• یکشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401113022486
  • منبع : نمایندگی سمنان

ایجاد ۱۱۴۱ فرصت شغلی توسط ۶۰ راهبر شغلی فعال در استان سمنان

 ایجاد ۱۱۴۱ فرصت شغلی توسط ۶۰ راهبر شغلی فعال در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از آغاز نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد استان سمنان همزمان با روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در استان سمنان خبر داد و گفت: ۱۱۴۱ فرصت شغلی توسط ۶۰ راهبر شغلی برای مددجویان استان سمنان در سال جاری ایجاد شده است .

محمد حسین ذوالفقاری، ۳۰ بهمن ماه در این همایش که با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان و راهبران شغلی استان سمنان در سالن جلسات مرحوم نیری کمیته امداد استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نخستین همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد با هدف معرفی ظرفیت‌های موجود در جامعه هدف کمیته امداد در استان و توانمندسازی و خودکفایی این قشر در استان برگزار شد.
وی تصریح کرد: اداره کل کمیته امداد استان امسال یک هزار و ۱۴۱ فرصت شغلی با بهره گیری از ظرفیت بیش از ۶۰ راهبر شغلی برای مددجویان استان ایجاد کرده است.

 مدیر کل کمیته امداد استان با تأکید بر لزوم خودکفایی مددجویان حائز شرایط تصریح کرد: امسال، توانمندسازی مددجویان از اولویت های این نهاد و یکی از سیاست‌های محوری سال‌های اخیر کمیته امداد برای اشتغال آفرینی مددجویان بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از کارآفرینان و تولیدکنندگان در خانواده‌های مددجویی در زمینه تأمین نهاده‌ها و تجهیزات و فروش محصولات خود مشکل دارند، تلاش کمیته امداد استان سمنان معطوف به فروش محصولات تولیدی مددجویان و رفع مشکلات آنها از طریق استفاده از دانش و امکانات راهبران شغلی است.

ذوالفقاری با  اشاره به مزایای این طرح، گفت: سهولت دسترسی به مواد اولیه در زمینه تولید، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره های تخصصی، دسترسی به بازار فروش، خرید تضمینی محصولات و بالا بردن راندمان کاری از جمله کارکردهای طرح راهبری شغلی برای مددجویان جویای کار است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه چهار نفر از راهبران شغلی کمیته امداد استان سمنان در همایش ملی راهبران اشتغال کمیته امداد و ۲۴ نفر در همایش  راهبران شغلی در استان سمنان تجلیل شدند.

انتهای پیام .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha