• دوشنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401120100401
  • خبرنگار : 71594

احمدی: مردم گیلان منتظرند برای بازگشت محل پسماند به طبیعت جشن بگیرند

احمدی: مردم گیلان منتظرند برای بازگشت محل پسماند به طبیعت جشن بگیرند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بدانند ایران یکپارچه و متحد در مقابل خوی استکباری آمریکا و مستکبرین مقاومت کرده و اجازه نخواهد داد تا دیگران در امور داخلی کشور دخالت کنند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا احمدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (یکم اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: این سیل خروشان و بی سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بار دیگر همایش بزرگ قدرتی بود در مقابل کسانی که فکر می کردند انقلاب اسلامی ایران مثل گذشته از پشتوانه مردمی برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه این حضور پرشور مردم به معنی ناامیدی دشمنان و امیدواری دوستان انقلاب اسلامی است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به همه جهانیان و آزاداندیشان ثابت کرد که این انقلاب همچنان بالنده و زنده است و استمرار این انقلاب قوی تر از گذشته از پشتوانه محکم مردمی برخوردار است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: دشمنان مرز و بوم بدانند ایران یکپارچه و متحد در مقابل خوی استکباری آمریکا و مستکبرین مقاومت کرده و اجازه نخواهد داد تا دیگران در امور داخلی کشور دخالت کنند. هرچند گاها اختلاف سلیقه ای در داخل کشور باشد، اما در جبهه مقاومت و در مقابل دشمنان خارجی همه ایران در کنار هم خواهند بود و تا پای جان ایستاده اند.

این عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در رابطه با مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه اش اظهار کرد: امیدواریم هیات دولت انقلابی به صورت جدی مطالبات گیلان را پاسخ گوید و طرح های نیمه کاره را به صورت مناسبی سر و سامان دهد.  

وی یادآور شد: امیدواریم دولت با توجه به نزدیک شدن فصل بهار و ضرورت آبگیری شالیزارها عملا گام های موثری بردارد.  نرخ کنونی نهاده های زراعی و آب بهای کشاورزی باید به گونه ای باشد که کشاورزان با دلگرمی و اطمینان به کشت محصولات از جمله برنج و چای بپردازند.

احمدی در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: در کنار وحدت و یکپارچکی مجلس، دولت و قوه قضائیه در استان گیلان باید اعلام کنم تعدادی از مدیران دولتی شما در گیلان، شاید اعتقادی به دولت انقلابی شما نداشته باشند و در بین مردم و حتی نمایندگان ملت به عنوان ضعیف ترین مدیران معروف هستند. لذا ضرورت دارد تا توسط گروهی بازرس ویژه از سوی رئیس جمهور این مدیران شناسایی و در خصوص ادامه فعالیت آنها تذکر جدی و تجدید نظر صورت گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شأن و جایگاه نمایندگان مجلس در خانه ملت باید رعایت شود، خطاب به رئیس جمهور متذکر شد: تعدادی از وزرا و مدیران شما پاسخگوی مطالبات نمایندگان مردم نیستند و برای توسعه اقتصادی و رفع مشکلات مردم همه مسئولین باید تلاش انقلابی داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: بحث بهسازی و محل پسماند زباله سراوان که روندی خوبی را تاکنون طی کرده است، ولیکن طبق وعده رئیس جمهور، وزیر کشور و استاندار گیلان هم اکنون مردم گیلان و شهرستان رشت منتظر پایان سال ۱۴۰۱ هستند تا برای بازگشت محل پسماند به طبیعت جشن بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha