• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401112216897
  • منبع : نمایندگی سمنان

/ایران استوار؛۴۴سال افتخار/

نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع: هزینه تسلیم‌شدن بیشتر از هزینه‌ مقاومت است

نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع: هزینه تسلیم‌شدن بیشتر از هزینه‌ مقاومت است

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع کشور با اشاره به دشمنی‌های دیرینه نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران گفت: بی‌تردید هزینه تسلیم‌شدن بیشتر از هزینه‌ مقاومت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاالدین آقاجانپور ۲۲بهمن‌ماه در جمع راهپیمایان سمنان ضمن هشدار به دشمنان جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مردم ما همان مردم سال ۵۷ و مردم دوران هشت ساله دفاع مقدس هستند که در برابر تجاوزهای دشمنان ایستادند.

وی با اشاره به تقدیم بیش از ۳۰۰هزار شهید در کشور و ۳۰۰۰شهید در استان سمنان افزود: حضور حماسی امروز مردم استان سمنان در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان‌دهنده حمایت مردم از نظام و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع کشور بااشاره به مسوولیت خود در نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به برکت انقلاب و آرمان بلند "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" امروز در اوج اقتدار است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما امروز برای اولین بار هواپیمای جنگنده ساخته اند ادامه داد: جمهوری اسلامی به برکت انقلاب برای اولین بار شناور و زیردریایی های پیشرفته و قایق‌های پرنده تولید کردند. ما موشک‌هایی تولید کرده‌ایم که می‌تواند قلب اسرائیل را بکوبد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور اضافه کرد: به سران رژیم اشغالگر قدس و آمریکا هشدار می‌دهیم اگر غلط اضافه ای بکنند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

دشمن اشتباه محاسباتی نکند

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز مقتدر از همیشه است اظهار کرد: به دشمنان این ۀآب و خاک هشدار می‌دهیم که اشتباه محاسباتی نکنند.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی ما در اتحاد و وحدت است افزود: باید وحدت، انسجام و همدلی و اتحاد را حفظ و در برابر دشمنان یکپارچه و متحد باشیم. مردم ما از هر قشر و صنفی که باشند از نظام و انقلاب حفاظت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع: هزینه تسلیم‌شدن بیشتر از هزینه‌ مقاومت است

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع کشور ضمن تاکید بر لزوم اتحاد و همدلی در بین مردم و مسوولان تصریح کرد: امروز هر صدایی که ندای تفرقه و جدایی از آن بیرون بیاید بدون شک صدا و حلقوم دشمنان است.
۲۲بهمن روز تحقق وعده الهی

وی از یوم‌الله ۲۲بهمن به عنوان روز تحقق وعده الهی نام برد و گفت: اینکه یک نظام ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی را سرنگون و برای اولین بار حاکمیت اسلام را در کشور مستقر کنیم جز در سایه لطف الهی و معجزه خداوند ممکن نبود.

وی با بیان اینکه مردم ایران امروز هم همان آرمان های انقلاب سال ۵۷ را دنبال می‌کنند اضافه کرد: آن روزها نیز همچون امروز که مردم استان سمنان به خیابان آمدند، همگی به خیابان‌ها آمدند و آرمان استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را در سراسر کشور فریاد زدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور با بیان اینکه نظام پهلوی یک نظام وابسته به نظام سلطه بود خاطرنشان کرد: در دوران پهلوی، شاه، نخست وزیر ،نمایندگان مردم و مسوولان کشور را بیگانگان انتخاب می‌کردند؛ چرا که رژیم پهلوی یک حکومت دست نشانده بود.

رضاشاه دست‌نشانده انگلیسی‌ها بود

وی پهلوی‌ها را دست نشاندگان انگلیسی‌ها دانست و اظهار کرد: جوانان ما باید تاریخ کشور را بخوانند تا با آنچه بر این کشور رفته بیشتر آشنا شوند. در زمان پهلوی انگلیسی ها تصمیم گیر بودند و از همین رو بود که در آخر از رضاخان میرپنج خواستند که ظرف ۲۴ ساعت کشور را ترک کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع با اشاره به دلیل انتخاب رضاشاه از سوی انگلیسی ها عنوان کرد: انگلیسی ها رضا خان را به دلیل چند ویژگی انتخاب کردند نخست آنکه رضاخان فرد بی‌سوادی بود، دوم اینکه قلدر بود و دلیل سوم نیز این بود که او نوکر اجانب بود و اوامر آنها را اجرا می‌کرد.

وی افزود: انگلیسی ها از رضاشاه خواسته بودند که با دین خدا مبارزه و حجاب و عفت را از سر زن مسلمان بیرون بکشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور با اشاره به برخی تلاش‌ها برای مبارزه با حجاب در کشورمان گفت: اگر امروز نیز برخی‌ها سیاست کشف حجاب را حمایت و دنبال می‌کنند این سیاست ، سیاست قدیمی انگلیسی‌ها و نظام سلطه است.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع با بیان اینکه رضاخان اجازه پوشیدن لباس روحانیت را نمی داد تصریح کرد: رضاشاه از این جهت با روحانیت مبارزه می کرد که از نفوذ روحانیت واهمه داشت چرا که روحانیت اجازه چپاول‌گری را به اجانب نمی‌داد.

وی ادامه داد: رضاشاه پهلوی در مقابل اجانب نوکری می کرد اما به مردم ایران ظلم می‌کرد. پهلوی‌ها غلام حلقه بگوش اجانب بودند.
وی تصریح کرد: در آخر همان‌ها که رضاشاه را به قدرت رساندند هم او را خلع و از او خواستند که ظرف ۲۴ ساعت کشور را ترک کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه محمدرضا شاه نیز نوکر اجانب و دست‌نشانده آنها بود اظهار کرد: پهلوی ها ایران را به یک کشور وابسته تبدیل کردند. آنها ارتش و اقتصاد ایران را وابسته کردند و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی، دوباره کشوری مستقل شد.
نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع: هزینه تسلیم‌شدن بیشتر از هزینه‌ مقاومت است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha