• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1401112216877
  • خبرنگار : 71579

ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

راهپیمایی «گسترده و پرشکوه ۲۲ بهمن» در ایران از نگاه المیادین

راهپیمایی «گسترده و پرشکوه ۲۲ بهمن» در ایران از نگاه المیادین

شبکه لبنانی المیادین در گزارشی به راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر ایران پرداخت و آن را گسترده و پرشکوه توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱، به عنوان «جشن ملی و خانوادگی ملت ایران» با حضور اقشار مختلف مردم ایران از ساعت ۹:۳۰ صبح به طور همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد.

شبکه المیادین در گزارشی در این باره نوشت که صبح امروز (شنبه) راهپیمایی گسترده ای در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر ایران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این گزارش با اشاره به نمایش موشک «عماد» آمده است که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار گسترده است و طول یکی از مسیرهای راهپیمایی در تهران ۱۲ کیلومتر است.

در بخشی از این گزارش آمده است که مردم کردستان در مسیرهای راهپیمایی شعارهایی در حمایت از نظام همچون « شیعه و سنی برای محافظت از ایران اسلامی بیدار هستند» و « کردستان قهرمان پیرو رهبر انقلاب است» سر دادند.

در این گزارش با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن راس ساعت ۹:۳۰ صبح در سراسر ایران آغاز شد آمده است که ۲۰۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خبرنگار و عکاس ایرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش می دهند که مجموع آن ها به ۶ هزار و ۷۰۰ عکاس و خبرنگار می رسد.

در ادامه این گزارش آمده است که در راهپیمایی تهران از موشک «عماد» در میان مردم رونمایی شد.

در پایان این گزارش تاکید شده است که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت تر از سال های گذشته است به ویژه اینکه تمام توطئه ها و برنامه هایی که ماه های اخیر علیه ایران چیده بودند و هدف آن ایجاد تفرقه داخلی و ناآرامی بود با شکست مواجه شد.

شبکه لبنانی المیادین همچنین سخنرانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران را پوشش داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha