• سه‌شنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401112519131
  • خبرنگار : 50084

بازیکن مشهدی شهداب یزد:

هدف شهداب قهرمانی در لیگ برتر والیبال است

هدف شهداب قهرمانی در لیگ برتر والیبال است

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم شهداب یزد گفت: ۱۰۰ درصد دنبال قهرمانی هستیم و امیدوارم با ریکاوری مناسب در این هفته و تمریناتی که داریم، قهرمان ایران شویم.

شهروز همایون‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شکست شهداب یزد مقابل نیان الکترونیک مشهد اظهار کرد: پیش از این مسابقه، ۳ بازیکن اصلی تیم را به دلیل سرماخوردگی از دست دادیم و کلا در ترکیب حضور نداشتند و از بازیکنان ذخیره استفاده شد.

وی افزود: این موضوع روی تیم ما خیلی تاثیر گذاشت، عملکرد ما در ابتدای مسابقه متاثر از این موضوع بود و با افت شدیدی مواجه شدیم. در ست‌های بعدی توانستیم خودمان را پیدا کنیم و بازی خوبی انجام دهیم ولی جو سالن و بازی خوب نیان باعث شد که نتیجه مسابقه را به تساوی بکشانند و بازی به گیم پنجم برود.

همایون‌فر تصریح کرد: در ست پنجم مسابقه هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند ولی تماشاگران مشهدی به نیان خیلی کمک کنند و نیانی‌ها پیروز این مسابقه شدند.

وی با اشاره به پایان مرحله گروهی مسابقات متذکر شد: به دلیل کمبود وقت و برگزاری بازی‌های باشگاه‌های جهان، فدراسیون مجبور شد که نیم فصل دوم را فشرده برگزار کند و تیم‌ها در هر هفته، ۲ مسابقه انجام دهند.

بازیکن تیم شهداب یزد ادامه داد: این مساله برای باشگاه‌ها خیلی سخت بود و همانطور که شاهدش هستیم مصدومیت‌ها افزایش یافت. بُعد مسافت شهرها و رفت‌وآمد مسابقات برگزاری مسابقات را تیم‌ها دشوار کرده بود.

همایون‌فر با اشاره به عملکرد شهداب یزد و نیان الکترونیک در این فصل از مسابقات عنوان کرد: نیان تیم خوب و پر مهره‌ای است و توانسته نتایج خیلی خوبی هم کسب کند؛ ان‌شاءاالله این مسیر در سال‌های بعد هم برای نیان تداوم داشته باشد. ما اگر چه در نیم فصل اول نوسان زیادی داشتیم اما رفته رفته در نیم فصل دوم به هماهنگی و آمادگی بالایی رسیدیم و توانستیم در پایان مرحله گروهی اول شویم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در یک هفته فرصتی که پیش‌ رو داریم ریکاوری مناسبی انجام دهیم و با تمریناتی که خواهیم داشت، قهرمان ایران شویم. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و امسال هم ۱۰۰ درصد دنبال قهرمانی هستیم. ان‌شاءالله بتوانیم مرحله به مرحله پیش برویم و در نهایت قهرمان ایران شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha