• سه‌شنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401112519669
  • خبرنگار : 50589

مدیر روابط‌عمومی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی خبر داد:

دیدار مس‌سونگون و سن‌ایچ در تبریز برگزار می‌شود/ حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در جشن قهرمانی

دیدار مس‌سونگون و سن‌ایچ در تبریز برگزار می‌شود/ حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در جشن قهرمانی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: سالن پورشریفی تبریز با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران، پذیرای دیدار تیم های مس‌سونگون ورزقان و سن‌ایچ ساوه خواهد بود.

رضا تقیون، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به موافقت دوتیم و کمیته برگزاری مسابقات فوتسال، دیدار تیم های مس‌سونگون ورزقان و سن‌ایچ ساوه، از ساعت ۱۶، روز پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت و باتوجه به قطعی شدن قهرمانی مس‌سونگون در هفته گذشته این دیدار تشریفاتی محسوب می‌شود و پس از اتمام بازی شاهد برگزاری جشن قهرمانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: تدارکات های لازم برای برگزاری این مراسم انجام شده است و فردا (چهارشنبه) ۲۶ بهمن‌ماه، نیز هماهنگی های لازم و نکات ضروری با حضور نمایندگان اداره کل ورزش‌وجوانان استان و هیات فوتبال استان مورد بررسی قرار گرفته و به مسئولین برگزاری مسابقه منتقل شود تا شاهد جشنی باشکوه و با آرامش باشیم.

تقیون در رابطه با حضور میهمانان ویژه این مسابقه افزود: این دیدار و جشن قهرمانی مس‌سونگون با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، شهردار و اعضای شورای شهر تبریز، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین نیروی انتظامی و نهادهای فرهنگی برگزار خواهد شد و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به علت حضور نداشتن در تبریز، از نزدیک نظاره‌گر این بازی نخواهد بود.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: تمامی هزینه های تیم سن‌ایچ ساوه در این مسابقه، اعم از هزینه رفت و برگشت، اسکان در هتل و....، برعهده باشگاه مس‌سونگون ورزقان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha