• یکشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401113022580
  • خبرنگار : 50037

تحقق ۹۸ درصدی سهمیه اشتغال اسدآباد

تحقق ۹۸ درصدی سهمیه اشتغال اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از تحقق ۹۸.۶۴ درصدی سهمیه اشتغال این شهرستان خبر داد.

حسین‌علی شرکائی یکشنبه ۳۰ بهمن‌ماه در شورای اداری شهرستان اسدآباد که با حضور معاونت عمرانی استاندار همدان به منظور معارفه و تکریم معاون عمرانی فرمانداری اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: سهمیه امسال اشتغال شهرستان اسدآباد ۱۹۱۱ نفر بوده که از این تعداد تاکنون ۱۸۸۴ نفر آن محقق شده و مدیران دستگاه‌های شهرستان موظف هستند تا پایان سال از جذب صددرصدی این سهمیه عبور کنند.

وی در ادامه با اشاره به ۴۴ کیلومتر راه خاکی و شوسه در روستاهای شهرستان اسدآباد تصریح کرد: همواره راه های خاکی و شوسه روستایی شهرستان یکی از دغدغه های امام جمعه، نماینده و بنده بوده که در این رابطه درخواست داریم با رایزنی لازم از اعتبارات سفر اعتباری افزون بر ۱۰۵ میلیارد تومان برای آسفالت راه های خاکی روستایی شهرستان و احداث ۱۸ خانه عالم مصوب شود.

شرکائی خاطرنشان کرد: با تصویب این میزان اعتبار از محل اعتبارات سفر برای شهرستان در سال آینده با آسفالت تمامی راه های خاکی و شوسه روستایی اسدآباد پایان راه های خاکی روستایی شهرستان را اعلام خواهیم کرد و با احداث ۱۸ خانه عالم مشکل کمبود خانه عالم روحانیون شهرستان نیز مرتفع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اختصاص ۹۳۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به شهرستان اسدآباد گفت: این اعتبارات در مرحله اول برای شهرستان ۲۴۰ میلیارد و سپس ۵۶۰ میلیارد تومان و در مرحله سوم با پیگیری استاندار همدان و معاون وی به ۹۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته که مدیران دستگاه ها باید سهم دستگاه‌های خود را برای تخصیص و تحقق پیگیری کنند.

شرکائی همچنین با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت مسئولان و مدیران هستند، گفت: مدیران دستگاه ها موظف هستند ضمن تکریم ارباب رجوع در خدمتگزاری به ولی نعمتان خود وقت‌نشناس بوده و پاشنه کشیده برای رفع مشکلات آنها همت کنند و از هیچ تلاشی مضایقه نداشته باشند.

وی همچنین از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای پروژه کنارگذر اسدآباد خبر داد و گفت: با این میزان اعتبار خط برگشت طرح و نیز تقاطع غیرهمسطح انتهایی طرح نیز باید تکمیل و زیر بارترافیک برود.

شرکائی در ادامه از تخصیص پنج میلیارد اعتبار برای یادمان سیدجمال به عنوان یکی از طرح های ۱۵ ساله بلاتکلیف خبر داد و افزود: با این میزان اعتبار دو ملک پیرامون بنای یادبود به منظور تملک خریداری شده و محوطه سازی و دیوارکشی پروژه نیز تا ۱۷ اسفندماه انجام می‌شود.

ضرورت رفع قطعی شبانه آب در شهر اسدآباد، تسریع در روند تصویب طرح جامع شهر اسدآباد، آسفالت راه های شوسه و خاکی روستایی و تکریم ارباب رجوع نیز از جمله مواردی بود که امام جمعه اسدآباد هم نسبت به آن تاکید داشت.

به گزارش ایسنا، در پایان علیرضا قیصری بهمند به عنوان معاون جدید عمرانی فرمانداری اسدآباد معرفی و از خدمات ارزنده رشید آبیار معاون سابق عمرانی اسدآباد تقدیر شد.

علیرضا قیصری بهمند شهردار آجین، خبرنگار و کارمند صداوسیمای همدان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha