• پنجشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401112720678
  • منبع : نمایندگی سمنان

همایش بین‌المللی سفیران مقاومت با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه های سمنان

همایش بین‌المللی سفیران مقاومت با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه های سمنان

ایسنا/سمنان همایش بین‌المللی سفیران مقاومت ویژه دانشجویان خارجی دانشگاه های استان با حضور بیش از ۲۰۰ دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد

دکتر اشکان جبلی جوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان شامگاه گذشته در این آیین اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ دانشجوی بین المللی در دانشگاه های سمنان در حال تحصیل هستند.

وی، آشنایی بیشتر دانشجویان خارجی با  دهه فجر، دوران دفاع مقدس  و معرفی سرداران مقاومت را از جمله اهداف برگزاری این همایش برشمرد و ادامه داد: این دانشجویان سفیران خوبی برای انتقال پیام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب به خارج از مرزهای ایران هستند .

دکتر خادم معاون بین الملل ستاد راهیان نور کشور نیز در این همایش با اشاره به اینکه نظام سلطه جهانی (آمریکا ) توسعه ، فقر ، توسعه فساد و توسعه تبعیض را دنبال می کند گفت: ماموریت دنبال کنندگان راه شهدا ایستادگی و مقابله با این فقر و ظلم آمریکایی است .

دکتر خادم ، ماموریت دوم پیروان شهدا را ایستادگی و مقابله با فساد دانست و افزود: فساد بر هم زننده کانون خانواده ، نسبت زندگی و سوق دادن زندگی به سبک غربی است.

معاون بین الملل ستاد راهیان نور کشور ماموریت سوم جوانان را مقابله با تبعیض دانست و افزود: حقوق بشر، حقوق زنان و کودکان بخشی از نظام تبعیض آلود غربی است که با الگوی‌های خود آنها را زیر پا می گذارد.

دکتر خادم اظهار کرد: وظیفه و ماموریت ما ایستادگی با بصیرت و آگاهی در مقابل این نظام سلطه و ظلم جهانی است.

وی وحدت دولت ها و ملت ها را در پیروزی و فروپاشی نظام سلطه در دنیا بسیار مهم دانست و گفت : شما جوانان به عنوان نمایندگان نخبه ملت خودتان پیام و ندای جمهوری اسلامی را که اتحاد ملت های مسلمان و ملت های مظلوم در جهان است را به کشور خودتان برسانید.

همایش بین‌المللی سفیران مقاومت با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه های سمنان

دکتر سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان نیز در این مراسم از گفت: این همایش با هدف تبیین و معرفی دستارودهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و محور مقاومت و همچنین فرهنگ استکبار ستیزی برگزار ش .

وی اظهارامیدواری کرد: دانشجویان خارجی با یافته های علمی از دانشگاه های سمنان، منشاء تحول در کشور خود شوند.

دکتر سعدالدین با بیان اینکه علم در گذر زمان پیشرفت زیادی کرده است تصریح کرد: اکنون جنگ، جنگ ایده‌ها است و فناوری و آموخته‌ها می‌تواند به پیروزی ملت ها به ویژه محور مقاومت کمک زیادی کند.

رئیس دانشگاه سمنان تاکید کرد: شما دانشجویان باید برای عملی کردن یافته‌های علمی در کشور خودتان و نیز خدمت به مردم کشورهای خودتان به ویژه محور مقاومت تلاش کنید.

همچنین در این همایش از کتاب الگوی مدیریت جهادی سردار حسن شاطری نوشته باقر نژاد با حضور مسئولان رونمایی شد. تجلیل از دو دانشجوی نمونه از کشور افغانستان و نیز اجرای موسیقیاز دیگر بخش های این همایش بود .
همایش بین‌المللی سفیران مقاومت با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه های سمنان
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha