• جمعه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401112821213
  • خبرنگار : 50039

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد:

خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران و کودکان مناطق محروم گلستان

خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران و کودکان مناطق محروم گلستان
عکس تزئینی

ایسنا/گلستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران باردار و شیرده و کودکان مناطق محروم استان از جمله منطقه «پیشکمر» در شهر «فراغی» خبر داد.

دکتر موسی‌الرضا شبیهی صبح امروز جمعه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان است که در طول سال و در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران باردار و شیرده و کودکان زیر ۱۵ سال مناطق محروم استان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: در همین راستا و به مناسبت عید سعید مبعث طرح سه روزه ارائه خدمات دندانپزشکی در منطقه محروم پیشکمر یکی از بخش‌های شهرستان کلاله آغاز و تا ۲۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه این طرح از خدمات گروه جهادی رویش دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان است، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح مذکور "۲۰ یونیت" در منطقه مذکور مستقر و نصب شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه این نوع خدمات جهادی موجب رضایت خداوند متعال می‌شود، تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی خانواده‌ها نیازهای پزشکی است و گروه‌های جهادی ثابت کرده‌اند با تمام توان به آموزه‌های دین مبین اسلام و منویات رهبری لبیک می‌گویند و جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند.

وی خیران و نیروهای بی‌مزد و منت جهادی را به عنوان بازوان اصلی و توانمند رسیدگی و خدمات رسانی به مناطق محروم برشمرد و افزود: کارهای جهادی در هر حد و اندازه به داشتن یک جامعه سعادتمند کمک می‌کنند و گلستانی‌ها برای مشارکت در اینگونه فعالیت ها همیشه پای کار هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha