• دوشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401120100193
  • خبرنگار : 50084

صعود و سقوط تیم‌های مشهدی در لیگ دسته سوم فوتبال کشور

صعود و سقوط تیم‌های مشهدی در لیگ دسته سوم فوتبال کشور

ایسنا/خراسان رضوی تیم‌های خراسان رضوی در مرحله نخست مسابقات لیگ دسته سوم کشور سرنوشت متفاوتی داشتند.

هفته پایانی مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور، جام آزادگان برگزار شد و تیم پشتیبانی نزاجای مشهد هم مثل نادر سقوط کرد.

در هفته پایانی این مسابقات، دیدار تیم‌های شریعت‌نوین مشهد و کیای شاهرود که قرار بود در مشهد برگزار شود، با توجه به قطعی شدن صعود شریعت نوین به عنوان سرگروه به مرحله دوم مسابقات و سقوط نماینده شاهرود که قعرنشین بود، برگزار نشد. کیای شاهرود حاضر به سفر به مشهد نشد تا ۳ امتیاز راحت به حساب شریعت نوین واریز شود و این تیم با ۲۷ امتیاز صدرنشین گروه ۱۳ تیمی شود.

شریعت در ۱۳ رقابت خود، ۸ بار طعم پیروزی را چشید، ۳ بار مساوی کرد و تنها ۱ بار مقابل رقبای خود شکست خورد. شاگردان آتی ترک در ۱۳ مسابقه تنها ۴ بار دروازه خود را باز شده دیدند و به آماری عالی دست یافتند.

پشتیبانی نزاجای مشهد اما در یک دیدار حساس در مازندران به مصاف شاهین گرجی محله رفت و در شرایطی که برای بقا نباید شکست می‌خورد، با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شد تا وداعی تلخ با مرحله نخست لیگ ۳ داشته باشد و سقوط کند.

شاگردان عماد هاشمی در این رقابت‌ها، با ۵ برد و ۴ تساوی و ۳ شکست، ۱۹ امتیازی شدند و در رده ششم جدول قرار گرفتند تا سقوط کنند.

شاهین با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و در مرحله نخست لیگ ۳ ماندنی شد. به جز شاهین، وحدت آغشت و شهید سجودی بابل نیز تیم هایی بودند که بقای خود در این مرحله را رقم زدند.

نادر مشهد، دیگر تیم خراسانی حاضر در این مرحله نیز از هفته‌ها قبل سقوطش قطعی شده‌بود و به همین خاطر در بازی خارج از خانه مقابل استقلال جنوب تهران حاضر نشد. نادر با تنها ۸ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت تا همراه با تیم‌های پشتیبانی، کیا، طاقدیس مازندران، شهرداری کرج، شهرداری گنبد، استقلال جنوب تهران و استقلال نوین بجنورد سقوط کند.

درمرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم که احتمالا از آخر اسفندماه امسال آغاز می شود، شریعت نوین و شادکام مشهد حضور خواهندداشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha