• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1401112217190
  • خبرنگار : 71342

دبیر جشنواره فیلم فجر: کوشیدیم میزبانی شایسته باشیم

دبیر جشنواره فیلم فجر:  کوشیدیم میزبانی شایسته باشیم

دبیر جشنواره فیلم فجر در اختتامیه این رویداد گفت: دلمان می‌خواست به رسم ادب و احترام، میزبان همه خانواده سینمای ایران باشیم اما به خواسته و تصمیم دوستانمان احترام گذاشتیم و کوشیدیم میزبانی شایسته باشیم.

به گزارش ایسنا، مجتبی امینی در سخنانی که شامگاه ۲۲ بهمن ماه در برج میلاد داشت، مطرح کرد: از مسیری سخت و تلاشی شبانه‌روزی به شما سلام می‌گویم و پیش از آغاز سخن، واجب می‌دانم از همراهی و همدلی‌تان با مهمترین رویداد فرهنگی و هنری ایران اسلامی تشکر کنم.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر، مولود راستین انقلاب اسلامی و ستاره‌ای است که در آسمان این مرز و بوم می‌درخشد. خانه روشن همه ما که دل در گروی سینما، هنر و فرهنگ داریم و بسیاری از خاطرات خوشمان با این جشنواره، سینماگران و فیلم‌هایش پیوند خورده است.

مجتبی امینی خاطرنشان کرد: روزگار در چهل و چند سال اخیر، همواره به کام جشنواره فیلم فجر و دوستدارانش نبوده است. گاهی موشک باران و خاموشی شهرها، گاهی بحران‌های ملی و سوگ‌های جمعی، کام سینمای ایران را تلخ کرده است، اما نه بزرگان و نه جوانان مستعد، اجازه ندادند چراغ این جشن خاموش شود. ما نیز همان اراده و شور و عشق را در دل داشتیم، پس نخواستیم جشنواره، زیر سایه مشکلات، گرفتاری‌ها، عداوت‌ها و کج فهمی‌ها فراموش شود. چراکه باور داریم اعتبار و آبروی سینمای ایران و سینماگرانش را باید پاس داشت.

دبیر جشنواره فیلم فجر ابراز خرسندی کرد: خوشحالم که فرصت این امانتداری به من رسید، اگرچه روزها، هفته‌ها و ساعاتی سخت و پُرتلاطم گذشت و اگر یاری بسیاری از شما نبود، دشواری‌ها غیرقابل تحمل می‌شد. بر حسب وظیفه و عشقی که به سینمای ایران داریم، کوشیدیم تا ویترین سینمای ایران، مثل همیشه متنوع و متکثر باشد.

امینی در بخش پایانی سخنانش گفت: دلمان می‌خواست به رسم ادب و احترام، میزبان همه خانواده سینمای ایران باشیم اما به خواسته و تصمیم دوستانمان احترام گذاشتیم و کوشیدیم میزبانی شایسته باشیم. پرونده چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، بسته شد، استقبال قابل توجه از بعضی فیلم‌ها و گرمای حضور سینمادوستان در سالن‌های سینما، خاطراتی تازه را برای تاریخ سینمای ایران رقم زد.

او همچنین از حمایت وزیر ارشاد، رییس سازمان سینمایی و همدلی ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر قدردانی کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha