• سه‌شنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401112519453
  • خبرنگار : 50037

لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اسدآباد تقدیم شورا شهر شد

لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اسدآباد تقدیم شورا شهر شد

ایسنا/همدان شهردار اسدآباد گفت: لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۸ میلیارد تومانی ۱۴۰۲ تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

بهرنگ دالوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بودجه سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده که با افزایش ۸۰ درصدی لایحه بودجه پیشنهادی تقدیم شورای شهر شده که پس از بررسی شورای شهر توسط شورا باید به تصویب نهایی برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به استانداردسازی امسال کارخانه آسفالت شهرستان، برای آغاز فصل کاری جدید در سال آینده ۳۰ هزار تن آسفالت با کیفیت در معابر و خیابان‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

دالوند خاطرنشان کرد: در سال آینده به منظور رفاه حال شهروندان و اهمیت سلامت مردم تکمیل پروژه جاده سلامت شهر در اولویت فعالیت‌های عمرانی شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری ۱۳۰۰ اصله انواع نهال و ۱۲ هزار مترمربع فضای سبز و چمن کاری در سطح شهر توسط شهرداری ایجاد شده است، افزود: با فعالیت و راه اندازی  مجدد کارگاه موزائیک سازی شهرداری بیش از ۵۰۰۰ مترمربع موزائیک توسط این کارگاه تولیدی در سال‌جاری برای موزائیک فرش پیاده روهای شهر تولید شده است.

دالوند افزایش بودجه را در محرومیت‌زدایی مناطق محروم  شهر مورد مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به وجود نقاط محروم سطح شهر توجه به وضعیت عمران و آبادانی مناطق امری لازم و ضروری است که با افزایش بودجه می‌توان به این مهم دست یافت.

شهردار اسدآباد همچنین با اشاره به اهمیت ورودی شهر در جذب گردشگر و مسافر یادآور شد: ورودی شهر محلی برای اتصال فضای خارج شهر با فضای داخل شهر بوده که زیبایی و طراوت آن می‌تواند در جذب مسافران از اهمیت زیادی برخوردار باشد و به همین منظور تلاش می‌کنیم در میادین ورودی شهر فعالیت های زیباسازی انجام دهیم ضمن اینکه در دهه فجر با ساماندهی میدان آزادگان واقع در ورودی شهر از سمت کرمانشاه از تندیس سه خلبان شهید و ماکت هواپیمای این خلبانان در این میدان رونمایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha