• جمعه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1401112821220
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

معاون عملیات هوانیروز ارتش:

بالگردهای هوانیروز درحال امدادرسانی به مردم اصفهان، کهگیلویه‌وبویر احمد و چهارمحال‌وبختیاری

بالگردهای هوانیروز درحال امدادرسانی به مردم اصفهان، کهگیلویه‌وبویر احمد و چهارمحال‌وبختیاری

امیر سرتیپ دوم علیفام گفت: بالگردهای پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان در حال امدادرسانی با ارسال موادغذایی و وسایل گرمایشی به مردم استان‌های اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری تا لحظه آخر بحران هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش،‌ امیر سرتیپ دوم علیفام، معاون عملیات هوانیروز ارتش با اشاره به اجرای طرح‌های مردم‌یاری ارتش با توجه به بارش‌های بی‌سابقه در سطح کشور گفت: پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان به محض ابلاغ دستورات از سلسله مراتب فرماندهی نیروی زمینی ارتش و با توجه به اعلام نیاز ستاد بحران کشور، شروع به خدمت‌رسانی بی‌سابقه‌ای به مردم استان‌های اصفهان، کهگلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری کرده است‌.

وی با اشاره به استقرار کارکنان ولایی هوانیروز از همان لحظات اول بارش برای امدادرسانی به مردم اظهار داشت: هوانیروز ارتش در همه بحران‌ها، اولین یگانی بوده که در صحنه حاضر شده و امدادرسانی را شروع کرده است و این بار نیز با تمام توان با استعانت از خداوند متعال و در رکاب ولایت، به یاری مردم شتافته است.

معاون عملیات هوانیروز ارتش عنوان کرد: در حال حاضر با دو فروند بالگرد ۲۱۴ و دو فروند بالگرد شنوک در استان‌های اصفهان، کهگلویه و بویر احمد و چهارمحال بختیاری در حال امدادرسانی با تحویل اقلام غذایی، گرمایشی و بهداشتی به مردم شریف این استان‌ها هستیم.

امیر سرتیپ دوم علیفام در پایان خاطرنشان کرد: هوانیروز همیشه قهرمان با عمل به شعار ارتش فدای ملت همواره در جهت کمک به مردم اقدام کرده است و این بار نیز با تمام توان و تا لحظه آخر رفع بحران، در کنار مردم خواهد ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۸ ۱۷:۰۰

درود بر ارتشیان قهرمان بی ادعا و گمنام که در طول هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و از آسمان و زمین کشور جانانه دفاع کردند ودر این راه کوچکترین توقعی نداشتند و همیشه مورد هجمه قرار گرفتند

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۸ ۱۹:۱۲

خدا قوت بگو چرا من امروز صدا بالگرد میشنیدم

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۸ ۲۰:۳۶

خدا قوت

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۸ ۲۳:۳۹

زنده باد ارتش عزیز قهرمان..