• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401112217102
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه نطنز:

مردم و مرجعیت باعث پیروزی انقلاب شدند

مردم و مرجعیت باعث پیروزی انقلاب شدند

ایسنا/اصفهان امام جمعه نطنز گفت: سه عنصر مهم مردم، آموزه‌های اسلام و مرجعیت باعث به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت‌الاسلام، محمد یعقوبی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در نطنز، اظهار کرد: سه عامل مردم، آموزه‌های دینی و مرجعیت یا همان ولایت فقیه باعث به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران شدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای فرهنگ ناب محمدی و ظلم ستیزی و همچنین شهادت طلبی است که همین عوامل باعث رشد و پیشرفت آن شده است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه نطنز گفت: قرار گرفتن همین عناصر کنار یکدیگر باعث شد که رژیم شاه و استکبار جهانی برابر خواسته مردم ایران شکست بخورند و در روز ۲۲ بهمن ۵۷ حماسه بزرگی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: امروز همه مردم شهرستان نطنز به مانند مردم سراسر ایران اسلامی با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین رقم زدند.

یعقوبی پیرامون عفو اخیر رهبری، خاطرنشان کرد: در حکومت الهی و اسلامی رحمت و رافت رهبری شامل حال فریب خوردگان می‌شود و این رفعت و رحمت زمان باطل کردن تبلیغات دشمنان و عصبانیت آنها باعث امید دوباره و بیشتر به نظام اسلامی شده است.

مردم، ندای آزادی خواهی را فریاد زدند 

همچنین فرماندار نطنز گفت: امروز مردم با حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ندای آزادی خواهی را فریاد زدند.

محمد عباس ظریفی، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی امروز با حضور پر شور خود ندای آزادی خواهی ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

وی افزود: مردم در کنار انقلاب اسلامی ایران در برابر هرگونه ظلم و ستم ایستاده‌اند و آزادانه به حرکت خود ادامه می‌دهند.

فرماندار نطنز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی خیلی دوست دارند که در بین مردم و انقلاب فاصله ایجاد شود،اما امروز با حضور بی نظیر مردم، یک بار دیگر به آنها ثابت شد که هیچگاه فاصله‌ای به وجود نمی‌آید.

وی تصریح کرد: دهه‌ فجر و مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، روز تبلور شکوه و جان فشانی مردم همیشه سربلند و غیور ایران اسلامی بود.

ظریفی خاطرنشان کرد: از تک تک مردم عزیز ایران و به خصوص شهرستان نطنز تشکر و قدردانی می‌کنم که اینگونه با شکوه از انقلاب اسلامی ایران حمایت کردند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha