• سه‌شنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401112519467
  • خبرنگار : 50180

با حضور ۱.۹ میلیون نفری

رکورد بازدید از مناطق عملیاتی کرمانشاه شکسته شد

رکورد بازدید از مناطق عملیاتی کرمانشاه شکسته شد

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به بازدید ۱.۹ میلیون نفری هموطنانمان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه تا این وقت از سال، گفت: حضور این حجم از هموطنان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ستان در طول یک سال بی سابقه بوده است.

 یونس عزیزی، امروز(۲۵ بهمن) در قرارگاه راهیان نور استان، با اشاره به استقبال هموطنانمان برای بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در استان کرمانشاه در سال جاری، گفت: تا این وقت از سال ۱.۹ میلیون نفر از هموطنانمان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه یادآور شد: پیش از این و در سالهای قبل از شیوع بیماری کرونا آمار بازدید از جبهه‌های غرب در استان کرمانشاه از ۱.۲ میلیون نفر در سال بیشتر نشده بود. 

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری راهیان نور که تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد، آمار بازدید هموطنانمان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی غرب در استان کرمانشاه به مرز ۲.۵ میلیون نفر برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال برای حضور ۳۲ هزار دانش‌آموز استان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم، گفت: تا پایان سال پنج هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر را به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی اعزام خواهیم کرد و مابقی اعزام ها به بعد از ماه مبارک رمضان موکول خواهد شد.

 وی افزود: برنامه‌ریزی کرده بودیم تا پایان سال دو هزار نفر از دانشجویان استان را راهی اردوهای راهیان نور دانشجویی کنیم که تاکنون سه هزار نفر متقاضی شرکت در این اردوها شده‌اند.

وی ادامه داد: برای اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور دانشجویی به حمایت نیاز داریم. 

وی در ادامه اشاره ای هم به استفاده از ظرفیت اردوگاه های راهیان نور استان در اربعین داشت و گفت: اربعین امسال بیش از ۱۰۵ هزار نفر در اماکن اقامتی و اردوگاه های راهیان نور استان اسکان داده شدند.

عزیزی سپس با بیان اینکه اردیبهشت ماه هر سال، سال راهیان نور کشور با صعود هموطنانمان به ارتفاعات بازی دراز در استان کرمانشاه آغاز می شود، افزود: برای حضور قریب ۴۰ هزار نفری هموطنانمان در یک دوره دو روزه در سالروز عملیات بازی دراز در اردیبهشت ماه سال آینده برنامه ریزی کرده‌ایم.

درخواست آسفالت اردوگاه توحید شهر کرمانشاه، تعریض پل افشارآباد در مسیر یادمان بازی دراز، تقویت زیرساختهای اینترنتی محل یادمانهای استان در جهت فراهم شدن امکان بازدید مجازی از اردوهای راهیان نور و ... از جمله درخواست های عزیزی در این نشست از استاندار کرمانشاه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha