• سه‌شنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401112519328
  • منبع : نمایندگی قزوین

کمک ۳۷ میلیاردی حامیان به ایتام و محسنین در قزوین

کمک ۳۷ میلیاردی حامیان به ایتام و محسنین در قزوین

ایسنا/قزوین رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان قزوین با اشاره به کمک خیرین از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در طرح ایتام و محسنین، گفت: ۳۰ هزار و ۲۴۴ حامی بیش از ۳۷ میلیارد و ۵۲۱ میلیون تومان به فرزندان معنویشان اهدا کرده‌اند.

علی قهرمانی در تشریح فعالیت‌های صورت گرفته، این نهاد، گفت: یکی از طرح‌های موفق و مورد استقبال کمیته امداد امام خمینی (ره)، طرح اکرام ایتام و محسنین است که اقشار مختلف در آن مشارکت دارند.

وی ادامه داد: در این طرح میزان و زمان‌بندی کمک به صورت دلخواه و با نیت و تشخیص نیکوکار است از این رو یک نیکوکار در یک ماه ۱۰ هزار تومان و نیکوکار دیگری ۱۰۰ هزار تومان به حساب فرزند معنوی اش واریز می‌کند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: در واقع نیکوکاران بنا به توان خود کمک‌ها را به شماره کارت فرزند معنویشان واریز می‌کنند و ارقام واریزی تعهدی نبود و به فراخور شرایط و تشخیص افراد متغیر است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ۳۰ هزار و ۲۴۴ حامی بیش از ۳۷ میلیارد و ۵۲۱ میلیون تومان به هفت هزار و ۵۹۴ فرزند معنویشان اهدا کرده‌اند که از این میزان بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان غیرنقدی و بیش از ۲۵ میلیارد و ۴۸۹ میلیون تومان نقدی بوده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، قهرمانی خاطرنشان کرد: بررسی کمک‌های اهدایی مردم نیکوکار نشان می‌دهد که میانگین کمک ماهیانه حامیان بیش از ۱۲۴ هزار تومان و متوسط دریافتی ماهیانه فرزندان تحت حمایت بیش از ۴۹۴ هزار تومان بوده است.

وی گفت: در حال حاضر هفت هزار و ۵۹۴ فرزند تحت حمایت حامیان هستند که بیشترین تعداد فرزندان در شهرهای قزوین, البرز و تاکستان هستند همچنین بیشتری تعداد حامیان نیز به ترنیت در قزوین, تاکستان و بوئین زهرا هستند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین به دفاتر کمیته امداد امام (ره) مراجعه و یا از طریق سایت کمیته امداد EMDAD.IR و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* در این طرح ثبت نام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha