• دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۶:۵۶
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1401112317968
  • خبرنگار : 71573

مثلث باش و از پله‌ها بالا برو!

مثلث باش و از پله‌ها بالا برو!

ترجمه رمان «وقتی که او رفت» نوشته لیزاجوئل و کتاب «مثلث باش!» نوشته لی‌لی سینگ راهی بازار کتاب شده‌اند.

 به گزارش ایسنا، رمان «وقتی که او رفت» نوشته لیزا جوئل با ترجمه علی شاهمرادی  در ۳۲۰ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۱۶۰ هزار تومان نشر سنگ منتشر شده است.

 در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: رمان‌های «لیزا جوئل» به بیش از بیست زبان مهم جهان ترجمه شده‌اند و تاکنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه از آن‌ها فروش رفته است. «جوئل» در حوزه داستان تریلر (دلهره‌آور و هیجان‌انگیز) یک استاد تمام و کمال است. به‌ویژه آن‌که سطح کارهای او به مراتب از عموم کارهای صرفا سرگرم‌کننده در این ژانر، بالاتر است. او با استفاده از ترفندهای مختلف روایت و نیز با توجه به موضوعات اجتماعی و حساس، به مسائلی می‌پردازد که برای خیلی از خانواده‌ها مهم است یا حتی از نزدیک با آن آشنا هستند. از جمله در همین رمان «وقتی که او رفت» که به موضوع ربودن دختران نوجوان پرداخته است.

 در این رمان، ما به خوبی با درد و رنج عمیق خانواده‌هایی که دختر نوجوان‌شان را از دست داده‌اند، همراه می‌شویم. حکایت آشنایی که در بستر یک داستان تریلر معمایی و در عین حال، عاشقانه‌ به شدت جذاب و پرفراز و نشیب روایت می‌شود.  «الی مک» دختر با نشاط و دوست داشتنی که محبوب دوستان و معلمانش است، یک روز از خانه خارج می‌شود و دیگر برنمی‌گردد...

 و این شروع داستانی است که هرگز فراموش نمی‌کنید.

دیلی میل درباره این کتاب نوشته است: احساسات عمیق و به طرزی غیرقابل باور، هوشمندانه....

 جوئل از فضا داستان‌های زنانه، به سمت داستان‌های جنایی- روان‌شناختی رفته است، ولی فوق‌العاده بودن و درخشش خود را از دست نداده است.  

مثلث باش و از پله‌ها بالا برو!

 همچنین کتاب «مثلث باش!» نوشته لی‌لی سینگ با ترجمه فاطمه محمدصادق با موضوع روان‌شناسی در ۸۰ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و با بهای ۵۰ هزار تومان در نشر یاد شده عرضه شده است.

در پشت جلد کتاب عنوان شده است: «لی‌لی سینگ» حالا دیگر چهره‌ای بسیار مشهور در عرصه اجرا، بازیگری و البته شبکه‌های اجتماعی است. او با پیام مثبت‌اندیشی و از مسیر کانال‌ها و وبلاگ‌هایش در یوتیوب و سایر فضاهای مجازی، به شهرت رسید و حالا در هالیوود نیز فعالیت زیادی دارد. «سینگ» پیش از کتاب اولش «رئیس زندگی خودت باش!» در یوتیوب یازده میلیون دنبال‌کننده داشت و بعد از موفقیت آن کتاب، حرف‌هایش بیش‌تر مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، اولین ویدیوی سینگ فقط هفتاد بازدیدکننده داشت. خودش در این باره می‌گوید: «موفقیت، تدریجی است. هر ویدیو و هر توییت مهم است. بالا رفتن من کند بود. من پله‌ها بالا رفتم، نه از پله برقی.»

 «مثلت باش!» توصیه‌های روشنی برای بالا رفتن از پله‌ها ارائه می‌دهد. به ویژه این‌که «لی‌لی سینگ» گذشته از فعالیت‌های رسانه‌ای، از دانشگاه یورک تورنتو کانادا، مدرک روان‌شناسی هم دارد و نکته‌هایش آبشخور علمی نیز دارند.

 در برشی از متن می‌خوانیم: روابط قوی، ساخته و حفظ می‌شوند، چرا که برای آن‌ها وقت می‌گذاریم و آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهیم. همین اتفاقات باید هنگام برقراری ارتباط با خودمان نیز رخ دهد. لازم نیست خودمان را به یک شام گران‌قیمت مهمان کنیم _ تنها کاری که لازم است انجام دهیم، تخصیص زمانی برای گوش دادن به خودمان است.

مثلث باش و از پله‌ها بالا برو!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha