• یکشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401113022449
  • خبرنگار : 30188

راهنمای انتخاب خرید تلفن سانترال پاناسونیک

راهنمای انتخاب خرید تلفن سانترال پاناسونیک

امروزه اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها دارای تلفن پاناسونیک هستند اما هنوز بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهای جدید نمی‌دانند تلفن سانترال چیست و از مزایای خرید تلفن پاناسونیک مطلع نیستند. ما در این گزارش سعی کرده‌ایم شما را در انتخاب بهتر تلفن پاناسونیک کمک کنیم و شما را با انواع تلفن پاناسونیک و تلفن سانترال آشنا کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتباط نماگستر، در این مطلب به شما راز و رمز قیمت متفاوت تلفن سانترال پاناسونیک در بازار را از زبان خود فروشنده‌ها بیان می‌کنیم که شما بتوانید با مبلغ کم و به راحتی تلفن با کیفیت را خریداری کنید و همچنین به شما فروشگاهی را معرفی می‌کنیم که علاوه بر خدمات فروش خدمات دیگری از قبیل گارانتی، پشتیبانی و نصب تلفن را هم ارائه می‌دهند.  

مزایای تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن‌های سانترال، تلفن‌هایی هستند که مستقیم به پریز تلفن وصل نمی‌شوند این تلفن‌ها به دستگاه سانترال متصل می‌شوند و با خرید تلفن سانترال به راحتی می‌توانید چندین خط تلفن را همزمان با یک گوشی سانترال جواب بدهید.

از مزایای تلفن سانترال پاناسونیک می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در هزینه‌های تلفن برای مکان‌هایی که دارای چندین اپراتور و کارمند هستند
  • صرفه‌جویی در استخدام چندین کارمند برای جوابگویی به چندین خط تلفن
  • جوابگویی همزمان چندین مشتری
  • داشتن کلید متنوع برای هولد تماس و بلندگو و دیگر امکانات
  • امکان هدایت تماس حتی به خارج از محیط

انواع تلفن سانترال پاناسونیک

به گزارش کارشناس فروشگاه ارتباط نماگستر برای خرید تلفن پاناسونیک ابتدا باید با انواع آن آشنا شوید. تلفن پاناسونیک به صورت تلفن بی‌سیم پاناسونیک و تلفن رومیزی پاناسونیک و تلفن سانترال تقسیم‌بندی می‌شوند و تلفن سانترال به 4 دسته ذیل تقسیم‌بندی می‌گردد:

  • تلفن آنالوگ پاناسونیک
  • تلفن تحت شبکه پاناسونیک
  • تلفن هایبرید پاناسونیک
  • تلفن دیجیتال پاناسونیک

تلفن آنالوگ پاناسونیک بیشتر برای منازل کاربرد دارند و کیفیت صدای مطلوبی نسبت به تلفن دیجیتال دارد. قیمت تلفن آنالوگ نسبت به قیمت تلفن سانترال و تلفن دیجیتال کمتر است .تلفن‌های سانترال امکاناتی دارند که بیشتر برای ادارات و سازمان‌ها و شرکت‌ها مناسب هستند و امکاناتی مانند کنفرانس صوتی و انتقال تماس به داخلی دیگر، تنظیم گوشی برای عدم تماس به برخی تماس‌ها، صندوق صوتی و .... دارند. تلفن دیجیتال باید به دستگاه سانترال متصل بشوند تا بتوانند تمام قابلیت‌ها را نشان دهند.

راهنمای انتخاب خرید تلفن سانترال پاناسونیک

راهنمای خرید انواع تلفن سانترال

حال بعد از انتخاب تلفن پاناسونیک که یکی از برندهای پرطرفدار این سالهاست نوبت به این می‌رسد از بین تلفن متعدد دیجیتال و تحت شبکه یک انتخاب داشته باشیم. برای خرید تلفن سانترال پاناسونیک مدل‌های متفاوتی در بازار موجود است؛ مثلا تلفن 7765 مناسب برای کارمندان است ولی فقط توانایی اتصال به سانترال پرظرفیت را دارد و تلفن سانترال 7730 توانایی اتصال به تمامی سانترال‌ها هم سانترال کم‌ظرفیت هم سانترال پرظرفیت را دارد. برای نصب تلفن 7765 فقط نیاز به دو رشته سیم داریم ولی برای نصب تلفن 7730 نیاز به 4 رشته سیم داریم و تفاوت فراوان دیگر که حتماً باید قبل از خرید بدانید.

علت تفاوت قیمت تلفن پاناسونیک در بازار این است که کاربردها و قابلیت متفاوت و همچنین انواع خیلی زیادی دارند. علت دیگر، نوسانات دلار می‌باشد زیرا این تلفن‌ها وارداتی هستند متأثر از قیمت دلار می‌باشند و از دلایل دیگر می‌توان به گارانتی و پشتیبانی اشاره کرد.

بسیاری از فروشگاه‌ها هم متأسفانه به علت نوسانات بازار قیمت خود را به‌روزرسانی نمی‌کنند ولی در فروشگاه ارتباط نماگستر اگر تلفن سانترال به‌خصوصی دارای قیمت بیشتری نسبت به تلفن دیگر است به خاطر امکانات ویژه آن می‌باشد که با مشاوره رایگان می‌توانید به راحتی راهنما خرید مطمئنی را داشته باشید. در این فروشگاه اینترنتی گفتگوی آنلاین وجود دارد که همان لحظه کارشناس جوابگوی شماست و یا در واتساپ و تلگرام می‌توانید رایگان مشاوره خرید بگیرید.

راهنمای انتخاب خرید تلفن سانترال پاناسونیک

از کجا تلفن سانترال را خریداری کنیم؟

فروشگاه زیادی برای خرید تلفن پاناسونیک وجود دارند؛ مانند ترب، ایمالز و دیجی کالا و فروشگاه ارتباط نماگستر، اما آنچه که در خرید محصولات مرتبط با سانترال مهم است، نصب و پشتیبانی و گارانتی می‌باشد که فروشگاه ارتباط نماگستر این خدمات را ارائه می‌دهد. فروشگاه ارتباط نماگستر دارای نماد اعتماد و پروانه کسب و کارهای مجازی می‌باشد که هم می‌توانید حضوری و هم آنلاین خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه ارتباط نماگستر در 20 سال گذشته ثابت کرده در حوزه مخابرات توانسته بیش از 1000 پروژه فروش تلفن سانترال و نصب تلفن را داشته باشد و کارشناسان این مرکز همگی دارای رزومه پربار و مدارک معتبر برای فروش و پشتیبانی و گارانتی می‌باشند که جهت آشنایی بیشتر با این مرکز می‌توانید سایت فروشگاه ارتباط نماگستر را ملاحظه کنید.

تلفن ارتباط با فروشگاه: 02145215

ارتباط با کارشناسان فروشگاه برای دریافت مشاوره رایگان:

09124232099

09123170852

09128991041

منبع: فروشگاه ارتباط نماگستر

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha