• سه‌شنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401112519023
  • خبرنگار : 71592

هلاکت پلیس اسرائیل در تیراندازی اشتباهی همکارش در جریان عملیات مقاومتی قدس

هلاکت پلیس اسرائیل در تیراندازی اشتباهی همکارش در جریان عملیات مقاومتی قدس

در جریان درگیری که میان نیروهای رژیم صهیونیستی در بازرسی از یک اتوبوس در ایست بازرسی شعفاط رخ داد، یکی از سربازان با تیراندازی به همکارش او را به قتل رساند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین گفت، در جریان عملیات حمله با سلاح سرد در ایست بازرسی اردوگاه شعفاط در شمال قدس یکی از سربازان رژیم صهیونیستی با تیراندازی همکارش کشته شد.

اما رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند، یک جوان فلسطینی دست به حمله با سلاح سرد زد و همین امر منجر به زخمی شدن یک اسرائیلی در ایست بازرسی شعفاط شد. نیروهای صهیونیستی هم به سمت عامل این عملیات تیراندازی کردند.

رسانه‌های صهیونیستی در ادامه مدعی شدند، پس از این عملیات، یکی از نیروهای پلیس برای تفتیش وارد اتوبوس شد، بین نیروها درگیری رخ داد و یک پلیس به ضرب گلوله همکارش زخمی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان شامگاه روز دوشنبه اعلام کردند که نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی با سلاح سرد به یک نظامی اسرائیلی در ایست بازرسی شعفاط در قدس اشغالی حمله و او را به شدت مجروح کرده است.
به گفته این منابع، یکی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی که در محل حاضر بوده، اقدام به تیراندازی به سمت این کودک فلسطینی کرده که به اشتباه این نظامی اسرائیلی را هدف قرار داده و او در نهایت بر اثر اصابت گلوله به هلاکت رسیده است.
نظامیان اسرائیلی این نوجوان ۱۳ ساله را که محمد باسل زلبانی نام دارد، بازداشت کردند.

اشغالگران اسرائیلی پس از حمله به اردوگاه شعفاط پدر و مادر این نوجوان را هم بازداشت کردند.

پس از آن، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که "بیشتر عاملان این حملات وابسته به سازمانی نیستند و اطلاعاتی در مورد آنها وجود ندارد"‌. این رسانه‌ها اعلام کردند که این موضوع "بزرگترین چالش برای نهادهای امنیتی قدس است."

تحلیلگر مسائل نظامی در شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت، اکثر این عاملان نه تنها عضو هیچ سازمانی نیستند بلکه اطلاعاتی هم نمی‌توان در موردشان جمع آوری کرد. 

وی افزود، بزرگترین چالش پیش روی رژیم صهیونیستی قدس است. این چالش یک ماه و نیم قبل از ماه رمضان رخ می‌دهد. این دوره چالشی برای نهاد امنیتی خواهد بود.

خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی هم گفت، تنها ظرف دو هفته پنج عملیات در قدس انجام شده که سه مورد از آنها توسط نوجوانان صورت گرفته و این باورکردنی نیست.

عملیات شهادت طلبانه فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین رو به افزایش است.

گروه‌های فلسطینی عملیات قهرمانانه قدس را تبریک گفتند

گروه‌های فلسطینی دو عملیات مقاومتی در قدس اشغالی که به هلاکت یک نظامی اسرائیلی و زخمی شدن یک صهیونیست منجر شد، را تبریک گفتند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس تاکید کرد که عملیات‌های قهرمانانه در شهر قدس کابینه امنیتی دشمن صهیونیستی و مسؤولان جنایتکار آن را به چالش کشید.
قانوع اشاره کرد که این عملیات‌ها پاسخی به تصمیم اخیر اشغالگران اسرائیلی در رابطه با تشدید تجاوزات علیه قدس و گسترش شهرک‌سازی در کرانه باختری بود.
وی تاکید کرد که جوانان قهرمان فلسطینی با تشدید عملیات‌های قهرمانانه خود تجاوزات و جنایات دشمن اشغالگر را پاسخ خواهند داد.
طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی هم عنوان کرد که عملیات‌های مبارک در قدس، تاکیدی دوباره بر صلابت و پایداری ساکنان این شهر است.
عزالدین بیان کرد که این عملیات‌ها پاسخی به جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین در اراضی اشغالی بود.
وی همچنین این عملیات‌ها را پاسخی طبیعی به تخریب خانه‌های ساکنان قدس و جنایات اشغالگران علیه نابلس و اسرای فلسطینی دانست.
در همین راستا، جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم تاکید کرد که اقدامات و تدابیر امنیتی دشمن صهیونیستی نتوانسته جلوی مقاومت ملت فلسطین را بگیرد.
جبهه دمکراتیک هم ضمن استقبال از این عملیات‌ها، خواستار تشدید مقاومت در برابر اشغالگران و هدف قرار دادن شهرک‌نشینان صهیونیست در سرتاسر این سرزمین شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۵ ۱۲:۳۷

1- ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد بالاخره چه فردی و چه جمعی صهیونیستهای اسقاطیلی فلسطینیان را با هزار ترفند خواهند کشت پس چه بهتر که با شهادت باشد شهادتی که با آن چندین صهیونیست هم به درک واصل شوند..........

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۵ ۱۲:۴۱

حالا چه کشتاری شود با تصویب قانون حمل سلاح پیشنهادی گوربه گورگویر برای مردم صهیونیست شهرک نشین چه ها که نشود در درگیری ها و تظاهرات"شنبه های"علیه بنیامین نتانیاهو بین موافقین و مخالفین در تظاهرات............