• چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401112620126
  • منبع : نمایندگی سمنان

طی یک هفته اخیر صورت گرفت؛

بستری شدن ۱۷ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان سمنان

بستری شدن ۱۷ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بستری شدن ۱۷ بیمار جدید مثبت مبتلا به کرونا در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه در هفته اخیر خبر داد

دکتر کامران قدس ۲۶بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: از ۱۹ لغایت امروز ۲۶ بهمن ماه در مجموع ۱۷ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان های ۶شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بااشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در این استان افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۳ هزار و ۶۷ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در یک هفته اخیر و از ۱۹ الی ۲۶ بهمن ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هفده بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۲هزار و ۲۹۱ نفر رسیده است .
دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا استان خاطرنشان کرد: علاوه بر این طی این مدت ۵۰ هزار و ۷۷۶ بیمار کرونایی نیز به صورت سرپایی در مراکز درمانی و بیمارستانی استان سمنان شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۱ هزار و ۶۸ نفر رسید.
دکتر قدس از عموم شهروندان خواست: همچنان تا پایان این همه گیری جهانی ضمن تکمیل واکسیناسیون، پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha