• جمعه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401112821469
  • خبرنگار : 71659

رهبر انصارالله:

دشمنان امت روی بحران‌های سیاسی سرمایه‌گذاری می‌کنند

دشمنان امت روی بحران‌های سیاسی سرمایه‌گذاری می‌کنند

رهبر جنبش انصارالله یمن امروز جمعه در سخنانی به مناسبت سالگرد شهادت سید حسین الحوثی، موسس جنبش انصارالله اعلام کرد که دشمنان با حمله به سطوح فرهنگی و فکری، خطرناک‌ترین اشکال هدف قرار دادن امت را انجام می‌دهند.

به گزارش ایسنا، سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه سخنان خود افزود: دشمنان برای حذف موضوع فلسطین از برنامه‌های درسی مدارس تلاش کردند و مشتاق بودند هر چیزی را که می تواند سطح آگاهی ملت را افزایش دهد، حذف کنند.

وی با اشاره به شیوه های آموزشی در کتاب های درسی گفت که شیوه های آموزشی بخشی از این شبیخون فرهنگی است و دشمن کوشید مساله فلسطین را از کتاب های آموزشی دراکثر کشورهای عربی حذف کند.

الحوثی با اشاره به هتک حرمت غرب به قرآن کریم تصریح کرد: غرب تحت عنوان آزادی بیان با برنامه‌ها و سازوکارهای سیستماتیک برای حمله به مقدسات اسلامی کار می‌کنند.

رهبر جنبش انصارالله تأکید کرد که دشمنان به بهانه آزادی بیان، در دین، رسالت الهی و قرآن کریم شبه‌افکنی کردند و با شعار آزادی بیان، به نمادهای دینی توهین می‌کنند.

سید عبدالملک الحوثی ادامه داد: دشمنان امت روی بحران‌های سیاسی سرمایه گذاری و برای ایجاد تفرقه بیشتر تلاش می کنند. آمریکا و هم پیمانانش حاکمیت کشورها را نقض و سفرای آن‌ها در هر موضوعی دخالت می کنند.

وی گروههای تکفیری را ساخته دست آمریکا، رژیم اسرائیل و کشورهای غربی دانست و گفت: دشمنان با ایجاد بحران های سیاسی، از این بحران ها برای مشغول کردن ملت ها و دور کردن آن ها از مسیر سازندگی و پیشرفت سوء استفاده می کنند.

سید الحوثی تصریح کرد: دشمنان انواع تسلیحات از جمله سلاح‌های هسته‌ای را در اختیار کشورهای متجاوز قرار می‌دهند، در حالی که کشورهای هدف از تسلیحات محروم هستند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در حال ایجاد پایگاه‌های نظامی برای گسترش کنترل بر کشورهای ما هستند، تصریح کرد: سازمان ملل و شورای امنیت علیه ملت ما مغرضانه عمل می‌کنند و همه مواضع آنها به نفع دشمنان است.

الحوثی گفت: آمریکایی‌ها هزاران دانشمند و دانشگاهی در زمینه صنعتی شدن را در ایران، عراق و بسیاری از کشورها، هدف قرار دادند.

رهبر انصار الله افزود: آمریکایی ها حامی رژیم‌های دیکتاتوری‌ هستند؛ رژیم‌هایی سعودی، اماراتی و آل خلیفه در بحرین  که مردم خود را سرکوب می‌کنند تحت حمایت آمریکایی‌ها هستند.

وی تاکید کرد: غربی‌ها به‌ویژه آمریکا نفت و ثروت معدنی را مستقیما یا از طریق عوامل دست‌نشانده خود و به قیمت رنج مردم می دزدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha