• یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401112317902
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان با حضور جانشین فراجا معارفه شد

 فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان با حضور جانشین فراجا معارفه شد

ایسنا/سمنان فرماندهی جدید انتظامی استان سمنان در آیینی با حضور سردار رضائی، جانشین فراجا و استاندار سمنان در حسینیه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان برگزار شد.

سردار عبدلله حسنی، فرمانده سابق انتظامی استان سمنان ۲۳ بهمن ماه در این آیین که هم اکنون در حال برگزاری است اظهار کرد: مردم استان سمنان بسیار نجیب، با اخلاق ، متدین و قانونمند هستند..

وی با بیان اینکه در این دوره همدلی و همراهی همه مردم و مسئولان استان موجب شد تا توفیقات فراوانی را به دست آوریم به خدمات دهی به پرسنل پلیس اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ۱۶۴ واحد مسکونی ویژه پرسنل فراجا در استان سمنان در حال ساخت است.

سردار حسنیسمنان را از استان های امن کشور برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه با همدلی و همراهی اعضای شورای تامین شاهد امنیت پایدار در استان هستیم.

وی با اشاره به دوران خدمت خود گفت: در تمامی اقدامات انتظامی استان ، همواره از حمایت ستاد فراجا در کشور برخوردار بوده ایم که بدینوسیله از تمامی مسوولان قدردانی می کنم. همچنین از تمامی مردم استان و همکاران حلالیت طلبیده و امیدوارم کوتاهی ها را بر من ببخشند.

استاندار سمنان با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی دیروز گفت: از مردم نجیب ، بابصیرت و اخلاق مدار استان که شایسته بهترین ها هستند ، بواسطه همراهی و حضور درخشان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تشکر می کنم.

وی با اشاره به دشمنی های نظام سلطه با جمهوری اسلامی افزود: امید است که امپراطور رسانه ای غرب ، چشم بر واقعیت ها نبندد و حضور بی نظیر مردم ما در راهپیمایی بی نظیر ۲۲ بهمن را پوشش دهد.

هاشمی تصریح کرد: بر اساس گزارش اعلام شده ، استان سمنان، دومین استان کشور در افزایش حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نسبت جمعیت و در مقایسه با دو سال کرونایی قبل بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای نیروهای مسلح کشور ما ، کسب دستاوردهای بی شمار معنوی است اظهار کرد: وجود رهبر معظم انقلاب بعنوان فرمانده کل قوا ، معنویت و همچنین اتحاد و همدلی ، وجه تمایز نیروهای مسلح کشور ما با نیروهای مسلح تمام دنیاست.

 وی به خدمات چند ساله سردار حسنی پرداخت و ادامه داد: این آئین صرفا تکریم و معارفه نیست ، بلکه تجلیل از انسانی متواضع همراه با اقتدار و خادم مردم است. اخلاق مداری ، فروتنی و شایستگی سردار حسنی ، زبانزد مردم و مسئولان استان بوده و هست و بدینوسیله ضمن قدردانی از تلاش و زحمات بی شائبه ،  به ایشان خدا قوت می گویم.

استاندار سمنان به اهمیت این استان در حوزه امنیتی پرداخت و گفت: بواسطه وسعت و گستردگی استان سمنان ، باید نگاه مسئولان به این استان ، نگاه ملی و کشوری باشد .

هاشمی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ موقوفه‌ای فرماندهی جدید نیروی انتظامی استان برای فرمانده جدید فراجا در استان سمنان ، آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

‍  سردار رضایی ، جانشین فراجا با بیان اینکه ما امروز مدیون خون شهدای والامقام ایران اسلامی هستیم گفت: ۶۸ درصد از شهدای استان سمنان بین ۱۷ تا ۲۷ ساله سن داشته و ۶۷ شهید نیز تک فرزند خانواده خود بودند و موجب افتخار است که ۱۳۵ خانواده در استان سمنان دو شهید و ۴ خانواده نیز سه شهید را تقدیم نظام و انقلاب نمودند.

وی با تقدیر از خدمان فرماندهی پیشین نیروی انتظامی استان افزود: سردار حسنی با عزت و افتخار ۳۷ سال خدمت نمود و خوشبختانه امروز شاهد قدردانی شایسته مردم استان از ایشان هستیم. 

وی با بیان اینکه بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی ، جایگاه رفیع ولایت فقیه است که خداوند به ما هدیه نمود ادامه داد: شهدای والامقام و عزت ما در زیر سایه ولایت فقیه حاصل شده است. 

جانشین فراجا افزود: بی تردید حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ، لبیک به ولایت فقیه و ائمه اطهار (ع) بود که اشک شوق را بر چشم دوستداران نظام جاری ساخت. 

رضایی با بیان اینکه اعتقاد به فرهنگ عاشورا و اعتقاد به فرج و ظهور ، دو بال موفقیت ملت رشید ایران است افزود: در بیست و دوم بهمن ماه امسال ، نفسی دوباره بر کالبد پر نور انقلاب اسلامی دمیده شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ، مقدمه ظهور حضرت بقیه الله العظم (عج) است ادامه داد: از سرهنگ موقوفه ای انتظار داریم تا ضمن حرکت رو به جلو ، موثر و قابل توجه ، برنامه های خود را در راستای حفظ امنیت پایدار در سطح این استان ، محقق نمایند.

رضایی با بیان اینکه سازمان انتظامی ، سازمانی مقتدر ، مهربان و مردمی است اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های ما ، استان سمنان ، یکی از استانهایی است که کمترین میزان جرائم را بواسطه وجود مردم بصیر و وحدت و انسجام میان مسئولان دارد .‌
به گزارش ایسنا پیش از این اعلام شده بود که فرماندهی جدید انتظامی استان با حضور سردار رادان فرماندهی فراجا برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha