• سه‌شنبه / ۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۵:۱۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401112620465
  • خبرنگار : 71552

ایجاد پایگاه بادبانی در دریاچه آزادی یا خلیج فارس؟

ایجاد پایگاه بادبانی در دریاچه آزادی یا خلیج فارس؟

فدراسیون بادبانی که به تازگی یک ساختمان را در جزیره کیش برای این فدراسیون گرفته است به دنبال مذاکره با شرکت توسعه و تجهیز برای داشتن یک پایگاه در تهران است.

به گزارش ایسنا، وزارت ورزش در سال جاری با تفکیک برخی رشته‌ها فدراسیون‌های جدیدی تاسیس کرد. یکی از این رشته‌ها بادبانی بود که از فدراسیون قایقرانی جدا و به فدراسیون تازه تاسیس بادبانی تبدیل و مقر اصلی این فدراسیون در جزیره کیش در نظر گرفته شد.

حال با گذشت حدود دو ماه از تاسیس این رشته به تازگی و به گفته سرپرست این فدراسیون با مذاکراتی که با مدیرعامل منطقه آزاد کیش و معاون منطقه کیش انجام شده است یک دفتر برای اقامت این فدراسیون در جزیره کیش در نظر گرفته شده است. 

البته سرپرست این فدراسیون در کنار این ساختمان که در کیش برای فدراسیون در نظر گرفته شده، از ادامه وجود یک پایگاه در تهران می‌گوید. پیشتر فدراسیون بادبانی یک اتاق از فدراسیون قایقرانی قرض گرفته بود تا کارهای اداری خود را در آن انجام دهد. البته طبق شنیده‌ها فدراسیون قایقرانی این دفتر را فقط تا آخر سال در اختیار فدراسیون بادبانی قرار داده است. 

حال خسرو ابراهیمی، سرپرست فدراسیون بادبانی از ادامه فعالیت یک پایگاه در تهران خبر داده و گفته در حال مذاکره با شرکت تجهیز و توسعه است تا بتواند یک بخش از مجموعه آزادی و یا یک فضا در دریاچه خلیج فارس (چیتگر) را بگیرد و بتواند یک پایگاه در تهران داشته باشد. 

تلاش برای داشتن و حفظ یک پایگاه در تهران در حالی است که علت اصلی انتقال این فدراسیون به کیش استفاده از منابع، امکانات و حتی بودجه منطقه آزاد کیش بود. حال با توجه به اینکه یک ساختمان برای این فدراسیون در کیش درنظر گرفته شده است باید دید باز هم شرکت توسعه و تجهیز حاضر است یک پایگاه در تهران به این فدراسیون بدهد یا خیر. 

در حال حاضر به نظر می‌رسد مهمترین هدف این فدراسیون تازه تاسیس تشکیل ساختار فدراسیون، هیات‌ها و برنامه‌ریزی درست برای ساماندهی ورزشکاران باشد تا بتواند هر چه سریعتر به هدف و نتیجه برسد.

فدراسیون‌های تازه تاسیس با هدف درآمدزایی ایجاد شدند. حالا باید دید در صورت داشتن دو ساختمان در تهران و کیش آیا بار مالی اضافی به فدراسیون تحمیل نخواهد شد؟ همچنین باید دید که وزارت ورزش چه واکنشی به این‌موضوع دارد و چه هدفی را از جدا کردن بادبانی در نظر داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha