• دوشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1401120100241
  • خبرنگار : 50204

ثبت نام بیش از ۱۵۰۰ واحد صنفی استان مرکزی در طرح کالابرگ الکترونیک

ثبت نام بیش از ۱۵۰۰ واحد صنفی استان مرکزی در طرح کالابرگ الکترونیک

ایسنا/مرکزی رییس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: طرح کالابرگ الکترونیک در اسفندماه به صورت کامل در استان اجرایی می‌شود.

جعفر مددی در گفت‌و گو با ایسنا اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی در استان مرکزی بعد از استان هرمزگان به عنوان دومین استان در حال اجرایی شدن است.

وی با بیان اینکه خانواده‌هایی که تاکنون یارانه دریافت می‌کردند، مشمول طرح کالابرگ الکترونیک به‌حساب می‌آیند، افزود: استفاده از اعتبار طرح کالابرگ الکترونیک کاملا اختیاری بوده و در صورت استفاده نکردن از این طرح، یارانه بگیران می‌توانند مانند گذشته از یارانه خود به‌صورت نقدی در موعد واریز استفاده کنند، همه اصناف نیز می‌توانند رایگان در این طرح شرکت کنند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیک در اسفندماه به صورت کامل در استان اجرایی می‌شود ادامه داد: تاکنون هزار و ۵۱۱ واحد صنفی در استان  در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف ثبات قیمت کالاهای اساسی در این طرح ثبت‌نام کرده اند.

مددی سهم استان را برای ثبت‌نام اصناف در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی هزار و ۳۰۴ واحد عنوان کرد و گفت: ثبت نامی که تاکنون از سوی واحدهای صنفی صورت گرفته فراتر از سهمیه استان بوده و استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ واحد صنفی و فروشگاه در استان مرکزی به بارکد اجرای طرح مجهز شده‌ اند و یارانه‌بگیران می‌توانند برای خرید اقلام اساسی خود به این واحدها مراجعه کنند.

مددی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به استفاده از این اعتبار در خرید اقلام اساسی استفاده کنند، خرید اقلام اساسی به‌صورت نقدی و اعتباری است یعنی مقدار مشخصی از قیمت کالا از محل اعتبار اختصاص داده‌ شده تامین می‌شود و خریداران باید مابقی مبلغ را از کارت بانکی یا به صورت نقدی پرداخت کنند.

وی افزود: این طرح شامل ۱۰ قلم کالای اساسی شامل شیر یک لیتری کم چرب، پنیر یو اف ۴۰۰ گرمی، ماست دبه ۲.۵ کیلوگرمی کم چرب، مرغ کشتار روز، تخم مرغ کیلویی، ماکارونی ۷۰۰ گرمی رشته‌ای، قند شکسته فله‌ای، شکر سفید فله‌ای و برنج است که مردم می‌توانند در طرح کالابرگ الکترونیک از اعتبار یارانه خود برای خرید این محصولات استفاده کنند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز و با استفاده از کارت سرپرست خانوار مانند خریدهای معمولی با استفاده از کارتخوان می‌توان خرید در قالب این طرح را انجام داد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha