• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401112217085
  • خبرنگار : 50532

/ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار/

نماینده مردم آستارا در مجلس: پیام حضور مردم در راهپیمایی، صیانت از نظام و انقلاب است

نماینده مردم آستارا در مجلس: پیام حضور مردم در راهپیمایی، صیانت از نظام و انقلاب است

ایسنا/گیلان نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به حضور گسترده مردم این شهرستان مرزی در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پیام این حضور پرشور مردم صیانت از نظام و انقلاب اسلامی است.

غلامرضا مرحبا در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان مرزی بندر آستارا با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ۲۲ بهمن یوم اللهی بود که قدرت لایزال الهی از مجرای انقلاب شکوهمند ملت ایران و رهبری داهیانه خمینی کبیر نمود پیدا کرد و طومار هزاران ساله ستمشاهی و ظلم و جور مستکبرین و تحقیر سالیان ملت ایران را درهم پیچید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاریخ ادبیات سیاسی دنیا را دچار تحول کرد، افزود: وقتی این جمعیت امروز را می بینیم یاد فرمایش امام راحل می افتیم که فرمودند امروز ملت ایران از ملتی که در صدر اسلام و دوران امیر مومنان بودند برتر و بالاتر هستند چرا که این ملت با احساس مسئولیت، دین خدا را یاری کردند و ولی خدا را تنها نگذاشتند.

وی با اشاره به اینکه شعار ما استقلال، آزادی، نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: این شعارها تمام شدنی و مقطعی نیستند و همین موجبات نگرانی دشمنان و بدخواهان این آب و خاک را فراهم کرده است.

مرحبا، تصریح کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در کنار عزتمندی و استقلال بی سابقه ای که به این کشور و این ملت داد موجبات حسادت بسیاری از آنهایی که چشم دیدن این ملت را ندارند، فراهم کرده است.

وی، ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان می‌ دهد که مردم ایران با وجود فشارهای شکننده دشمن همچنان مقاوم هستند.

نماینده مردم آستارا در مجلس، گفت: حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان کشورمان را ناامید و سرافکنده کرد تا بار دیگر نقشه شومشان با هوشیاری مردم نقش بر آب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha