• یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401112317498
  • خبرنگار : 30188

قیمت دانه قهوه عمده و خرید آن در نسکافه آنلاین

قیمت دانه قهوه عمده و خرید آن در نسکافه آنلاین
دانه قهوه

دانه‌های قهوه با طعم‌های مختلف در بازار وجود دارند و هر فرد می‌تواند قهوه‌ای با میل و سلیقه خود انتخاب کند. قهوه به صورت عمده و خرده‌فروشی در انواع مختلف در بازار به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا به نقل از نسکافه آنلاین، این دانه‌ها در چهار گروه مختلف قرار دارند. این گروه‌ها عبارتند از:

۱– دانه قهوه عربیکا

۲– دانه قهوه روبوستا

۳–دانه قهوه لیبریکا

۴– دانه قهوه اکسلسا

دانه‌های قهوه عربیکا و روبوستا جزو رایج‌ترین نوع دانه‌ها هستند و دو گروه دیگر زیاد معروف نیستند. دانه قهوه لیبریکا به سختی پیدا می‌شود و از محصولات فیلیپین است. نزدیک به هفت درصد از مصرف قهوه دنیا مختص به دانه قهوه اکسلسا می‌باشد. اکسلسا از جنس همان لیبریکا است. این دانه‌ها خصوصیات مخصوص به خود دارند؛ خصوصیاتی مثل: طعم، عطر، کافئین و... برای هر کدام از دانه‌ها متفاوت می‌باشد. مناطق کشت این دانه‌ها هم با یکدیگر متفاوت هستند. برای خرید انواع دانه قهوه عمده و خرده می‌توانید به فروشگاه اینترنتی نسکافه آنلاین مراجعه کنید.

معرفی دانه قهوه عربیکا عمده

دانه قهوه عربیکا عمده و خرده خریداران زیادی دارد. این دانه‌ها نزدیک به ۶۰ درصد قهوه نوشیدنی‌های تمام جهان را تأمین می‌کنند. کیفیت دانه عربیکا بسیار بالا است و در کشور کنیا کاشته می‌شود. این دانه در مناطق مختلفی کشت می‌شود ولی مکان کشت باعث تغییر در بعضی خصوصیات محصول هم می‌شود. دانه عربیکا معمولاً مناسب برای ارتفاعات است و به آب فراوان نیاز دارد. محیط نامناسب و شرایط ضعیف بر روی رشد دانه اثر منفی می‌گذارد. این دانه‌ها نسبت به آفت مقاومتی از خود نشان نمی‌دهند.

رنگ دانه قهوه عربیکا روشن‌تر از دانه‌های دیگر است، همچنین عطر و طعم دلپذیری دارد. طعم شیرین این دانه باعث جذابیت آن برای اکثریت افراد شده است. رشد دانه عربیکا نیاز به بارش باران دارد. هرس و رسیدگی به آن باید با دقت کامل انجام شود. برزیل بزرگترین صادرکننده این دانه‌های قهوه می‌باشد. هزینه این دانه قهوه بیشتر از سایر دانه‌ها است. این نوشیدنی به صورت داغ طرفدار بیشتری دارد.

معرفی دانه قهوه ربوستا عمده

خرید دانه قهوه ربوستا عمده برای کافی شاپ‌ها بسیار به صرفه می‌باشد. دانه‌های ربوستا بسیار تلخ‌تر و قوی‌تر از دیگر دانه‌ها هستند. این دانه‌های قهوه را برای ساخت اسپرسو مورد استفاده قرار می‌دهند. افرادی که قهوه تلخ دوست دارند، به این دانه‌ها بیشتر تمایل نشان می‌دهند. این دانه‌ها دو برابر دانه‌های عربیکا کافئین دارند. این دانه به خاطر مقاومت بالای گیاه و میزان کافئین آن معروف شده است. دانه‌های ربوستا در ارتفاعات با آب و هوای مختلف رشد می‌کنند. بیشترین میزان کشت این محصول در اندونزی است. دانه‌های ربوستا در برابر آفت بسیار مقاوم می‌باشند.

از این دانه برای تهیه قهوه ویتنامی استفاده می‌شود. طعم این دانه بسیار خاص است. کافئین خود به عنوان ماده‌ای ضدحشره در دانه قهوه وجود دارد و چون این ماده در قهوه ربوستا زیاد است، مقاومت آن نسبت به سایر دانه‌ها بیشتر می‌باشد. چون تلخی زیاد بر مزاج همه افراد خوش نمی‌آید دانه قهوه ربوستا زیاد محبوب نیست. کاشتن و نگهداری از دانه قهوه ربوستا بسیار راحت‌تر از عربیکا است. دانه قهوه ربوستا برای ساخت قهوه فوری به کار گرفته می‌شود.

قیمت دانه قهوه عمده و خرید آن در نسکافه آنلاین
دانه قهوه ربوستا

نکات مهم در خرید دانه قهوه

برای خرید قهوه نکات زیادی وجود دارند که باید به آنها توجه کرد. خرید قهوه فله و خرده نیاز به دانستن ویژگی‌های خوب یک قهوه است. در واقع باید علت برتری یک دانه نسبت به دیگری را بدانید. نکات قابل توجه هنگام خرید دانه قهوه عبارتند از:

۱– شفافیت در مورد خصوصیات دانه قهوه:

وقتی تصمیم به خرید دانه قهوه عمده یا خرده دارید باید فروشنده در مورد منطقه کشت، عطر، نوع و طعم قهوه اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهد. اگر نتواند این اطلاعات را به شما بدهد، احتمال دارد آن قهوه اصل نباشد؛ همچنین ممکن است از مواد باکیفیت برای تهیه آن قهوه استفاده نشده باشد.

۲– تعیین زمان رست قهوه:

این نکته برای خرید دانه قهوه عمده بسیار مهم است. باید قهوه تازه رست شده باشد تا کیفیت لازم را داشته باشد. بهترین موقعی که می‌توانید از یک قهوه رست شده استفاده کنید، بین یک هفته تا ۸ هفته می‌باشد. قهوه بعد از دو ماه کم کم کیفیت و طعم خود را از دست می‌دهد. حتماً برای خرید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا از زمان رست آنها مطمئن باشید.

قیمت دانه قهوه عمده و خرید آن در نسکافه آنلاین
رست کردن دانه قهوه

فروشگاه اینترنتی نسکافه آنلاین دانه قهوه عمده و خرده را در پایین‌ترین قیمت و با ضمانت اصالت و سلامت محصول در اختیار خریداران قرار می‌دهد. محصولات سفارش داده شده در سایت فروشگاه اینترنتی نسکافه آنلاین در اسرع وقت به دست خریداران می‌رسند. این فروشگاه اطلاعات کامل در مورد دانه‌های قهوه و سایر محصولات را در سایت درج می‌کند. قیمت، وزن، ترکیبات، تاریخ انقضاء و خصوصیات دیگر محصولات در سایت فروشگاه نوشته می‌شوند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha