• یکشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401113021984
  • خبرنگار : 71610

اعلام نافرمانی مدنی همه‌جانبه علیه اسرائیل/ نگرانی رئیس پلیس تل‌آویو از آغاز مرحله «ترور سیاسی»

اعلام نافرمانی مدنی همه‌جانبه علیه اسرائیل/ نگرانی رئیس پلیس تل‌آویو از آغاز مرحله «ترور سیاسی»

همرمان با اعلام نافرمانی مدنی همه‌جانبه علیه اقدامات کابینه تندرو رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در مناطق مختلف قدس اشغالی، رئیس پلیس اسرائیل نسبت به تشدید بیشتر تنش و آغاز مرحله «ترور سیاسی» در اراضی اشغالی ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه رأی الیوم، احزاب ملی و اسلام‌گرا به همراه جنبش‌های جوانان، عشایر و اهالی اردوگاه «شعفاط» و شهرک‌های «جبل المکبر»، «الرام»، «العیسویه» و «عناتا» در شرق قدس اشغالی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که از صبح امروز (یکشنبه) نافرمانی مدنی را آغاز کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: در پاسخ به جنایات دولت تندرو و نژادپرست رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین در قدس و دیگر نقاط اراضی اشغالی، علیه اشغالگران در اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا اعلام نافرمانی مدنی می‌کنیم.

امضا کنندگان این بیانیه خواستار عدم حضور کارگران و کارکنان در محل کارشان در داخل اراضی اشغالی و توقف هرگونه همکاری با ادارات رژیم صهیونیستی و همچنین بستن مسیر منتهی به اردوگاه شعفاط در چارچوب این نافرمانی مدنی شدند.

صادر کنندگان این بیانیه از همه اقشار ملت فلسطین خواستند که از کمپین آنها حمایت کنند.

این نافرمانی مدنی و همچنین تشدید اقدامات ضد صهیونیستی فلسطینی‌ها نگرانی کوبی شبتای، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی را به همراه داشته است.

وی در این باره گفت: اسرائیل در دوره تشدید تنش قرار دارد و در این دوره تعداد اخطارها افزایش قابل توجهی داشته و نمی‌توان در هر گوشه‌ای یک پلیس قرار داد.

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: دوره کنونی متشنج است و نشانه‌های زیادی مبنی بر احتمال تشدید خطر در همه سطوح وجود دارد.

وی همچنین ادامه داد: هرکسی که بتواند اسلحه داشته و شرایط را داشته باشد دوره توانبخشی و آموزش را پشت سر می‌گذارد و اگر ناگزیر شود هدفی را در تیررس قرار دهد محدودیتی در این مورد نمی‌بینم؛ چراکه قرار دادن پلیس در همه جا و در هر زمانی ممکن نیست.

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کرد که تحولات اخیر و عملیات‌های فلسطینی‌ها خواب را از چشمان وی ربوده است.

وی در ادامه نسبت به شکل‌گیری جنگ داخلی میان اسرائیلی‌ها و آغاز مرحله «ترور سیاسی» در اراضی اشغالی هشدار داد.

این اظهارات شبتای درپی تشدید اختلافات میان وی و ایتامار بن گویر، وزیر تندروی امنیت داخلی اسرائیل مطرح شده است.

شبکه عبری زبان «کان» در این باره گزارش داد، شبتای به بن گویر اعلام کرده است که مخالف اقدامات وی در قدس اشغالی است.

طبق گزارش این شبکه، فرماندهان بلندپایه پلیس رژیم صهیونیستی به بن گویر نسبت به اقدامات و اظهارات تحریک آمیز وی و متشنج شدن اوضاع امنیتی در قدس اشغالی هشدار داده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۳۰ ۱۲:۳۲

کافی است از هر راه ممکن کرانه باختری مسلح و تسلیح شود..... کافی است تمام گروههای فلسطینی با هم متحد وبا اتحاد خط مشی متحدالرویه ای را داشته باشند.......... از آنجاکه خانۀ عنکبوت سست است.......و بطورقطع و یقین سران رژیم جعلی اسقاطیل 25سال آینده را نخواهند دید..........