• جمعه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۲:۱۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401112821491
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مورایس: فوتبال نقطه اتصال مردم دنیاست/ بازی سپاهان-زنیت به فوتبال ایران کمک می‌کند

مورایس: فوتبال نقطه اتصال مردم دنیاست/ بازی سپاهان-زنیت به فوتبال ایران کمک می‌کند

سرمربی سپاهان گفت: فوتبال برای این است که مردم و کشورهای مختلف را به هم وصل کنند. شاید مردم شرایط نداشته باشند که بروند بازی‌های اروپایی را ببیند ولی اینگونه مسابقات کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر در دیدار دوستانه برابر زنیت روسیه اظهار کرد: از جوی که در ورزشگاه بود خوشحالم و نتیجه‌ای که به دست آمد، مربوط به این جو خوب ورزشگاه هم بود. بازی، رقابتی بین دو تیم باکیفیت بود و رقابتی دوستانه و منصفانه‌ بود. از باشگاه زنیت تشکر می‌کنم که به اصفهان آمدند و اجازه دادند با آنها بازی کنیم.

وی با بیان اینکه افزود: از بازیکنانم برای بازی خوب و رفتار و تمرکز خیلی خوبی که داشتند تشکر می‌کنم. همچنین از رسانه‌ها برای پوشش این دیدار ممنونم. در آخر باید به خاطر کیفیت خوب زمین تشکر کنم. امیدوارم همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر بتوانند چنین شرایطی را در زمین‌هایشان فراهم کنند.

سرمربی سپاهان با تاکید بر اینکه برگزاری چنین مسابقاتی  می‌تواند به فوتبال ایران و باشگاه سپاهان کمک کند، یادآور شد: فوتبال برای این است که مردم و کشورهای مختلف را به هم وصل کند. شاید مردم شرایطش را نداشته باشند که بروند و بازی‌های اروپایی را ببیند ولی اینگونه مسابقات کمک می‌کند که عشق و شور مردم ایران به تیم‌های خارجی نشان داده شود.

وی در مورد پیشنهاد دادن بازیکن به تیم‌های خارجی هم گفت: من به این فکر نمی‌کنم که به کسی بازیکن بدهیم. باید سعی کنیم که لیگ با کیفیتی داشته باشیم تا توجه‌ها را جلب کنیم و بازیکنان بیشتری در خارج از ایران داشته باشیم. ما با بازیکنان کار می‌کنیم تا آینده باشگاه باشند نه اینکه آنها را بفروشیم؛ البته اگر به باشگاه دیگری جذب شوند، من خوشحال می‌شوم.

مورایس همچنین در خصوص تاثیر این دیدار روی بازی با پرسپولیس، تصریح کرد: ما فوتبال بازی می‌کنیم و به فکر بازی بعد نیستیم. امروز این بازی را انجام دادیم و فردا به سراغ بازی بعدی می‌رویم. 

او در پایان درباره حضور ۱۰۰ درصدی هواداران در ورزشگاه گفت: وقتی ورزشگاه می‌سازیم، برای پر شدن آن از سوی تماشاگران است ولی به خاطر کرونا بود که تماشاگران را به طور کامل نداشتیم. نمی‌دانم در ایران کرونا چقدر کنترل شده و دلیلش چیست، پس افرادی که مسئول این قضیه هستند، اجازه بدهند که ورزشگاه پر شود. من خوشحال می‌شوم و اگر غیر از این بود هم باید تبعیت کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha