• یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401112318041
  • خبرنگار : 50377

در پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری

"محمدحسین قبادی" با ۹ رای به عنوان شهردار ساری انتخاب شد

"محمدحسین قبادی" با ۹ رای به عنوان شهردار ساری انتخاب شد

ایسنا/مازندران پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری به انتخاب شهردار اختصاص یافت که در نهایت با ۹ رای اعضای شورای ششم شهر"محمد حسین قبادی" به‌عنوان شهردار مرکز مازندران انتخاب و برای تایید نهایی به وزارت کشور معرفی می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری امشب در پنجاه و پنجمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری، با اشاره به اینکه انتخاب شهردار از مسئولیت‌های شورای شهر است، اظهار کرد: مردم منتظر تصمیم ما هستند انتظار دارند تا انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی احترام به رای مردم را از وظایف اعضای شورای اسلامی شهر دانست و افزود: رای مردم به ما با نگاه سیاسی نبود؛ شهروندان با نگاه سازندگی شهر و مدیریت درست شهری این ۹ نفر را انتخاب کردند.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه باید پاسخگوی انتظارات شهروندان باشیم، تصریح کرد: انسجام و همدلی اعضای شورای شهر به شهردار منتخب قوت قلب می‌دهد.

اقتصادی شدن زباله در ساری

"سید حسن احمدی"عضو دیگر شورای شهر ساری نیز با اشاره به اینکه شهردار آینده مرکز مازندران باید اقتصادی شدن زباله را در برنامه‌های خود قرار دهد، اظهار کرد: براساس محاسباتی که انجام شد ماهیانه ۴ میلیارد تومان برای جمع‌آوری زباله‌های خشک به درآمد شهرداری ساری اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات شهرداری ساری تنها از طریق تخفیف عوارض میسر نیست، افزود: باید به سمت تسهیلات درازمدت و سرمایه گذاری پایدار برویم تا در پرداخت حقوق کارمندان با مشکل مواجه نشویم.

"محمدحسین قبادی" با ۹ رای به عنوان شهردار ساری انتخاب شد

تعدیل اختیاری نیروهای مازاد

عضو شورای اسلامی شهر ساری، تعدیل اختیاری نیروهای مازاد در شهرداری را از مهم‌ترین مسائل دانست و ادامه داد: تعدیل اجباری نیروهای مازاد در شهرداری ساری با هرج و مرج مواجه می‌شود لازم است شهردار طرحی جذاب برای تعدیل نیرو ارائه دهد.

احمدی یکی از بزرگ‌ترین معضلات شهر ساری را هدایت آب‌های سطحی دانست و گفت: ۴۰۰ کوچه در ساری دچار آب گرفتگی می‌شود، شهردار باید برای رفع این مشکل اعتبار مناسب در نظر بگیرد.

این عضو شورای شهر ساری به شعار اقتصاد سبز که در سطح ملی مطرح است اشاره کرد و افزود: توسعه فضای سبز و افزایش سرانه در این بخش از موضوعاتی است که انتظار داریم شهردار جدید به آن بپردازد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ساری، خاطرنشان کرد: ساری دارای ۱۷۵هکتار فضای سبز شهری است که در اختیار شهروندان قرار دارد، توسعه فضای سبز ظرفیت مناسبی برای اقتصادی شهرداری است.

استفاده از ظرفیت‌ها برای توسعه شهر ساری

"رحمان میرشجاعی"عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه برنامه‌ای که از سوی گزینه نهایی برای انتخاب شهردار ساری ارائه شد در شأن شهردار مرکز مازندران نیست و شورا محور بودن شهردار آتی بسیار مهم است، اظهار کرد: شهردار باید امیدآفرین به دور از نگاه جناحی و از تمام ظرفیت‌های کارمندان استفاده کند.

"محمدحسین قبادی" با ۹ رای به عنوان شهردار ساری انتخاب شد

شجاعی با اظهار اینکه تعامل با نمایندگان مجلس و فرمانداری  باید در دستور کار شهردار جدید ساری باشد، گفت: شهردار جدید ساری باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه مرکز مازندران استفاده کند.

وی جذب بودجه‌های ملی توسط شهردار را از موضوعات مهم برای خروج از روزمرگی دانست و ادامه داد: شهر ساری دیگر ظرفیت تفرقه و اختلاف را ندارد. باید به فکر سازندگی شهر با جذب سرمایه‌گذار باشیم.

پالایش و بهینه سازی نیروها در شهرداری

شهردار جدید شهر ساری نیز بعد از انتخاب شدن به این سمت با اعلام اینکه منابع انسانی شهرداری ساری باید پالایش و بهینه سازی شود، گفت: هدف ما رفع مشکلات شهرداری و پرسنل این نهاد خدمات رسان است.

"محمدحسین قبادی" با ۹ رای به عنوان شهردار ساری انتخاب شد

محمد حسین قبادی با بیان اینکه برای توسعه اقتصادی شهرداری باید از ظرفیت تسهیلات و فاینانس جهت بهبود شرایط فعلی شهر استفاده شود، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری  باید پیوست اقتصادی داشته باشد همچنین استفاده از مشاوران قوی برای طرح‌های عمرانی از ضروریات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha