• دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401112418326
  • خبرنگار : 50034

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خبر داد

معابر همدان تا ظهر به وضعیت مطلوبی می‌رسد/ اسکان ۱۶۰ نفر در گرمخانه

معابر همدان تا ظهر به وضعیت مطلوبی می‌رسد/ اسکان ۱۶۰ نفر در گرمخانه

ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه اولویت باز نگهداشتن معابر اصلی شهر است، گفت: سعی می‌کنیم وضعیت معابر را تا ظهر امروز به وضع مطلوب برسانیم.

مرتضی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه معبر یخ زده ای در شهر همدان وجود ندارد، اظهار کرد: از ساعت پنج صبح روز گذشته ۵۰۰ نفر از عوامل شهرداری همدان و ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی در سطح معابر مشغول به برف روبی بودند و لحظه ای متوقف نشده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دیروز تا ساعت ۹ شب بارش ادامه داشت  اولویت باز نگهداشتن معابر اصلی و خیابان های منتهی به بیمارستان ها و ادارات بود.

رضایی افزود: علاوه بر نیروهای شهرداری ماشین آلات بخش خصوصی نیز خیابان های فرعی را برف روبی می کردند و بعد از اتمام بارش ها نیز هم به صورت انفرادی و هم ماشین آلات پاکسازی نهایی معابر اصلی انجام شد و معابر فرعی در حال انجام است.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با تأکید بر اینکه در تلاش هستیم معابر را تا ظهر به وضعیت مطلوبی برسانیم، اظهار کرد: در صورتی‌که خیابان ها توسط نیروهای شهرداری پاکسازی نشده بود شهروندان می‌توانند با سامانه ۱۳۷تماس گرفته و گزارش دهند.

وی درباره پاکسازی حاشیه خیابان ها و پیاده رو ها نیز خاطرنشان کرد: پاکسازی و جمع آوری برف های حاشیه خیابان ها را در دستور کار داریم و پیاده رو ها نیز توسط پاکباتان پاکسازی و برف روبی می شود.

رضایی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا ماشین آلات بیشتری برای انجام عملیات برف روبی و پاکسازی خیابان های شهر به کار بگیریم، افزود: شهرداری به میزان نیاز ماسه و نمک پاشی انجام داده و در حال حاضر معبر یخ زده ای در سطح شهر نداریم.

این مقام مسئول یادآور شد: گرمخانه همدان به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و شب گذشته ۱۶۰ نفر در این مکان اسکان داده شد که خدماتی مانند صبحانه، ناهار و شام و استحمام ارائه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha