گرفت.

حضور چشمگیر گروه‌های مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ شیراز

راهپیمایان متشکل از نوجوانان، جوانان، سالمندان، اعم از مردان و زنان غیور ایران زمین با حضور چشمگیر و وصف ناپذیر در راهپیمایی شیراز، ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های استکبار جهانی و برائت از فتنه‌گران و فریب خوردگان، با آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا تجدید پیمان و اعلام کردند که تا پای جان، بر سر عهد خود هستند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن که پلاکاردهایی در حمایت از انقلاب و نظام اسلامی، پیروی از ولایت فقیه و اعلام برائت و انزجار از دول مستکبر در دست داشتن، با سردادن شعارهایی تداوم همراهی و حمایت خود از این انقلاب را در آستانه چهل و پنجمین سال استقرار نظام اسلامی، اعلام کردند.

حضور دختران و پسران، مردان و زنان، از اقشار و گروه‌های مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ شیراز، چشمگیر بود و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی از میدان امام حسین(ع) تا چهارراه پیروزی، در حالیکه سراسر خیابان لطفعلی‌خان زند و مسیری از خیابان انقلاب مملو از جمعیت بود.

از جلوه‌های راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن شیراز، حضور مردم به شکل خانوادگی و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران بود؛ همچنین همراهی دختران و پسران دهه هشتادی و کودکانی که بر دوش یا آغوش پدران و مادران، با دیگر راهپیمایان، اثرگذار و پررنگ بود.

سید احمدخاتمی: ملت ایران بر سر حفظ اصول نظام اسلامی متحد هستند

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه امروز ملت ایران با حضور در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن نشان داد که علی‌رغم اختلاف سلیقه‌ها، در اصول و حفظ نظام اسلامی و دفاع از ایران متحد و همدل هستند، شرکت آحاد مختلف مردم در این رویداد را دارای پیام‌های مختلفی برای جهانیان دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در جمع راهپیمایان ٢٢ بهمن ۱۴۰۱ در شیراز، با گرامیداشت آغاز چهل و پنجمین سال استقرار نظام اسلامی ایران، بیان کرد: علیرغم آنکه دشمنان این روزها دائم تهدید و تحریک کردند که مردم ما به صحنه نیایند، اما همه آمدند و می‌بینیم که سومین حرم اهل بیت(ع) همانند دیگر نقاط ایران اسلامی، بار دیگر افتخار آفرید.

اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و حوزویان در راهپیمایی امروز قم حضور پرشوری دارند

مردم مناطق مختلف قم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه از مقابل مساجد و بقاع متبرک به سمت میدان جانبازان و چهار راه شهدا حرکت کرده‌اند و راهپیمایی اصلی دقایقی قبل از میدان جانبازان به سمت چهارراه شهدا، خیابان ارم و در نهایت حرم حضرت معصومه(س) و میدان آستانه آغاز شده است.

اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و حوزویان در راهپیمایی امروز قم حضور پرشوری دارند و با تصاویر حاج قاسم سلیمانی بر آمادگی خود برای ادامه دادن راه شهدا تاکید دارند.

زهرا دختر اصالتا کرمانی و دهه نودی که با نقاشی پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر صورت خود همراه با خانواده در قم راهپیمایی کرده بود نیز گفت: این پرچم ایران است و خون‌های بسیاری برای سربلندی آن ریخته شده است، ما نیز دفاع از این پرچم حاضریم از جان خود بگذریم.

وزیر کشور در قم: انقلاب اسلامی هیچگاه از مسیر خود منحرف نشده است

وزیر کشور، امروز در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن در قم بیان کرد: به رغم ادعای برخی از راه ماندگان و منحرف شدگان، انقلاب اسلامی هیچگاه از مسیر خود منحرف نشده است.

دکتر احمد وحیدی امروز ظهر در جمع مردم و در نقطه اوج راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه قم در میدان آستانه گفت: برای شناخت ماهیت اصلی انقلاب و تفاوت آن با دوران شاه پهلوی نگاهی به آمارها باید داشته باشیم. مثلا اینکه درصد بالایی از مردم ما بی سواد بودند به حدی که در کشور ما نهضت سوادآموزی به راه افتاد.

شوق نوجوانان قزوین برای حضور در جشن انقلاب مشهود است

راهپیمایان قزوین با سردادن شعارهای انقلابی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «بیست‌ودو بهمنه خون به دل دشمنه»، «بیست‌ودو بهمن‌ماه یوم‌الله یوم‌الله» و «این‌ همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده» مسیرهای راهپیمایی را تا چهارراه شهدا طی کردند.

امسال اجرای سرود توسط گروه‌های دانش‌آموزی جلوه بیشتری به مراسم داده بود و گروه‌های سرود پسران و دختران در جای‌جای مسیر به اجرای برنامه پرداختند و شور و شوق نوجوانان برای حضور در جشن انقلاب مشهود بود.

پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران بیش از هر سال در میان انبوه جمعیت به چشم می‌خورد، عکس‌هایی از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی آذین‌بخش راهپیمایی امروز مردم قزوین بود.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در حوزه پهپادی، ایستگاه‌های صلواتی، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع انقلاب از دیگر برنامه‌های مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین بود.

پس ۲ سال شرایط کرونایی جشن بهار انقلاب در استان قزوین امسال رنگ و بوی خاصی داشت، برپایی چند غرفه مختلف برای حضور خانواده‌ها و جشن‌های خانوادگی اتفاقی بود که امسال توسط مسئولان برپایی مراسم رقم خورده بود.

مردم قزوین از هموطنان خود در خوی هم غافل نبودند و  در میان غرفه‌ها، غرفه کمک به مردم زلزله‌زده خوی نیز دیده می‌شد.

برپایی نمایشگاه شرکت های دانش بنیان در راهپیمایی سمنان

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۷۰ نقطه استان سمنان برگزار شد و در شهرها و شهرستان های بزرگ این استان در کنار راهپیمایی، ایستگاه های فرهنگی از جمله اجرای گروه سرود ، خوانندگان، مداحان و ورزش کاران مهیا شده است. 

 کمیته های ۲۵ گانه استانی، در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به برپایی ایستگاه سلامت، قرارگاه های فرهنگی و .... اقدام کردند و همچنین در راهپیمایی مرکز استان، نمایشگاه دستاوردهای نظامی ستاد نیروی های مسلح برپا و در معرض دید عموم مردم گذاشته شد. راهپیمایی امسال با حضور پرشور دانش آموزان به همراه برپایی موکب های انقلاب خواهد بود و همچنین در راهپیمایی امسال نمایشگاه شرکت های دانش بنیان نیز برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع: هزینه تسلیم‌شدن بیشتر از هزینه‌ مقاومت است

 نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع کشور با اشاره به دشمنی‌های دیرینه نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران گفت: بی‌تردید هزینه تسلیم‌شدن بیشتر از هزینه‌ مقاومت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاالدین آقاجانپور ۲۲بهمن‌ماه در جمع راهپیمایان سمنان ضمن هشدار به دشمنان جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مردم ما همان مردم سال ۵۷ و مردم دوران هشت ساله دفاع مقدس هستند که در برابر تجاوزهای دشمنان ایستادند.

ساخت المان قرآنی و قرار دادن آن در مسیر راهپیمایان زاهدان

آن چه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در استان سیستان و بلوچستان نمایان است، حضور مردم از هر قشر، حزب و گروه از پیر و جوان، مرد و زن، کوچک و بزرگ بود که همه آمده‌اند تا اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داده و به همه اعلام کنند که نمی‌توانند کوچکترین آسیب و صدمه‌ای به این نظام وارد کنند.

مردم با شور و حال خاصی در این مراسم شرکت کرده اند و در حالی که پلاکاردهایی به مضامین ارزشی و دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای نظام در دست دارند با اشتیاق و حال و هوای خاصی که مملو از شور و حماسه انقلابی است حضور پیدا کرده اند؛ در مسیر راهپیمایی زاهدان اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و هنری در حال انجام است.

همچنین ساخت المان قرآنی و قرار دادن این المان در مسیر راهپیمایان یکی از برنامه های ویژه است؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰۰ نقطه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

عزیزی: مردم سیستان و بلوچستان امروز ثابت کردند که دشمنان تحلیل اشتباهی از آنها داشتند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن ثابت کرد که دشمنان و عناصر آنها تحلیل اشتباهی از مردم سیستان و بلوچستان داشتند.

ابراهیم عزیزی روز شنبه در اجتماع راهپیمایی ۲۲ بهمن زاهدان اظهارداشت: مردم زاهدان امروز ثابت کردند که  به اصول و ارزش و اندیشه ها انقلاب اسلامی مثل سال های گذشته استوار و ثابت قدم هستند.

تجدید میثاق دوبارە با آرمان‌های انقلاب در کردستان

کردستانی‌ها در این روز خجستە با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسرائیل" و با در دست داشتن تصاویری از امام و رهبری بار دیگر در این جشن باشکوە حضور پیدا کردند.

راهپیمایی باشکوە ۲۲ بهمن در شهر سنندج امروز از میدان آزادی شروع و در مسیرهای فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام (رە) امتداد و در سە راەحبیبی بە پایان می‌رسد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: شجرە طیبە نظام جمهوری اسلامی ایران با توطئە دشمنان خدشەدار نخواهد شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروزە با قدرتمند شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمن هراسیدە و ترسیدە و همە نیروهای خود را بە میان آوردە تا شجرە طیبە این نظام مقدس را خدشەدار کند، اما مردم ایران همچنان پایدار و سرفراز در مقابل توطئە دشمنان ایستادەاند.

امیر دریادار شهرام ایرانی در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن و با حضور در میان مردم شهر سنندج اظهار کرد: کردستان، سرزمین فرهنگ، هنر، فداکاری و شجاعت در سال‌های حساس دولت جمهوری اسلامی با رشادت و ایستادگی خود بسیاری از توطئەهای دشمن را خنثی کردە است.


حضور چشمگیر بانوان در راهپیمایی دیار پایتخت مقاومت جهان اسلام

مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام به یاد فرزند برومند این دیار سپهبد شهید حاج قاسم‌سلیمانی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل(ره) و رهبری تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن از محل چهارراه طالقانی شهر کرمان آغاز شده و تا میدان عاشورای این شهر ادامه خواهد داشت؛ صدای سرودهای انقلابی برخی موکب ها به میزانی زیاد است که صدای شعاردهندگان به سختی شنیده می‌شود.

پرچم زرد رنگی به زبان فارسی و انگلیسی منقش به "مرگ بر آمریکا " و پرچم‌های ایران نگاه‌ها را به خود جذب می‌کند.

در حاشیه این راهپیمایی برخی در حال فروش بادکنک و شیپور به کودکان هستند و همزمان بخش هایی از شعارها را نیز فریاد می‌زنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور: هر کس مردم را نا امید می‌کند، از دشمن است

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: امروز ما در آستانه جهش بزرگ برای تفکر و فرهنگ نوین هستیم. بنابراین آمریکا و رژیم صهیونیستی به هیچ وجه حاضر نیستند این اتفاق بیفتد. امروز نگاه به توانمندی‌ها و امیدآفرینی می‌تواند استراتژی مهم و راهبردی برای ما مطرح شود و هرکس مردم ما را دچار یاس و ناامیدی می‌کند، از دشمن است.

محمد محمدی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن در رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: حضور میلیونی مردم غیور، باطل‌السحر همه نیرنگ‌ها و فتنه‌هایی شد که دشمنان قسم خورده اسلام با همه اتاق‌های فکر خود تنظیم کرده بودند.

نماینده تهران در مجلس: مایه اصلی انقلاب، عاشوراست/ جهاد تبیین؛ ابزار مقابله با جنگ شناختی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران از عاشورا کمک می گیرد و اگر تا امروز مردم پای این انقلاب ایستاده اند به دلیل این است که مایه های این انقلاب عاشورایی است و عاشورا این انقلاب را بیمه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی پیش از ظهر امروز ۲۲ بهمن ماه در جمع راهپیمایان کرمانی با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: تاریخ درس های مفیدی را به ما می آموزد و رمز و رازهای پیروزی ها و شکست ها را نشان می دهد و بخش قابل توجهی از آیات قرآن مربوط به سرگذشت پیشینیان است.

حضور چشمگیر دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمانشاه

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، با حضور اقشار مختلف مردم که عمدتا بصورت خانوادگی حاضر شده بودند، از ساعت ۱۰ صبح امروز(شنبه)، از مسیر میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان آزادی کرمانشاه برگزار شد.

کرمانشاهیان حاضر در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و پلاکاردهای حاوی شعارهای انقلابی همچون ما تا آخر ایستاده‌ایم، مطیع امر رهبریم و همه آمدیم، در مسیر راهپیمایی حضور پیدا کردند.

حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمانشاه مثال زدنی بود؛ گلباران مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، پخش سرودهای انقلابی، اجرای سرود توسط گروه ۱۳۵۷ نفری دانش آموزی، برپایی میزهای خدمت از سوی دستگاه‌ها و ادارات و ایستگاه‌های فرهنگی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه از نکات مورد توجه راهپیمایی امسال بود. 

حضور عشایر با لباس محلی، حضور گروه‌های ورزشی و نمایشی در مسیر راهپیمایی، برپایی سیاه چادر عشایری و... از دیگر جلوه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه بود. سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز کرمانشاه دکتر عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه مجلس بود.

نایب رییس مجلس: عفو گسترده رهبری دشمنان را عصبانی کرده است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: عفو گسترده مقام معظم رهبری دشمنان را عصبانی کرده است.

عبدالرضا مصری، در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن کرمانشاه، با بیان اینکه مردم در سال ۱۳۵۷ با دست خالی و بدون سلاح در مقابل رژیمی تا به دندان مسلح که استکبار جهانی را پشتیبان خود می‌دانست انقلاب کردند، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، به جای نظام پادشاهی وابسته، نظامی مبتنی بر مردمسالاری دینی پای کار آمد که در این نظام همه از رهبری که توسط مجلس خبرگان رهبری انتخاب می‌شوند تا رئیس جمهوری و نمایندگان مجلس و حتی اعضای شوراهای شهر و روستا همه به دست مردم انتخاب می‌شوند.

حضور عشایر غیور با لباس‌های محلی در راهپیمایی یاسوج

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مردم یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است؛نکته جالب در این راهپیمایی، حضور عشایر غیور با لباس‌های محلی است؛ راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال از میدان هفتم تیر تا خیابان طالقانی و خیابان جمهوری ادامه خواهد داشت و محل تجمع در میدان امام حسین(ع) خواهد بود. سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در یاسوج متکی، وزیر اسبق خارجه است.

متکی: ابهت آمریکا فرو ریخت

 وزیر اسبق امور خارجه کشور گفت: آمریکا تمام شد و دیگر آن ابرقدرت سابق نیست و ابهتش فروریخت.

"منوچهر متکی" روز شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در جمع راهپیمایان یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مردم شهر یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به مانند ۴۳ سال گذشته حماسه آفریدید و این حماسه و رکورد شما ثبت خواهد شد، افزود: مردم ایران طی ۶ ماه اخیر استخوان در گلو و خار در چشم اهانت برخی‌ها به رهبری را تحمل کردند، آنها در مقابل تهمت‌های ناروایی که طی این مدت مطرح شد سکوت اختیار کردند تا در ۲۲ بهمن حضور باشکوه داشته باشند و جواب همه آن اهانت‌ها را با حضور باشکوه خود بدهند که امروز این حضور شما پیامی به تمام جهانیان است.

امروز نگارستان ایران یک‌صدا شعار الله اکبر سر دادند

در حالی که دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم‌های خود را به راهپیمایی ۲۲ بهمن دوخته بودند تا شیرینی عید انقلاب را بر مردم تلخ کنند اما ملت ایران به‌ویژه گلستانی‌ها با حضور باشکوه خود، معادلات دشمن را به هم ریخته و چشم فتنه را کور کردند.

امروز نگارستان ایران یک‌صدا شعار الله اکبر سر داد، پرچم سه‌رنگ ایران زینت‌بخش جشن ۴۴ سالگی انقلاب بود، مردمی که غبار اغتشاشات قلب‌هایشان را اندوهگین کرده بود در ۲۲ بهمن حماسی و غرورآفرین، غبار را از دل‌ها زدودند و شادی را جای غم نشاندند، مردم در راهپیمایی حماسی امروز بهار انقلاب اسلامی را بیشتر از همیشه حس کردند.

سردار صفوی: ملت ایران تسلیم نمی‌شود

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را شکست راهبرد دشمن در اغتشاشات اخیر خواند.

به گزارش ایسنا، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی در راهپیمایی ٢٢ بهمن گرگان اظهارکرد: حضور پر شور شما پشتوانه اقتدار ملی، بالندگی، امنیت و پیشرفت ایران است.

ساختن حماسه ای دیگر از سوی اهالی دیار میرزا کوچک جنگلی

اهالی دیار میرزا کوچک جنگلی در استان گیلان از دقایقی قبل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند تا برگ زرین دیگری از حماسه حضور را در تاریخ ثبت کنند.

مردان و زنان گیل و دیلم در شهرها و روستاهای گیلان آمده اند تا در صفوف به هم پیوسته و با مشت‌های گره کرده، به دنیا نشان دهند که همواره پشتیبان انقلاب و نظام و کشور و ولایت فقیه هستند و لحظه‌ای دست از آرمان‌های انقلاب و شهدا بر نمی‌دارند. دکتر محمد دهقان، معاون رئیس جمهور در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت سخنرانی کرد.

معاون رئیس جمهور: یوم الله ۲۲ بهمن پرافتخارترین روز در تاریخ ملت ایران است

معاون رئیس جمهور، یوم الله ۲۲ بهمن را پرافتخارترین روز تاریخ ملت ایران دانست و افزود: در چنین روزی ملت ایران با انقلاب خودشان یک رژیم سراپا فاسد و وابسته و مزدور و مستبد را از این کشور بیرون کردند.

محمد دهقان امروز در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن که در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و مدافع امنیت و مدافع سلامت، اظهار کرد: در برابر همه آنهایی که در راه انقلاب و پیروزی انقلاب و دوام انقلاب مقاومت کردند و جان خود را بخشیدند، سر تعظیم فرود می آوریم.

سردار نقدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن لرستان: راه انقلاب راه پیشرفت و توسعه است

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمام شهرهای لرستان برگزار شد که در خرم‌آباد از میدان شهدا آغاز شد و پس از طی کردن خیابان امام خمینی (ره)، پل انقلاب و خیابان انقلاب تا میدان ۲۲ بهمن ادامه دارد.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم جشن بزرگ انقلاب در جمع روستائیان و عشایر لرستان در روستای صاحب‌الزمان خرم‌آباد، گفت: راه انقلاب راه پیشرفت و توسعه است. پیشرفت امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون ایثار و شهادت مردم، روستائیان و عشایر است.

راهپیمایی گسترده در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی

به گزارش ایسنا، راهپیمایی در شهر اراک، مرکز استان مرکزی با تجمع در میدان شهدا آغاز شد و مردم شرکت کننده در این راهپیمایی به سمت مصلای بیت‌المقدس رهسپار شدند؛ اقشار مختلف مردم شرکت کننده در این راهپیمایی پس از گذر از پل خیبر، خیابان‌های محسنی و ادبجو و میدان البرز، در نهایت در مصلی بیت المقدس این شهر تجمع می کنند.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن در اجتماع راهپیمایان در مصلی بیت المقدس اراک "محسن منصوری" معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری است.

معاون اجرایی رئیس جمهور: ماموریت اصلی دولت سیزدهم ارتقای سرمایه اجتماعی در کشور است

 معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه ماموریت اصلی دولت سیزدهم افزایش و ارتقای سرمایه اجتماعی در کشور است، گفت: دشمن نیز به این مولفه امید بسته بود و برنامه ریزی کرده بود که از طریق کاهش سرمایه اجتماعی به کشور آسیب بزند که در این حربه شکست خوردند.

محسن منصوری ۲۲ بهمن در آیین افتتاح همزمان طرح های عمرانی روستاهای شهرستان اراک که همزمان با آخرین روز ایام دهه فجر انجام شد، ضمن تشکر از حضور مردم در راهپپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان اراک با بیان اینکه این حجم حضور مردم دشمن‌شکن و تاریخ ساز است، اظهار کرد: امروز نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است چراکه هرچه دشمن امیدوار به اتفاقات اخیر کشور شده بود، امروز ناامید شد و برنامه ریزی دشمن برای دست اندازی و طمع به کشور با این حضور شکست خورد.

حضور حداکثری دانش آموزان مازندرانی در راهپیمایی  ۲۲ بهمن با وجود تعطیلی مدرسه‌ها

مردم ساری یکپارچه در کنار هم با همدلی شعار "الله اکبر"، "۲۲ بهمن یوم‌الله‌ست؛ یوم‌الله" ، "جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد؛ امت عاشورایی سازش نمی‌پذیرد"سرداده و حماسه دیگر رقم زدند.

با وجود بارش شدید باران و برف در بیشتر مناطق مازندران در سه روز گذشته، آفتابی شدن آسمان در روز ۲۲ بهمن باعث حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال دراین شهرستان شد.

حماسه سازان دیارعلویان همچنان با مشت‌های گره کرده و صدایی رسا "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده" ، "ما اهل کوفه نیستم، علی تنها بماند" بر مواضع خود در بیعت دوباره با رهبری انقلاب اسلامی تایید و تاکید کردند. با وجود تعطیلی مدرسه‌ها ودانشگاه‌ها، دانش آموزان زیادی با دردست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و سربندهای ائمه اطهار درمیان راهپیمایان آملی حضور داشتند.

قائم مقام وزیر دفاع: تولید انواع پهپاد از توانمندی‌ کم نظیر جمهوری اسلامی است

قائم مقام وزیر دفاع تولید انواع پهپادها در داخل کشور را از توانمندی‌های کم نظیر نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این پهپادها توان حمل محصولات متعدد از جمله حمل سلاح را دارند به گونه‌ای که کشورهای تراز اول دنیا خواهان خرید از ما هستند و در نوبت صادرات قرار دارند.

سردار سرتیپ سید مهدی فرحی امروز در جمع راهیپماییان  ۲۲ بهمن شهرستان نوشهر، با اشاره به حضور بی‌سابقه مردم در این راهپیمایی سراسر کشور و نوشهر، اظهار کرد: بعد از آن‌همه تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که دشمن بوجود آورد این جمعیت و خیل عظیم بی‌نظیر و ستودنی است.

نشستن همدانی ها در جایگاه مسئولان و سخنرانی ایستاده مسئولان

مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

مردم استان همدان به پاس بزرگداشت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با وجود سوز و سرمای فراوان بسیار پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ شرکت کردند. وعده دیدار همدانی‌ها ساعت ۹:۳۰ در میدان امامزاده عبدالله بوده و راهپیمایان در مسیر بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، بلوار خواجه رشید، آرامگاه بوعلی و پیاده راه بوعلی به راهپیمایی پیوستند و در نهایت ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) برای گرامیداشت ۴۴ سالگی انقلاب گردهم آمدند.

راهپیمایان پلاکاردهایی چون "ما و سازش هرگز!"، "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل"، "ایستادگی و مقاومت، رمز افول آمریکای مستکبر"، "تا آخر ایستاده‌ایم"، "نهضت ادامه دارد"، "ما هستیم" در دست داشتند.

از دیگر ویژگی های متمایز مراسم امسال ایستاده بودن نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان و دیگر مسئولام در جایگاه سخنرانی بود، در حالیکه صندلی های مسئولان جایگاه نشستن مردم شد و به خواست خودشان این بار مردم در این جایگاه نشستند و مسئولان ایستاده به سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی گوش دادند.

سعید جلیلی: آرمان و ایمان ملت ایران، قدرت جمهوری اسلامی بود

 سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جمع راهپیمایان همدان گفت: آرمان و ایمان ملت ایران، قدرت جمهوری اسلامی بود و نگذاشت دشمن طی ۴۴ سال با وجود تمام تلاش ها موفق شود. این ملت ایران بود که این قدرت را تولید کرد؛ اگر از ۲۲ بهمن‌ماه ۵۷، دشمنان می‌خواستند با تمام توان برنامه‌ریزی کنند و به مقابله با انقلاب بیایند، چه می‌آوردند؟ آنها قدرت نظامی، اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای دارند. بعد از ۴۴ سال از همه آنچه فهرست کرده و در توانشان بود، کدام را انجام ندادند؟ 

برگزاری جشن انقلاب در میدان شهید بهشتی یزد به همت هنرمندان و نوجوانان

راهپیمایی مردم استان یزد در مرکز استان از میدان آزادی به سمت خیابان فرخی آغاز شد و راهپیمایان به سمت میدان شهید بهشتی  حرکت کرده و پس از پیمودن خیابان امام خمینی (ره)، در حسینیه امیر چخماق یزد تجمع و جشن چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی را برپا کردند.

مردم ولایتمدار یزد که از ساعاتی قبل از شروع راهپیمایی در برخی نقاط مسیر راهپیمایی به ویژه میدان شهید بهشتی و حسینیه امیرچخماق گردهم آمده‌ بودند، بار دیگر با حضور پرشور خود ضمن پاسداشت خون شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب، اتحاد و همدلی و افتدار ایرانیان را به رخ جهانیان کشاندند. همچنین به همت هنرمندان استان و با حضور کودکان و نوجوانان و مردم، مراسم جشن انقلاب به مناسبت ٢٢ بهمن در میدان شهید بهشتی یزد برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه قدس: اسلام و شیعه به برکت انقلاب اسلامی احیا شد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی به اسلام و شیعه و کشورمان، اظهار کرد: آنهایی که دم از ملی گرایی می‌زنند و امروز به دروغ داد وطن سر می‌دهند، بگویند در دوره قاجار و حکومت ننگین پهلوی چه خدمتی به این کشور کردند؟

سردار «محمدرضا فلاح زاده» امروز شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در جمع راهپیمایان یزدی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، از حضور برشکوه مردم دارالعباده در این مناسبت قدردانی و اظهار کرد: برای این که با ارزشهای انقلاب بیشتر آشنا شویم باید گریزی به تاریخ بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha